تبلیغات

تبلیغات

بروکر آمارکتس قدیمی و معتبر

broks-a

بروکر آمارکتس قدیمی و معتبر

وقتی قصد ترید روی جفت‌ارزها را دارید، باید به انتخاب یک بروکر اقدام کنید؛ با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد بروکرهای فارکس که انجام این نوع معاملات را در اختیار افراد قرار می‌دهند، افزایش یافته است، احتمالاً انتخاب بهترین کارگزاری فوق العاده سخت باشد. البته جای نگرانی نیست چرا که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی بروکر آمارکتس بپردازیم که به نسبت سایر بروکرهایی که به ایرانی‌ها خدمات ارائه می‌دهند، دارای شرایط مناسب‌تری است.

به طور کلی همانطور که می‌دانید همه‌ی بروکرها دارای نقاط مثبت و منفی بسیاری هستند و بروکر Amarkets نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. حال ما در این مقاله قصد داریم به جهت انتخاب درست یک کارگزاری برای انجام معاملات روی جفت‌ارزها مطالب ارزشمندی را از بروکر آمارکتس در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم نهایت استفاده را ببرید.

 

بروکر آمارکتس

بررسی اعتبار کارگزاری آمارکتس

همیشه وقتی بحث مسائل مالی مطرح است، بخصوص در مواقعی که قصد داریم سرمایه‌مان را در اختیار یک کارگزاری یا صرافی قرار دهیم، موضوع امنیت مالی دارای اهمیت بسیاری خواهد بود. همانطور که می‌دانید کارگزاری‌هایی مانند بروکر آمارکتس باید اصالت و اعتبارشان را ثابت کنند تا از این رو بتوانند به جذب تریدر بپردازند. حال سوال اینجاست که آیا این بروکر شرایط مناسبی از لحاظ امنیت و حفظ سرمایه دارد؟ در این خصوص باید عنوان کنیم که یکی از عوامل سنجش اعتبار بروکرها فعالیت‌شان در طول زمان است که آمارکتس حداقل 15 سال سابقه در این حوزه دارد و بررسی عملکرد این کارگزاری می‌تواند خیال افراد را در بحث سرمایه‌گذاری در این صرافی راحت کند.

ضمن اینکه تحت پوشش قرار داشتن چنین مراکزی تحت سازمان‌های مختلف می‌تواند دلیل دیگری بر اعتبار این ارائه‌دهندگان خدمات ارزی باشد. برای نمونه بروکر آمارکتس دارای رگولاتوری از FSA سنت وینسنت و Financial Commission که نهاد مستقل است، بوده که این کارگزاری را حداقل تا سقف 20 هزار یورو بیمه مالی کرده‌اند؛ بنابراین می‌توان گفت که بروکر Amarkets از لحاظ اعتبار مشکل خاصی ندارد و افراد می‌توانند با مدیریت سرمایه به ترید در این کارگزاری اقدام کنند.

بروکر آمارکتس دارای چه حساب‌هایی است

این بروکر پلتفرم‌های مختلفی را بر ترید در اختیار افراد قرار داده است که هر کدام دارای حساب‌های مجزایی هستند که ما در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم. ضمناً گفتنی است که آمارکتس برای ایرانی‌ها حساب بدون سوآپ نیز در نظر گرفته که فوق‌العاده ایده‌ جذابی بوده است. حال اجازه دهید به معرفی مختصر انواع حساب‌های معاملاتی این بروکر بپردازیم:

همچنین بخوانید  7 نشانه موفقیت شما - حتی اگر تمایلی به آن نداشته باشید

– حساب استاندارد. پرطرفدارترین حساب این بروکر است که حداقل واریزی 100 دلار برای شروع معاملات در نظر گرفته شده است. تریدرها در حساب استاندارد امکان معامله روی 42 جفت ارز، 7 فلز قیمتی، 2 اوراق قرضه، 7 ارز دیجیتال و 144 سهام را خواهند داشت. گفتنی است که در این حساب اسپرد به صورت شناور و از 1.3 پیپ محاسبه می‌شود. ضمناً این حساب بدون کمیسیون است.

– حساب اسپرد ثابت (fixed). این حساب برای افرادی در نظر گرفته شده است که سرمایه اندک دارند و آنچنان علاقه‌مند به پذیرش ریسک در بازار نیستند. از ویژگی‌های این حساب معاملاتی نیز می‌توان به ثابت بودن اسپرد و همچنین قابلیت دریافت کش‌بک تا 17 دلار اشاره کرد. ضمناً ناگفته نماند که حساب fixed دارای شرایط واریزی حداقل 100 دلار است.

– حساب ecn. این حساب از بروکر آمارکتس دارای حداقل واریزی 200 دلار است. اسپرد شناور نیز از صفر پیپ در نظر گرفته شده که مورد استقبال تریدرها واقع شده است. این حساب دارای کمیسیون بوده که مقدار آن 2.5 دلار برای هر لات تعیین شده که البته اگر افراد درخواست حساب بدون سوآپ داشته باشند، می‌توانند آن را به مدیریت بروکر ارسال کنند.

 

بروکر آمارکتس

بررسی نحوه شارژ حساب در بروکر آمارکتس

تریدرها برای اینکه بتوانند حساب‌های معاملاتی‌شان را در این بروکر شارژ کنند، می‌توانند از روش‌های مختلفی بهره‌مند شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. ضمناً توجه داشته باشید که ایرانی‌ها به دلیل تحریم در بسیاری از بروکرها امکان شارژ ریالی را ندارند، اما این بروکر چنین قابلیتی را برای این دسته از تریدرها در نظر گرفته است که به جزئیات آن اشاره می‌کنیم:

– وب‌مانی و پرفکت‌مانی. کلیه‌ی تریدرها به راحتی می‌توانند از این دو روش برای شارژ حساب‌شان استفاده کنند و با توجه به محبوبیتی که وب‌مانی و پرفکت‌مانی دارند، در اکثر موارد به کار گرفته می‌شوند.

– ارزهای دیجیتال. یکی از رایج‌ترین روش‌های واریز و برداشت وجه در این کارگزاری، استفاده از ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، لایت کوین و تتر است که معمولاً در این روش تریدرها ترجیح می‌دهند که از تتر استفاده کنند؛ چرا که برای این منظور کارمزد بسیار پایینی دریافت خواهد شد.

– صرافی ویشارژ این صرافی که با بروکر آمارکتس همکاری دارد، امکان نقل و انتقالات مالی را به ایرانی‌ها می‌دهد تا افراد با کمترین دغدغه بتوانند به واریز و برداشت وجه بپردازند. برای این منظور کافی است که مقدار دلار قابل انتقال را مشخص کرده و سپس با اتصال به درگاه بانکی مراحل کار ادامه پیدا می‌کند.

همچنین بخوانید  از راهی باورنکردنی به ثروت و موفقیت رسیدم

البته باید عنوان کنیم که اگر در خصوص واریز و برداشت وجه با مشکل روبرو شده باشید، فقط کافی است که با پشتیبانان این کارگزاری ارتباط بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی پیش آمده حل و فصل شود.

آموزش ثبت نام در بروکر Amarkets

از مزایای این بروکر می‌توان به ثبت نام راحت و بدون دردسر اشاره کرد که ما در ادامه سعی می‌کنیم به طور خلاصه به این موضوع بپردازیم:

– برای ثبت نام در این بروکر ابتدا به صفحه اصلی وب‌سایت آمارکتس مراجعه کنید و سپس گزینه افتتاح حساب را در صفحه پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید و مشخصات خودتان را به طور کامل درج کنید.

– بعد از تکمیل اطلاعات، تیک مربوط به قوانین این بروکر را زده و نهایتاً بر روی افتتاح حساب کلیک کرده تا ثبت‌نام‌تان به طور کامل انجام شود. در این بخش به ایمیل‌تان مراجعه کنید تا بتوانید از یوزر و رمزتان برای ورود به سایت بهره‌مند شوید.

– دقت کنید که حتماً ایمیل‌تان را تأیید نمایید که البته این کار را نیز برای شماره همراه‌تان باید در نظر داشته باشید. پر واضح است که پس از احراز هویت کامل، می‌توانید از خدمات بروکر آمارکتس استفاده کنید.

 

بروکر آمارکتس

مزیت‌های استفاده از بروکر Amarkets

همانطور که می‌دانید یک بروکر باید دارای ویژگی‌های منحصربفردی باشد که تریدرها بتوانند بدون کمترین دغدغه از آن به جهت معاملات روی جفت ارزها استفاده کنند. حال در این بخش قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که حتماً شما عزیزان را به ثبت نام در کارگزاری آمارکتس سوق می‌دهد. در واقع این بروکر دارای مزایای زیر است:

  • پشتیبانی عالی

همیشه وجود پشتیبان در سایت‌های این‌چنینی، فوق،العاده دارای اهمیت است؛ خصوصاً اینکه از یک بروکر افراد در سراسر دنیا استفاده می‌کنند و چه بسا همه‌ تریدرها به زبان انگلیسی مسلط نیستند که در این صورت وجود یک پشتیبان به زبان کشورهای مختلف می‌تواند خیال افراد را از بابت نحوه ارتباط راحت کند. بروکر آمارکتس از جمله برورکرهایی است که بهترین پشتیبانی مخصوصاً به زبان فارسی را ارائه داده است.

  • واریز و برداشت ریالی

وقتی ما ایرانی‌ها قصد داریم حساب بروکر را شارژ کنیم، علاقه‌مند به استفاده از پرداخت ریالی هستیم که این مورد در اکثر کارگزاری‌ها وجود ندارد. اما آمارکتس با در نظر گرفتن این موضوع کار تریدرها را راحت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص توصیه می‌کنیم که از پشتیبانان این بروکر درخواست راهنمایی کنید.

  • ارائه انواع بونوس

بونوس‌ها همیشه مورد توجه معامله‌گران هستند که از جمله می‌توان به بونوس‌های بدون واریز، بونوس خوش آمدیگویی، بونوس درصدی و… اشاره کرد که در این خصوص بروکر آمارکتس توانسته است بهترین امکانات را در اختیار افراد قرار دهد تا تریدرها بتوانند معاملات کم‌ریسک‌تری را تجربه کنند. ضمناً طرح دعوت و زیرمجموعه‌گیری مناسبی نیز برای معامله‌گران این کارگزاری در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

  • اعتبار بروکر

همیشه اعتبار یک بروکر زیر ذره‌بین تریدرها قرار دارد و با توجه به اینکه آمارکتس در این خصوص دارای شرایط ایده‌آلی است؛ می‌توان گفت که نسبت به سایر بروکرها یک قدم جلوتر است. در واقع افراد بدون کمترین دغدغه می‌توانند در این بروکر وجه واریز کرده و بدون اینکه نگران از دست دادن سرمایه‌شان باشند به معامله بپردازند.

  • ثبت نام سریع و احراز هویت آسان

ممکن است در بعضی از بروکرها نحوه ثبت نام و حتی احراز هویت دشوار باشد اما این موضوع در بروکر آمارکتس بسیار ساده در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند با کمترین مشکل در این کارگزاری ثبت نام و احراز کنند. به طور کلی انجام عملیات ثبت نام در آمارکتس کمتر از چند دقیقه به طول خواهد انجامید.

همچنین بخوانید  راه اندازی کسب و کار با حداقل سرمایه

 

جمع‌بندی

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، بروکر آمارکتس در حال حاضر از بهترین بروکرهایی است که خدمات ترید را در بهترین شرایط در اختیار افراد قرار داده و با توجه به اینکه از رگوله‌ با اعتبار مناسب برخوردار است، می‌توان با کمترین دغدغه به استفاده از این کارگزاری اقدام کرد؛ حال اگر به یک سایت به جهت دریافت اطلاعات کامل‌تر درباره‌ این بروکر نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از تجارت فارکس، اولین سایت تخصصی فارکس بهره‌مند شوید. در واقع در این وب‌سایت به انواع آموزش‌ها و اخبار دسترسی خواهید داشت که می‌تواند شما را در ترید کم ریسک‌تر کمک کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *