تبلیغات

تبلیغات

چگونه داده های توییتر خود را دانلود کنیم؟

How-to-Download-a-Copy-of-All-Your-Twitter-Data

توییتر پس از تغییر مالکیت خود تغییرات زیادی را به خود دیده است. اکنون شاید بیش از هر زمان دیگری وقت آن باشد که اطلاعات و داده های خود در توییتر را با استفاده از اپلیکیش و یا نسخه وب آن دانلود نمایید. زیرا با اخراج بسیاری از کارکنان و هرج و مرج پس از تسلط ایلان ماسک هیچ کس کاملا مطمئن نیست که ممکن است چه بلایی بر سر این شبکه اجتماعی بیاید.

اگر توییتر به طور غیر منتظره ای قطع شود، تمامی پیام ها، توییت ها و سایر اطلاعات کاربران از بین خواهد رفت، مگر اینکه تمامی داده های خود را از پشتیبانی نرم افزار درخواست دهید. با انجام این کار فایلی برای شما ارسال می شود که می توانید آن را دانلود کرده تا داده های توییتر خود را برای همیشه مشاهده کنید.

چگونه داده های توییتر خود دانلود کنیم

فرایند دریافت داده های توییتر از دو طریق وب سایت و نرم افزار موبایلی آن امکان پذیر است. ما در این مقاله قصد داریم نحوه انجام این کار را در هر دو پلتفرم مورد بررسی قرار دهیم، تا مناسب با نیاز خود فرایند مورد نظر خود را پیش ببرید. برای دریافت اطلاعات خود موارد اشاره شده در مقاله را مورد بررسی قرار دهید.

دریافت داده های توییتر با استفاده از نسخه موبایلی

تنظیمات برنامه توییتر

 

به طور کلی دریافت فرایند دریافت داده های توییتری بسیار ساده است. شما می توانید با استفاده از 5 مرحله ساده این اطلاعات را در تلفن همراه خود دریافت نمایید.

  • نرم افزار توییتر را در تلفن همراه خود اجرا کرده و سپس وارد حساب کاربری خود شوید.
  • انگشت خود را به سمت راست بکشید.
  • به مسیر Settings and support > Settings and Privacy بروید.
  • بر روی گزینه Account ضربه زده و سپس Your Twitter Data را انتخاب کنید.
  • در بخش Data and Permissions بر روی گزینه Request Archive ضربه بزنید.

در مرحله آخر، از شما درخواست می شود تا رمز عبور خود را مجددا وارد نمایید تا گزینه Request archive برای شما فعال شود. اکنون با انتخاب گزینه Request archive چیزی حدود 24 ساعت زمان می برد تا اطلاعات و داده های شما برای دریافت آماده شوند. هنگامی که داده های شما آماده دانلود شده باشند، یک اعلان درون برنامه ای دریافت خواهید نمود.

دریافت داده های توییتر با استفاده از نسخه وب

تنظیمات توییتر نسخه وب

فرایند دریافت داده های توییتری از طریق وب سایت، همانند نسخه موبایلی آن است اما با رابط کاربری متفاوت. به این ترتیب اگر عادت به استفاده از ابزار توییتر دسکتاپ هستید، توصیه می کنیم پروسه دریافت داده را به وسیله مرورگر رایانه خود به اتمام برسانید.

  • با استفاده از مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید.
  • در پنل سمت چپ به مسیر More > Settings and privacy > Your Account > Settings and support > Settings and Privacy بروید.
  • در نهایت برای دریافت داده های خود بر روی گزینه Request Archive کلیک کنید.
همچنین بخوانید  آموزش ارسال پیام زمانبندی شده تلگرام (schedule message)

همانند مثال قبل، منتظر بمانید تا اطلاعات شما برای دانلود آماده شوند. توجه داشته باشید که اگر ایمیلی را برای تایید ثبت نام خود وارد کرده باشید، خبر دریافت داده ها و اطلاعات برای شما ارسال خواهند شد.

شاید برای شما این سوال مطرح شود که این دریافتی ها شامل چه اطلاعاتی می شوند؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که تمامی چیزهایی که انتظارش را دارید، می توانید دریافت کرد. به عنوان مثال پیام مستقیم، گیف ها، تصاویر، توییت ها، فهرستی از حساب هایی که دنبال می کنید و در نهایت لیست های ایجاد شده توسط شما در این لیست قرار دارند.

اطلاعات و داده های توییتر خود را دریافت کنید

گرفتن نسخه کپی از اطلاعات و داده های حساب کاربری توییتر به شما کمک می کند تا در مورد میزان اطلاعاتی که این شرکت ها از شما می دانند را به دست بیاورید. در اکثر این موارد، شرکت ارائه دهنده خدمات، تنها به اطلاعات شخصی افراد بسنده می کنند، اما در شرکت هایی چون توییتر قضیه مقداری متفاوت است. زیرا می تواند به گونه ای با استفاده از آی پی شما مکان تقریبی شما را نیز حدس بزند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *