تبلیغات

تبلیغات

هندزفری سیمی با کیفیت را از خریداری کنیم؟

handsfreesimi2

هندزفری سیمی با کیفیت را از خریداری کنیم؟ راهنمای خرید هندزفری Type c. خرید شارژر آیفون با قیمت مناسب از فروشگاه‌های لوازم جانبی معتبر.

 در این مقاله به بررسی نکات مهم در خصوص خرید دو اکسسوری مهم تلفن‌های همراه، یعنی شارژر و هندزفری می‌پردازیم. این لوازم بسیار پرکاربرد بوده و آگاهی از نکات مهم در خرید آن‌ها، برای هر کاربری ضروری‌ست.

 برای خرید شارژر آیفون با کیفیت و انواع هندزفری سیمی هم‌چون هندزفری Type C، باید با توجه به بودجه‌ی خود، با کیفیت‌ترین محصول را خریداری کنید. با ما همراه باشید.

خرید هندزفری سیمی Type C

هندزفری‌ها در دو مدل سیمی و بی‌سیم در بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این لوازم مزایا و معایب خاص خود را دارند.

این‌که کدام یک بهتر است، به کاربرد مورد نظر شما و شرایط و سلیقه‌تان وابسته است. در ادامه به بررسی تفاوت‌های این دو نوع هندزفری می‌پردازیم.

هندزفری سیمی یا بی سیم؟

  • هندزفری سیمی معمولاً دست‌وپاگیر بوده و اگر بخواهید در طول روز از آن‌ها استفاده کنید، ممکن است کمی کار برایتان سخت شود. در حالی که هندزفری‌های بی‌سیم این امکان را دارند که در هر شرایطی بدون کوچک‌ترین مزاحمت از آن‌ها استفاده کنید.
  • هندزفری‌های بی‌سیم را می‌توانید به صورت تکی نیز استفاده کنید. در واقع می‌توانید یکی از گوشی‌ها را در خانه بگذارید و تنها با یکی از گوشی‌ها کارهایی هم‌چون تماس تلفنی و … را انجام دهید.

موارد بالا را می‌توان به عنوان مزایای هندزفری‌های بی‌سیم معرفی کرد. اما تنها با استناد به این ویژگی‌ها نمی‌توان گفت هندزفری بی‌سیم از هندزفری Type C بهتر است. چرا که هندزفری‌های سیمی نیز برتری‌های مختلفی نسبت به هندزفری بلوتوثی دارند که در زیر برخی از آن‌ها را می‌خوانید.

  • هندزفری‌های سیمی صدا را بدون تاخیر پخش می‌کنند. در حالی که مقدار بسیار کمی تاخیر در پخش هندزفری‌های بلوتوثی وجود دارد.
  • هندزفری‌های سیمی تایپ سی نیاز به شارژر نداشته و نگران خالی شدن باتری‌شان نخواهید بود. این موضوع به ویژه در مسافرت‌های طولانی مدت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

برای خرید بهترین هندزفری سیمی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید هندزفری Type C پارامترهای مختلفی وجود دارند که نباید از توجه به آن‌ها غافل شوید. بی‌توجهی به هر یک از این موارد می‌تواند شما را به سمت خریدی اشتباه سوق داده و در نهایت محصولی بی‌کیفیت و بی‌دوام نصیبتان شوید. فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب هندزفری سیمی را در ادامه آورده‌ایم.

جنس هندزفری

یکی از مشکلات رایج هندزفری‌های سیمی، پارگی و اتصالی در سیم‌های آن است. هندزفری‌ها ممکن است به طور پیوسته در حال حرکت باشند و به ویژه اگر در هنگام ورزش از آن‌ها استفاده کنید، تاثیر این موضوع بیشتر می‌شود. حرکت مداوم هندزفری، گیر کردن آن، کشیده شدن و … می‌تواند به مرور باعث خرابی آن شود. اما شما با خرید هندزفری‌هایی با جنس مرغوب، می‌توانید از دوام بالای محصول اطمینان حاصل کنید. برای مثال هندزفری‌های نخی کنفی با داشتن یک لایه‌ی اضافه از بروز کشیدگی و خرابی سیم جلوگیری می‌کند.

همچنین بخوانید  یاد گیری این فنون باعث کسب ثروتم شد

طول سیم هندزفری چقدر باشد؟

کوتاه بودن طول سیم هندزفری نیز می‌تواند عاملی برای کشیده شدن و خرابی تدریجی آن باشد. در انتخاب هندزفری حتماً طول آن را در نظر داشته باشید و با توجه به شرایط، بهترین مورد را انتخاب کنید. البته تصور نکنید هر چه طول سیم بیشتر باشد بهتر است. چرا که طول زیاد سیم هم می‌تواند برای شما ایجاد مزاحمت کرده و دست و پاگیر بودن، دلیلی برای خرابی آن شود.

به اصل بودن کالا توجه کنید

در هنگام خرید هندزفری سیمی، حتماً به سراغ نمونه‌های اصل و برندهای شناخته شده بروید. چرا که هندزفری‌های تقلبی نه کیفیت مناسبی دارند و نه دوام بالایی. این موضوع می‌تواند برای شما دردسرهای مختلفی بیافریند که خرابی هندزفری در کوتاه‌مدت اولین مورد آن است. هم‌چنین به دلیل تولید غیراستاندارد محصولات فیک، استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث آسیب گوشتان شود. اگر نگران قیمت بالای محصولات اصل هستید، بهتر است سری به فروشگاه علی پخش زده و انواع کالای اصل را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

کیفیت صدا

اگر خیلی طرفدار موسیقی هستید و به کیفیت بهای زیادی می‌دهید، باید دور هندزفری Type C فیک و ارزان‌قیمت خط بکشید. در هنگام خرید به بازه‌ی فرکانسی هندزفری توجه کنید. این مقدار بهتر است چیزی بین هجده تا بیست هزار کیلوهرتز باشد. حجم صدا نیز مورد مهمی‌ست که باید در نظر داشته باشید. به ویژه اگر در محیط‌های شلوغ از هندزفری استفاده می‌کنید، صدای کم هندزفری می‌تواند برایتان ناخوشایند باشد.

هندزفری سیمی

آیا گوشی شما از تایپ سی پشتیبانی می‌کند؟

هندزفری سیمی تایپ سی نسبت به هندزفری‌های دارای جک سه و نیم میلی‌متری کیفیت بالاتری دارد. اما پیش از خرید ابتدا باید مطمئن شوید که گوشی‌تان از این پورت پشتیبانی می‌کند. البته با خرید هندزفری Type C و استفاده از تبدیل تایپ سی به جک سه و نیم میلی‌متری می‌توانید از آن استفاده کنید. اما این عملاً هزینه‌ای اضافی بوده و هم‌چنین کیفیت نهایی صدا، به واسطه‌ی استفاده از تبدیل و جک 3.5 میلی‌متری کاهش خواهد یافت.

میکروفن مهم است

اگر می‌خواهید از هندزفری هم برای شنیدن موسیقی و تماشای فیلم و هم برای تماس تلفنی استفاده کنید، باید به دارا بودن میکروفن نیز توجه کنید. میکروفن هندزفری‌ها با درجات حساسیت مختلفی تولید می‌شوند. پایین بودن کیفیت میکروفن و حساسیت غیر استاندارد آن می‌تواند سبب شنیدن شدن صدای خش‌خش شود. هم‌چنین هندزفری‌های بی‌کیفیت ممکن است صدا را به صورت بم و نامفهوم انتقال دهند.

هندزفری ضد تعرق بخرید

اگر در هنگام ورزش از هندزفری استفاده می‌کنید، بسیار مهم است محصولی که می‌خرید، ضد تعریق باشد. چرا که در غیر این صورت به مرور هندزفری دچار خرابی خواهد شد.

همچنین بخوانید  تاثیر بازدید ارگانیک روی سئو سایت

خرید شارژر آیفون اصل

برای خرید شارژر آیفون نیز هم‌چون خرید هندزفری، نکات مختلفی وجود دارند که نباید از آن‌ها غافل باشید. پیش از هر چیز فراموش نکنید که خرید از فروشگاه‌های معتبر، نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت است. پس پیش از اقدام به خرید، ابتدا از اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه‌های زیادی امروزه در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کنند. اما آیا همه‌ی آن‌ها محصولات با کیفیت و اصل عرضه می‌کنند؟ خیر.

نکات مهم برای خرید شارژر آیفون

برای خرید بهترین شارژر آیفون به نکات زیر توجه کنید.

  • اصالت کالا: در خرید شارژر آیفون اصل شک نکنید. اگر نگرانی‌تان قیمت بالاست، می‌توانید از فروشگاهی هم‌چون علی پخش که محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کند خرید کنید. شک نکنید که خرید کالای فیک شما را به دردسر خواهد انداخت.
  • طول سیم: با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده از شارژر، مناسب‌ترین طول را انتخاب کنید.
  • به گارانتی توجه کنید: حتماً از فروشگاهی خرید کنید که کیفیت محصول و قیمت آن را تضمین می‌کند.

سخن پایانی

خرید کالای بی‌کیفیت می‌تواند از نظر مالی و حتی از دید سلامت جسمی به شما آسیب وارد کند. چرا که با خرید اجناس تقلبی و بی‌کیفیت، پیش از هر چیز با خرابی آن مواجه شده و مجبور به خرید دوباره می‌شوید. از طرفی برای مثال با خرید هندزفری سیمی بی‌کیفیت و غیراستاندارد، ممکن است دچار مشکلات متعددی در ناحیه گوش شوید.

هندزفری سیمی

لذا ما به کاربران اکیداً توصیه می‌کنید در هنگام خرید شارژر آیفون و هندزفری Type C، اصالت کالا و کیفیت آن را در اولویت قرار دهند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *