تبلیغات

تبلیغات

اقامت در بهترین هتل های اصفهان را امتحان کنید

parsiankosar

شهر اصفهان با زیبایی‌ های فراوان و جاذبه های دیدنی بی‌مثالش، یکی از قطب ‌های گردشگری کشور ما محسوب می‌شود. جاهای دیدنی این شهر در هیچ کجای دنیا نظیر ندارند و همین مسئله هم، هر ساله مسافران زیادی را از سراسر جهان روانه اصفهان می‌کند. به همین دلیل، هتل ‌های زیادی در این شهر ساخته شده که هر یک از آن‌ها پاسخگوی طیف مشخصی از مسافران هستند. برای آنکه با 5 مورد از بهترین هتل های اصفهان آشنا شوید و بدانید که گردشگران از اقامت در کدام یک از هتل‌ های این شهر رضایت بیشتری داشته‌اند، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

1. هتل پارسیان کوثر اصفهان

 

بهترین هتل های اصفهان

 

هتل پارسیان کوثر اصفهان از قدیمی ترین هتل های اصفهان به شمار می‌آید. این هتل در سال 1347 به بهره‌برداری رسیده و با توجه به قرارگیری در حاشیه رودخانه زاینده‌رود، بسیار مورد توجه مسافران این شهر قرار دار. هتل پارسیان کوثر اصفهان که یکی از 22 هتل مجهز و لوکس گروه هتل های پارسیان به شمار می‌آید، 225 واحد اقامتی دارد که به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و اقامتی دلچسب و راحت را برای شما رقم خواهند زد.

  • آدرس: اصفهان، بلوار ملت، مقابل سی و سه پل
  • امکانات: اتاق‌ های بالکن‌ دار، آب رایگان در اتاق‌ها، چای ‌ساز، رستوران، کافی ‌نت، انواع امکانات ورزشی اعم از استخر، سونا و جکوزی، پارکینگ رایگان، خدمات تور، فضای سبز، مرکز خرید، چایخانه سنتی، اتاق چمدان، کتابخانه و…

2.هتل عباسی اصفهان

هتل مجلل عباسی از قدیمی ترین هتل های ایران و جهان است و قدمت ساختمان آن به 300 سال قبل بازمی‌گردد. نه فقط مسافران ایرانی که حتی گردشگران خارجی نیز این هتل را یکی از بهترین و باشکوه ترین هتل های جهان دانسته‌اند. علاوه بر قرارگیری در بافت قدیمی شهر و نزدیکی به بسیاری از جاذبه های دیدنی اصفهان، اقامت در اتاق‌هایی با منظره زیبای باغ هتل و مسجد و مدرسه چهارباغ، اقامتی استثنایی و بی‌نظیر را برای شما رقم می‌زند.  

  • آدرس: اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ (خیابان سنگ فرش)
  • امکانات: آب رایگان در روز ورود، صندوق امانات، چای ‌ساز (در بعضی از اتاق ‌ها)، یخچال، کتابخانه، نمازخانه، کافی‌ شاپ، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ رایگان، سالن ورزشی، امکانات ورزشی مانند سونا، جکوزی، ماساژ و استخر، اینترنت نامحدود رایگان و….

3. هتل آسمان اصفهان

 

بهترین هتل های اصفهان

هتل آسمان از بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان به شمار می‌آید و در قلب این شهر تاریخی و زیبا قرار گرفته است. اگر چه این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی را به مسافران ارائه می‌کند و حسن شهرت خوبی در این زمینه دارد، اما عمدتا به‌واسطه اینکه میزبان تنها رستوران گردان اصفهان است، محبوبت زیادی نزد مسافران دارد. این مسئله در کنار موقعیت مکانی خوب و دسترسی عالی به مراکز تجاری و تفریحی، هتل آسمان اصفهان را به محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران تبدیل کرده است.

  • آدرس: اصفهان، خیابان شهید مرتضی مطهری، مقابل پل فلزی
  • امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، نمازخانه، فروشگاه، اتاق چمدان، خودپرداز، تاکسی سرویس، یخچال، صبحانه رایگان، آب رایگان، صندوق امانات، لوازم بهداشتی رایگان و…
همچنین بخوانید  نکات مهم برای تجهیز استودیو صدا

4. هتل سنتی عتیق

در زمان سفر به اصفهان، اقامت در هتل های سنتی این شهر لطف و صفای دیگری دارد. اگر شما هم سنتی‌پسند هستید، هتل سنتی عتیق اصفهان گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل در خیابان چهارباغ و محله شهشهان اصفهان قرار دارد و قریب به 10 سال است که از مسافران عزیز شهر اصفهان پذیرایی می‌کند. هتل سنتی عتیق اصفهان به خدمات رفاهی بسیار خوبی مجهز شده و با معماری سنتی و قدمت دیرینه خود، اقامتی تکرارنشدنی در اصفهان را برای شما رقم می‌زند.

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهار باغ پائین، خیابان ابن سینا، کوچه۳۷
  • امکانات: اینترنت رایگان، آب رایگان در روز ورود، پارکینگ رایگان، خدمات تور، فضای سبز، نمازخانه، پرینتر و فتوکپی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات تهیه بلیط، لوازم بهداشتی رایگان، بالکن در اغلب واحدها، یخچال، صندوق امانات، چای ‌ساز و…

5. هتل صفوی اصفهان

 

بهترین هتل های اصفهان

هتل صفوی از دیگر هتل های سنتی و معروف اصفهان است که از سال 1385 از مهمانان عزیز شهر اصفهان استقبال می‌کند. این هتل با الهام از معماری اصیل ایرانی در زمان صفویان ساخته شده و 40 واحد اقامتی برای اسکان مسافران دارد. قرارگیری در مرکز اصفهان و دسترسی آسان به بناهای تاریخ در کنار امکانات رفاهی مناسب، هتل صفوی اصفهان را به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مسافران تبدیل کرده است.

  • آدرس: اصفهان، خیابان فلسطین
  • امکانات: خدمات تهیه تور، پارکینگ رایگان، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز، صندوق امانات، صرافی، لوازم بهداشتی رایگان، یخچال، بالکن، آب رایگان در روز ورود و…

فلای تودی، مرجع معتبر رزرو هتل اصفهان

در شهر اصفهان همه چیز برای تجربه مسافرتی تمام‌عیار فراهم شده؛ از بناهای دیدنی جذاب گرفته تا هتل ‌هایی با امکانات رفاهی عالی. در مطلب حاضر 5 مورد از بهترین هتل های این شهر به انتخاب مسافران را به شما معرفی کردیم. برای رزرو این هتل‌ ها و سایر هتل های اصفهان می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کرده و سفری ارزان و بی‌دغدغه را تجربه کنید. فلای تودی مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل، تجربه‌ای لذت‌بخش و به‌یادماندنی از سفر را برای شما رقم می‌زند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *