تبلیغات

تبلیغات

دانلود بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید + فیلم آموزش زبان آلمانی

android-almani

انسان‌ها به دلایل مختلفی از جمله مهاجرت، تحصیل، کار و دلایل دیگر، یادگیری یک زبان جدیدی را شروع می‌کنند. یادگیری هر زبانی به غیر از زبان مادری سخت و زمان بر است اما راه‌های مختلفی از جمله شرکت در کلاس‌های حضوری، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف و غیره نیز وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید زبان دلخواه خود را به راحتی و در زمان کم یاد بگیرید. ما در این پست قصد داریم تا تعدادی از بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید را معرفی کنیم. پس تا آخر پست با ما همراه باشید.

مقدمه

هر زمان که صحبت از یادگیری یک زبان جدیدی به میان می‌آید، به صورت ناخودآگاه سوال‌های مختلفی در ذهن خود تصویر می‌کنیم، این سؤالات ممکن است بدین گونه باشد: کدام زبان را یاد بگیرم بهتر است؟ مدت زمان لازم برای یادگیری یک زبان جدیدی چه قدر است؟ چطور می‌توانم زبانی که حتی الفبای آن را نمی‌دانم به صورت حرفه‌ای یاد بگیرم؟

برای پیدا کردن جواب همه سؤالات در ابتدا باید به سؤال علاقه‌مند به یادگیری چه زبانی هستید؟ به صورت کامل پاسخ دهید، به عبارت دیگر اگر با علاقه به سراغ یادگیری یک زبان بروید، همین علاقه باعث می‌شود تا در مدت زمان بسیار کم زبان دوم را به خوبی یاد بگیرید و همانند زبان مادری صحبت کنید.

درست است که به دلیل وجود مشکلات مختلف، امکان سفر به خارج از کشور برای همه وجود ندارد اما پس از آن که یک زبان را به طور کامل یاد گرفتید، پس از گرفتن مدرک پایان دوره می‌توانید در آموزشگاه‌های مختلف زبانی که یاد گرفتید را آموزش دهید و درآمد خوبی کسب کنید. پس یادگیری زبان دوم به هر دلیلی می‌تواند برای همه انسان‌ها مفید باشد به شرط آن که با مشکلات احتمالی که در هنگام یادگیری برای شما پیش می‌آید مقابله کرده و آموزش خود را رها نکنید. یکی از راه‌های یادگیری زبان آلمانی، استفاده از فیلم‌های آموزشی است. برای یادگیری زبان به کمک فیلم‌های آموزشی نیازمند منابع خواهید بود. یکی از این منابع آموزشی، مجموعه فرادرس است که با دارا بودن فیلم‌های آموزشی زبان آلمانی، موفق شده است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه علاوه بر آموزش زبان آلمانی، دارای آموزش‌های مختلفی همچون برنامه نویسی، دروس دبیرستان و مباحث دیگر است. برای دریافت آموزش زبان آلمانی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین برنامه آموزش زبان آلمانی اندروید

آلمانی، زبانی است که افراد بسیاری در کنار سایر زبان‌ها، قصد دارند تا آن را یاد بگیرند. ولی به خاطر وجود مشکلات مختلف از جمله نبودن آموزشگاه یا استاد بهتر، از یادگیری این زبان خودداری می‌کنند ولی قبل از این کار بهتر است که به راه‌هایی دیگر نیز فکر کرده و به سراغ دانلود آموزش زبان آلمانی برای گوشی اندروید بروند تا با استفاده از برنامه‌های موجود در بستر اینترنت یادگیری این زبان را بدون هیچ مشکلی شروع کنند. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید، بهترین نرم افزار برای یادگیری زبان آلمانی چه نام دارد؟ در پاسخ این سؤال باید بگویم اپ‌های آموزشی بسیار زیادی وجود دارند، که هر کدام از آن‌ها با روش‌های خاصی زبان آلمانی را آموزش می‌دهند. شما می‌توانید از آموزش‌های موجود در هر کدام از اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید آشنا خواهیم کرد.

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Learn German

اپ‌های مختلفی در کافه بازار و گوگل پلی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید یادگیری زبان آلمانی را شروع کنید. اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی از جمله اپ‌های کامل است که با کمک آن می‌توانید علاوه بر آلمانی، زبان فرانسوی، پرتقالی، ایتالیایی و اسپانیایی را در زمان کم و به سرعت یاد بگیرید.

 

آموزش زبان آلمانی

در این اپلیکیشن 36 موضوع آموزشی وجود دارد که تمامی آن‌ها در 3 سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته به صورت جداگانه دسته بندی شده است که در ادامه دسته بندی موضوعات را مشاهده می‌کنید

  • موضوعاتی که در دسته مبتدی قرار دارند عبارت است از: حروف الفبا، اعداد، رنگ‌ها، افعال، غذا و موارد دیگر
  • موضوعاتی که در دسته متوسط قرار گرفته‌اند عبارت است از: روزهای هفته، حیوانات، لباس، بدن و غیره
  • موضوعاتی که در دسته پیشرفته قرار دارند عبارت است از: ورزش، موسیقی، کریسمس و موارد دیگر

در این اپلیکیشن بیش از 500 کلمه وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با استفاده از تصاویر مرتبط و صدای مناسب از طریق تمرین‌های مختلف آموزش داده می‌شود. به عبارت دیگر زمانی که اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی را باز می‌کنید، در اولین پنجره موضوعاتی را مشاهده می‌کنید که با انتخاب هر کدام از آن‌ها به بخش تمرین وارد می‌شوید. در تمرین اول یک تصویر با تعدادی حروف به شما نشان داده می‌شود، که باید پس از گوش کردن به صدای پخش شده از میان حروف موجود در صفحه کلمه‌ای که شنیده‌اید را بسازید. در تمرین بعدی کلمه‌ای با تعدادی تصویر مشاهده می‌کنید که پس از شنیدن تلفظ کلمه، باید تصویر مناسب با آن را انتخاب کنید. پس از پایان هر آموزش تعدادی آزمون وجود دارد که با شرکت در آزمون‌ها می‌توانید سطح یادگیری خودتان را بسنجید. برای استفاده از آموزش‌های موجود در این بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید نیاز به اتصال اینترنتی ندارید فقط باید این اپ را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

همه ما در دوران تحصیلی خود زمانی که با سؤال یا مشکلی رو به رو می‌شدیم یا قرار بود که پاسخ سؤالی را پیدا کنیم، سعی می‌کردیم تا از کتاب‌های کلاغ سفید، گام به گام و یا کتاب‌های دیگر استفاده کرده و پاسخ درست را پیدا کنیم، ولی به خاطر طولانی بودن راه حل یک سؤال چیزی از آن متوجه نمی‌شدیم و در امتحان مربوطه، به دلیل عدم یادگیری مراحل حل سؤال نمره آن را از دست می‌دادیم. حال برای جلوگیری از این مشکلات پیشنهاد می‌کنیم تا از مجموعه فرادرس کمک بگیرید.

آموزش زبان آلمانی

فرادرس، یک مجموعه آموزشی بسیار بزرگ بوده که با استفاده از آموزش‌های موجود در این مجموعه، می‌توانید برای سؤالات خود پاسخ مناسب پیدا کنید. اگر تا به حال یکبار از مجموعه آموزش‌های موجود در مجموعه فرادرس استفاده کرده باشید؛ متوجه می‌شوید که هر موضوعی توسط تعدادی از اساتید با تجربه آموزش داده شده، تا نحوه به دست آوردن پاسخ یک سؤال به روش‌های مختلف را یاد بگیرید. همان طور که متوجه شدید در مجموعه فرادرس برای هر موضوعی از جمله برنامه نویسی، طراحی، ریاضیات و موارد دیگر فیلم آموزشی وجود دارد که برای دسترسی به آن‌ها بهتر است، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس را از طریق گوگل دانلود کرده و نصب کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به لینک زیر نسخه اندروید و IOS این اپلیکیشن آموزشی را دریافت و نصب کنید.

اپلیکیشن Mondly

Mondly، یکی دیگر از نرم افزار اندروید آموزش زبان آلمانی بوده که همانند یک معلم با تجربه کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش علاوه بر زبان آلمانی، زبان اسپانیایی، انگلیسی، روسی، یونانی، چینی و غیره را به صورت کامل یاد بگیرید. همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم برای یادگیری یک مهارت باید در کلاس‌های مختلف شرکت کنید؛ اما اگر در یکی از جلسات کلاس‌های حضوری به هر دلیلی شرکت نکنید، نمی‌توانید موضوعات جدیدی که در جلسات بعدی مطرح می‌شود متوجه شوید. Mondly از جمله اپلیکشن‌های است که این مشکل را حل کرده، به عبارت دیگر شما با استفاده از این اپ در کنار رسیدگی به کارهای روزانه زبان آلمانی را به خوبی یاد می‌گیرید. فقط کافی است که روزانه 10 دقیقه از این اپ آموزشی استفاده کنید.

 

آموزش زبان آلمانی

در این اپلیکیشن بیش از 5000 کلمه و اصطلاح وجود دارد که هر کدام از آن‌ها در 500 درس به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند، که با یادگیری آن‌ها می‌توانید با اعتماد به نفس بالا آدرس بپرسید، جهت‌ها را نشان دهید، با افراد دیگر ارتباط دوستانه برقرار کنید و هزاران کار دیگر انجام دهید. در اپلیکیشن Mondly نیز مانند سایر اپلیکیشن‌ها از تصاویر مناسب برای آموزش کلمات و عبارت‌ها استفاده شده است. این اپلیکیشن شرایطی را فراهم کرده تا تلفظ صحیح کلمات را در هنگام مکالمه به خوبی یاد بگیرید. برای اینکه بتوانید نحوه درست مکالمه کردن را یاد بگیرید کافی است که محل مکالمه مانند رستوران، مدرسه و مکان‌های دیگر را انتخاب کنید. سپس در پایین صفحه جملاتی که باید برای شروع مکالمه استفاده کنید قرار دارد. در کنار هر کدام از جملات آیکون بلندگو وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید تلفظ جملات را به تعداد دفعات نامحدود گوش کنید. برای آشنایی بیشتر با امکانات موجود در این اپ پیشنهاد می‌کنیم که این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

اپلیکیشن Readle

در مدارس برای اینکه حوصله دانش آموزان از درس خواندن سر نرود و بتوانند موضوع درس را به خوبی درک کنند، معلمان سعی می‌کنند تا با تعریف یک داستان بخش از درس را آموزش دهند. اپلیکیشن Readle چهارمین اپلیکیشن از بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید بوده که از همین روش برای آموزش زبان آلمانی استفاده کرده است. در این اپلیکیشن تعدادی فلش کارت وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کلمات را همراه با تلفظ هر کدام به ساده‌ترین روش یاد بگیرید.

 

آموزش زبان آلمانی

از امکانات دیگر این اپلیکیشن می‌توان به کتابخانه موجود در این اپ اشاره کرد؛ که در این کتابخانه بیش از 800 کتاب داستان وجود دارد که در سطح‌های مختلف از جمله مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته بندی شده‌اند. پس برای دسترسی به آموزش‌های موجود در این اپ باید در ابتدا سطح و سپس موضوع مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که پس از پایان هر سطح و با رفتن به سطح دیگر، کلماتی که قبلاً یاد گرفته‌اید با رنگ سبز نشان داده می‌شود تا با کلیک کردن بر روی آن‌ها، مجدداً معنای هر کدام را مشاهده کرده و بتوانید آن‌ها را از سایر کلماتی که هنوز با آن‌ها آشنا نشده‌اید، تفکیک کنید. در آخر نیز اگر قصد دارید تا از اپلیکیشن Readle برای آموزش زبان آلمانی استفاده کنید، بهتر است تا این اپ را از طریق گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید.

اپلیکیشن PORO

پنجمین اپلیکیشنی که از لیست بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید می‌خواهیم معرفی کنیم PORO نام داد. در کشوری زندگی می‌کنیم که علاوه بر انگلیسی، زبان آلمانی نیز طرفداران بسیار زیادی دارد، اما مشکلی که در اینجاست عدم وجود اساتید خوب و باتجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی است. به همین دلیل بسیاری از آموزشگاه‌ها نمی‌توانند آن طور که باید این زبان را آموزش دهند و پس از پایان همه جلسات متوجه می‌شوید مطالبی که می‌خواستید را یاد نگرفته‌اید و در کنار هزینه وقت خودتان را نیز تلف کرده‌اید. پس برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه پیشنهاد می‌کنیم که از PORO استفاده کنید.

 

آموزش زبان آلمانی

اپلیکیشن PORO یکی دیگر از اپ‌هایی است که افراد مبتدی می‌توانند با کمک آن زبان آلمانی را به خوبی و در زمان کم یاد بگیرند. زمانی که این اپلیکیشن را باز می‌کنید در صفحه نخست باید از میان گزینه‌های موجود در صفحه، که شامل مکالمات رایج، اخبار، داستان‌های کوتاه و سایر موارد است، یکی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا سطح آموزشی خودتان را انتخاب کنید. بهتر است به این مورد اشاره کنم که با انتخاب هر کدام از موضوعات موجود در این اپلیکیشن تمام متن‌های نوشته شده به زبان آلمانی را همراه با ترجمه فارسی مشاهده می‌کنید که با انتخاب هر کدام از جمله‌ها می‌توانید به تلفظ آن‌ها گوش کنید. در PORO تعداد تمرین وجود دارد که با حل کردن آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که آیا آموزش‌های موجود در این اپ برای شما مفید بوده است یا خیر. در این اپلیکیشن امکانات دیگری نیز وجود دارد که جهت استفاده از امکانات موجود در این اپ باید اپلیکیشن PORO از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

سخن آخر درباره بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید

همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم یادگیری یک زبان جدید سخت و زمان بر است، اما راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در زمان کم و به سرعت زبان دیگر از جمله زبان آلمانی زا یاد بگیرید. یکی از این راه‌ها استفاده از اپ‌های آموزشی بوده که می‌توانید آن‌ها را بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده و یادگیری را شروع کنید. راه دوم استفاده از فیلم‌های آموزشی است که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد. در انتها مایل هستیم آموزشی دیگر از فرادرس را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. برای مشاهده سرفصل‌های آموزش روی لینک زیر کلیک کنید.

به انتهای مطلب رسیدیم. به دلیل متنوع بودن اپ‌های آموزشی، تعدادی از بهترین نرم افزار آموزش زبان آلمانی اندروید را که در یادگیری زبان دوم می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید را معرفی کردیم؛ که می‌توانید هر کدام از آن‌ها را از طریق گوگل پلی و کافه بازار دانلود کرده و نصب کنید. امیدواریم که مطالب گفته شده در این پست برای شما مفید واقع شده باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *