بهترین ماشین های ظرفشویی بوش در سال 2023

بوش برندی خوشنام و معتبر بوده که آوازه‌ی آن به دلیل تولید محصولات باکیفیت در حد جهانی است. این برند در زمینه تولید لوازم خانگی و برقی بیشترین فعالیت را داشته و به واسطه محصولات باکیفیتی که به بازار عرضه کرده جزو برترین برندهای سازنده لوازم منزل در ایران محسوب می‌شود. این برند آلمانی از پیشروهای صنعت تولید ماشین ظرفشویی است که مدل‌هایی بسیار ایده‌آل را در سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند.

بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 شامل مدل‌هایی هستند که بیشترین طرفداران را به نسبت سایر مدل‌های دیگر داشته‌اند. به طور کلی برند بوش ماشین‌های ظرفشویی را در رنگ، ظرفیت و امکانات مختلفی تولید کرده تا هر شخصی با هر سلیقه و نیازمندی بتواند در میان مدل‌های متنوع این برند ظرفشویی موردنظر خود را بیابد.

در این مطلب به نقل از فروشگاه بانه آی تی لیستی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 ارائه می‌شود. این لیست بر طبق میزان فروش مدل‌های بوش در نظر گرفته شده و به بیانی دیگر می‌توان گفت شامل محبوب‌ترین ماشین‌های ظرفشویی این برند خواهد بود. فروشگاه بانه آی تی از بهترین و مورد اعتمادترین فروشگاه‌هایی است که به صورت حرفه‌ای با پیشینه‌ای چندین ساله کالاهای اورجینال از برندهای معتبر را به شما ارائه می‌دهد. این فروشگاه با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب توانسته اعتماد مشتریان خود را به بهترین نحو جلب کند و خریدی امن و با خیال راحت را برایتان مهیا سازد.

با ما همراه شوید تا در با بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 طبق آمار به دست آمده در فروشگاه بانه آیتی آشنا شویم. کلیه مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند در بانه آی تی موجود هستند و در منصفانه‌ترین قیمت به فروش می‌رسند.

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS46NW01B

SMS46NW01B یکی ماشین‌های ظرفشویی بوش است که به دلیل ارائه امکانات گسترده در قیمت متناسب توانسته در لیست بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 قرار می‌گیرد. این ظرفشویی به ظرفیت 13 نفره مجهز شده و گنجایشی بسیار متناسب برای بارگیری ظروف زیاد ارائه می‌دهد. رنگ سفید ظرفشویی طراحی شیک و متمایزی به آن می‌بخشد. تعداد برنامه‌های شستشوی ظرفشویی بوش برابر با 6 برنامه بوده و تنوعی بالا در بخش توابع کاربردی به چشم می‌خورد. ظرفشویی SMS46NW01B از ماشین‌های ظرفشویی سری 4 بوده که به نسبت مدل‌های رده بالاتر قیمت مناسب‌تری دارد. سیستم توزیع هوشمند آب و استفاده از موتور کم‌مصرف باعث شده این ظرفشویی در کلاس مصرف انرژی مناسبی قرار گیرد و میزان مصرف انرژی بسیار کمتری داشته باشد.

ماشین ظرفشویی بوش SMS46MW20M

ظرفشویی SMS46MW20M از دیگر ماشین‌های ظرفشویی سری 4 است که در لیست بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 قرار می‌گیرد. این ماشین ظرفشویی باکیفیت با ظرفیت 14 نفره عرضه شده و فضایی متناسب برای بارگیری حجم زیادی از ظروف کثیف ارائه می‌دهد. رنگ ظرفشویی تماماً سفید است و به خوبی دکور شیک منزل شما را تکمیل می‌کند. همچون سایر ماشین‌های ظرفشویی بوش این مدل نیز از موتور EcoSilence Drive برخوردار شده و میزان مصرف انرژی بسیار ناچیزی دارد. 6 برنامه شستشوی بسیار کاربردی برای شستن ظروف در دما و بازه زمانی تعبیه شده تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود برنامه‌ای متناسب را انتخاب کنند. به علاوه توابعی همچون شروع با تأخیر و شستشوی بهداشتی ارائه می‌شود تا لیست خدمات کاربردی ماشین ظرفشویی SMS46MW20M تکمیل شود.

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E

SMS6ECI03E جزو بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 است که در سری 6 مدل‌های ظرفشویی این برند قرار می‌گیرد. این ظرفشویی شیک در رنگ نقره‌ای بسیار زیبایی طراحی شده که حالتی براق دارد و بهترین گزینه برای کسانی است که مدل ظرفشویی شیک و باکیفیتی می‌خواهند. گنجایش ظرفشویی 13 نفره است که ظرفیتی متناسب برای ظرفشویی محسوب می‌شود. 6 برنامه شستشوی بسیار کاربردی در ظرفشویی بوش تعبیه شده و 4 ویژگی اضافی برای برخورداری از امکانات عالی ظرفشویی وجود دارد. Home Connect اتصال میان ظرفشویی با گوشی‌های هوشمند را برقرار ساخته و شما می‌توانید برخی از امکانات ظرفشویی را توسط گوشی خود کنترل کنید. قیمت ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E با در نظر گرفتن امکاناتی که دارد بسیار مناسب است.

 

ماشین ظرفشویی بوش SMS8YCI03E

از سری 8 ظرفشویی‌های بوش، مدل SMS8YCI03E در لیست بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 قرار می‌گیرد. طراحی ظرفشویی به رنگ نقره‌ای صورت گرفته که حالتی براق دارد و به خوبی امکان ست شدن را با سایر لوازم منزل مهیا می‌سازد. این ظرفشویی بالارده در سری مدل‌های 14 نفره بوده و گنجایش بسیار بالایی برای بارگیری ظروف کثیف زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. خرید ظرفشویی بوش SMS8YCI03E به افرادی که خواهان مدل ظرفشویی جدید با امکاناتی متنوع و گسترده هستند توصیه می‌گردد. این ظرفشویی با 8 برنامه شستشو عرضه شده و متناسب با میزان کثیفی و جنس ظروف می‌توانید نسبت به انتخاب برنامه اقدام کنید.

توابع و ویژگی‌های اضافی در ظرفشویی شامل مواردی کاربردی همچون شستشوی بهداشتی، قابلیت کاهش زمان شستشو و صد البته خشک‌کن Zeolith بوده که قابلیت خشک شدن ظروف را در پایان شستشو دارد. ظرفشویی سری 8 بوش مدل SMS8YCI03E از قابلیت Home Connect برخوردار شده و یک مدل کاملاً هوشمند با امکان کنترل از طریق گوشی است.

مدل‌های ظرفشویی که به عنوان بهترین ماشین‌های ظرفشویی بوش در سال 2023 انتخاب شده‌اند از سری 4، 6 و 8 هستند که هر کدام مزایایی عالی را برای کاربران مهیا می‌سازند. این ظرفشویی‌ها در بازه قیمت مختلف هستند که دلیل آن قرارگیری در سری‌های متفاوت است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن معیارهای خود نسبت به خرید یکی از این مدل‌های باکیفیت بوش اقدام کنید. البته تنوع بیشتری در فروشگاه بانه آی تی وجود داشته و شما با رجوع به بخش ماشین‌های ظرفشویی بوش می‌توانید نسبت به انتخاب مدلی متناسب برای منزل خود بهتر اقدام کنید. موارد مهم در خرید ماشین ظرفشویی شامل ظرفیت، برنامه، موتور و توابع اضافی است. در صورتی که نیازی به ظرفیت بالا ندارید و از برخی توابع استفاده نمی‌کنید مدل‌هایی رده پایین از سری‌ 4 برایتان مناسب است؛ اما مدل‌های سری 8 برترین مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش با بالاترین سطح امکانات هستند.