تبلیغات

تبلیغات

بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد

English-grammar-app

هرکدام از بخش های آموزش زبان های خارجی دارای بخش های متعددی است که با یادگیری هرکدام از آنها می توانیم بگوییم بطور کامل به آن زبان مسلط شده ایم. زبان انگلیسی هم از این قاعده مستثنی نیست و دارای مهارت های مختلفی مانند دستور زبان و گرامر، لغات و واژگان، درک مطلب، مهارت های گفتاری و نوشتاری می باشد که هریک از آنها نیاز به تکنیک و روش های آموزشی مناسبی دارد. یکی از عمده مهارت هایی که پیش زمینه ی مهارت های دیگر می باشد مربوط به دستور زبان و گرامر انگلیسی می باشد که با یادگیری آن میتوانیم از کوچکترین اجزای یک جمله ی انگلیسی شروع به آموختن کنیم و با آموزش درک مطلب بصورت تخصصی آن را به اتمام برسانیم.

گرامر زبان انگلیسی به زبان آموزان یاد خواهد داد تا بتوانند با ساختار و ترکیب بخش های مختلف یک جمله و بند آشنا شوند و در این حالت می توانیم بگوییم که دانشجویان توانسته اند با چهارچوب کلی زبان انگلیسی آشنا شده اند و می توانند خود شروع به جمله سازی و ترکیب کلمات مختلف کنند. در ادامه این مطلب ضمن بررسی اهمیت دستور زبان و گرامر انگلیسی می خواهیم به معرفی بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی از صفر تا صد بپردازیم.

 

گرامر زبان انگلیسی

چرا یادگیری گرامر زبان انگلیسی مهم است؟

خیلی از کسانی که به تازگی شروع به آموختن زبان انگلیسی می کنند در ابتدا توانایی کاملی از شناخت جملات و جایگاه کلمات ندارند و این ضعف اگر بدرستی برطرف نشود در آینده هم به همین شیوه نادرست ادامه پیدا خواهد کرد. این ویژگی که مربوط به شناخت جایگاه عبارات و زمانبندی افعال و بکار بردن نحوه صحیح اسم مفعول، زمان، مکان و … می باشد تحت عنوان گرامر زبان انگلیسی شناخته می شود که برای یادگیری اولیه این زبان بسیار مهم و حیاتی است.

حال اگر گرامر زبان انگلیسی را نتوانیم بدرستی فرا بگیریم چه مشکلی در آموزش این زبان خواهیم داشت؟ در پاسخ باید گفت که اگر بطور صحیح و طبقه بندی شده به توانایی یادگیری دستور زبان و گرامر انگلیسی نرسیم سایر آموزش ها و مهارت های اصلی این زبان را نمی توانیم فرا بگیریم. به همین جهت اگر بخواهیم مهارت درک مطلب و خواندن جملات را کسب کنیم ابتدا باید ساختار جملات را بشناسیم. به همین صورت اگر یادگیری مهارت صحبت کردن برایمان مهم است باید بصورت اساسی با گرامر زبان انگلیسی آشنا شویم.

مشخص است که در این صورت باید دوره های جامع آموزش گرامر زبان انگلیسی را فرا بگیریم و برای این منظور نیاز به اطلاعات و منابع کاملی داریم که برای این مهم استفاده کنیم، یکی از بهترین منابع معرفی شده برای فارسی زبانان جهت یادگیری دستور زبان انگلیسی، بهره بردن از آموزش آنلاین فرادرس می باشد تا بتوان از تجربیات اساتید و دبیران باتجربه در سراسر کشورمان استفاده کنیم. به همین جهت برای استفاده از بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی می توانید از طریق این منبع ارزشمند اقدام کنید.

آشنایی با کاربردهای گرامر زبان انگلیسی

واژگان و لغات در هر زبانی مانند زبان انگلیسی بعنوان بدنه ی اصلی جملات بحساب می آیند و تمامی آنها در کنار هم می توانند دستور زبان و گرامر را تشکیل دهند. اگر بخواهیم جهت ادامه مقاطع تحصیلی در رشته های مختلف از علوم مهندسی گرفته تا پزشکی در دانشگاه های معتبر سراسر دنیا مشغول به تحصیل شویم نیاز داریم تا به زبان انگلیسی مسلط شویم و برای این منظور باید با کلیه ی مهارت های مورد نیاز این زبان مخصوصا گرامر و دستور زبان آشنا شویم.

 

گرامر زبان انگلیسی

2 نمونه از آزمون های مهم و مورد نظر که برای ورود به دانشگاه های معتبر جهان مورد نیاز است آزمون تافل و آیلتس می باشد که برای شروع به تحصیل باید نمره ی قبولی در این آزمون ها کسب شود. بخش گرامر و دستور زبان که در مهارت های مختلفی مانند درک مطلب، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن بسیار مهم و کلیدی است نقش مهمی را در این آزمون ها ایفا می کند. به همین خاطر یکی از کاربردهای مهم گرامر زبان انگلیسی که بسیار مورد توجه است برای ادامه تحصیل دانشجویان و کسب نمره قبولی در آزمون های ذکر شده می باشد که از طریق استفاده از انواع برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی این امر محقق خواهد شد.

کاربرد مهم دیگری که می توانیم برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی مثال بزنیم، مناسب افرادی است که می خواهند به زبان انگلیسی صحبت کنند و قصد سفر و مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان را دارند، در این صورت باید با تمامی ساختار و چارچوب جملات و همچنین انواع افعال در زمان های گذشته، حال و آینده آشنایی داشته باشند. تمامی این خصوصیات را باید در دستور زبان انگلیسی جستجو کرد که نقش پایه ای را در یادگیری این زبان ایفا می کند.

معرفی انواع برنامه های آموزش گرامر زبان انگلیسی

حال که با اهمیت و کاربردهای آموزش گرامر زبان انگلیسی آشنا شدیم می خواهیم به بررسی انواع برنامه ها و نرم افزارهای آموزش دستور زبان انگلیسی بپردازیم که هرکدام از آنها خصوصیات و امکانات متعددی را برای زبان آموزان در نظر گرفته است.

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی Practice English Grammar

یکی دیگر از انواع نرم افزارهایی که می توانیم تحت بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی تعریف کنیم اپلیکیشن Practice English Grammar می باشد که در سال 2014 نیز بعنوان بهترین برنامه و نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برگزیده شده است. یکی از تکنیک های مورد توجه برای آموزش گرامر در این نرم افزار استفاده از فلش کارت ها و سوالات کاربردی در آن می باشد که می تواند مهارت های مورد نیاز در این زمینه را افزایش دهد.

 

گرامر زبان انگلیسی

شکی نیست که با استفاده از فلش کارت های موجود در اپلیکیشن Practice English Grammar می توان درک کاملی از انواع دستورات زبان انگلیسی پیدا کرد و همچنین در این زمینه به یک منبع ارزشمند دست یافت. از مزایای مهم این نرم افزار می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد که بدون پرداخت هزینه ای می توانید از کلیه ی آموزش های مدون موجود در این برنامه استفاده کنید. البته اگر بخواهید با امکانات و بخش های بیشتری از اپلیکیشن Practice English Grammar آشنا شوید می توانید با پرداخت هزینه ی اندکی این بخش ها را مشاهده کنید و مهارت های مربوط به گرامر زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید. برای استفاده از این نرم افزار می توانید برای نسخه ی اندرویدی آن از فروشگاه گوگل پلی (Google Play) اقدام کنید و همچنین برای اپلیکیشن های مناسب برای سیستم عامل iOS می توانید از فروشگاه اپ استور اقدام کنید.

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی Grammar App

احتمالا شما هم که بتازگی یادگیری زبان انگلیسی را آغاز کرده اید نمی دانید که چطور باید گرامر و دستور زبان را یاد بگیرید و از کجا شروع کنید، در این حالت استفاده از نرم افزار و برنامه ی Grammar App به شما پیشنهاد می شود که در قالب یک مجموعه ی منسجم توانسته است مطالب مربوط به دستور زبان انگلیسی را در قالب مراحل گام به گام و طبقه بندی شده جمع آوری کند. با طی کردن دوره های آموزشی در این اپلیکیشن می توانیم ابتدا با بخش های مورد نیاز آشنا شویم و سپس برای تکمیل فرآیند آموزشی از تمرینات اختصاص داده به هر بخش استفاده کنیم.

حل تمرین و تکرار مطالب می تواند به یادگیری هرچه عمیقتر و بهتر مفاهیم گرامر زبان انگلیسی کمک کند. البته رابط کاربری اپلیکیشن Grammar App بر پایه ی بازی های جذاب و گرافیکی می باشد که فضای تمرینی جالبی را برای زبان آموزان فراهم می کند. حال اگر شما هم بخواهید برای استفاده از انواع بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی شروع به یادگیری کنید می توانید از این نرم افزار در قالب اپلیکیشن اندرویدی و همچنین iOS بهره ببرید.

 

گرامر زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی دیگر از نرم افزارهای جامع برای فراگیری گرامر انگلیسی، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد که نه تنها در زمینه دستور زبان بلکه درباره مهارت های مربوط به یادگیری لغات، درک مطلب، صحبت کردن و… بسیار کاربردی است. این برنامه توانسته است به عنوان یکی از مراکز آموزشی معتبر با بیش از 20000 ساعت فیلم آموزشی بیشترین مخاطب فارسی زبان را برای آموزش های متنوع خود جذب کند که به همین جهت دانشجویان برای هر رشته ی تحصیلی می توانند از مطالب و مقالات این منبع ارزشمند استفاده کنند. این نرم افزار در حال حاضر برای کاربران گوشی های اندروید و آیفون طراحی شده است و برای شروع یادگیری گرامر زبان انگلیسی هم اکنون می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و از آموزش های دسته بندی شده در آن استفاده کنید:

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی Grammar Up

یکی دیگر از برنامه های مخصوص آموزش زبان انگلیسی همانطور که از نام آن مشخص است نرم افزار Grammar Up می باشد. که این نرم افزار با تمرکز بیشتر بر روی مشاغل و کسب و کارها مناسب شاغلان و فعالان اقتصادی می باشد. با استفاده از نمودارهای جذاب قرار داده شده در این نرم افزار می توانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را در آموزش گرامر زبان انگلیسی بررسی کنیم. یکی دیگر از قسمت های جالب این نرم افزار بخشی بصورت شمارش معکوس می باشد تا دانشجویان تحت فشار تمرین بیشتری انجام دهند و نتیجه ی بهتری کسب کنند.

در ادامه نیز می توانیم روش ها و راهکارهای مختلفی را در قالب راهنمایی های انجام گرفته در اپلیکیشن Grammar Up مشاهده کنیم تا مهارت های اصلی زبان انگلیسی را تقویت کنیم. حال برای اینکه آموزش دستور زبان و گرامر انگلیسی را شروع کنید می توانید از برنامه ی رایگان Grammar Up استفاده کنید و برای این منظور می توان هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی iOS نسخه ی مخصوص آن را دانلود و نصب کنید.

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar Book

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن های موجود تحت عنوان بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی، نرم افزار English Grammar Book می باشد که بصورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. بخش های موجود در این نرم افزار بقدری گسترده است که اگر بخواهیم این مطالب و مقالات را در هر نرم افزار دیگری مشاهده کنیم باید هزینه های بالایی را پرداخت کنیم.

در برنامه ی English Grammar Book می توانیم بطور ساده و بدون هیچ مشکلی دستور زبان و گرامر انگلیسی را یاد بگیریم و به مباحث اصلی و کامل برای مهارت های مورد نیاز دست پیدا کنیم. این برنامه نیز دارای نسخه های پیشفرض Android و iOS می باشد که می تواند برای گوشی های اندرویدی و آیفون مناسب باشد. البته نسخه ی پیشرفته و کاملتری از اپلیکیشن English Grammar Book موجود می باشد که می توانید با پرداخت هزینه 0.99 دلار آن را نصب و اجرا کنید.

 

گرامر زبان انگلیسی

برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی English Grammar Test

یکی دیگر از برنامه های محبوب و کاربردی جهت شروع یادگیری گرامر زبان انگلیسی که بیش از 1200 محتوای مختلف و متنوع برای تمرین و آموزش دستور زبان انگلیسی را در خود جای داده است، اپلیکیشن English Grammar Test می باشد. از این نرم افزار می توانیم جهت آموزش انواع سطوح یادگیری از مبتدی گرفته تا حرفه ای را پوشش دهیم و می توانیم میزان ارتقای تحصیلی و نمرات خود را بررسی و ارزیابی کنیم. یکی از مزایای مهم این برنامه وجود بخشی جهت نمایش نتایج و آمار آموزش های طی شده است که می تواند به کمک هرچه بیشتر دانشجویان و زبان آموزان جهت ترسیم پیشرفت آنها بیاید. اپلیکیشن English Grammar Test در حال حاضر بصورت رایگان در فروشگاه های اندرویدی و iOS عرضه شده است که علاقمندان می توانند از آن استفاده کنند.

کلام آخر درباره بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی

در این مقاله درباره نقش و جایگاه مهم دستور زبان انگلیسی صحبت کردیم که اینکه چرا باید زودتر و بیشتر از هر آموزش دیگری در راه یادگیری زبان انگلیسی به آن پرداخته شود. بررسی کردیم که ضمن فراگیری گرامر زبان انگلیسی می توانیم به مهارت های کلیدی در آزمون های تافل و آیلتس شامل بخش های Writing , Listening , Reading و Speaking بیشتر مسلط شویم که هرکدام از آنها بسیار کاربردی و اساسی هستند. در ادامه نیز به بررسی انواع کاربرد دستور زبان انگلیسی پرداختیم که می تواند به ما در ادامه تحصیل و همچنین مسافرت به کشورهای انگلیسی زبان بسیار کمک کند.

در انتها به بررسی بهترین برنامه آموزش گرامر زبان انگلیسی پرداختیم و مهمترین اپلیکیشن های یادگیری دستور زبان را معرفی کردیم. حال برای فراگیری هرچه کاملتر و اساسی گرامر زبان انگلیسی باید از منابع جامع و معتبر در این زمینه استفاده کنیم که یکی از بهترین نمونه های موجود، اپلیکیشن آموزشی فرادرس می باشد که توانسته است از تجربیات اساتید و دبیران شناخته شده در زمینه یادگیری زبان انگلیسی به خوبی بهرمند شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *