تبلیغات

تبلیغات

کسب ثروت نجومی با ذهنیت پولساز ممکن شد

nokhodfarangi2

طبیعی است که ذهنیت پولساز باعث رسیدن افراد به ثروت بیشتر خواهد شد و من توانستم با نهادینه کردن این ذهنیت زمینه ثوتمند شدن خود را فراهم نمایم و با ورود به عرصه تولید نخود فرنگی به سودی بسیار بزرگ برسم و در این مقاله انواع نخود سبز، ویژگی ها و مواد مصرفشان را بررسی خواهیم کرد.

نخود سبز تازه

مادران باردار باید خوردن اسید فولیک را از همان اولین هفته بارداری تا هفته 12 بارداری ادامه دهند و نخود سبز تازه که منبع غنی اسید فولیک است را در برنامه غذایی خود جای دهند. همچنین برای بانوانی که مشکل در باروری دارند خوردن نخودفرنگی به شدت توصیه میشود زیرا در نخودفرنگی استروژن طبیعی وجود دارد. طبع نخودفرنگی گرم و خشک است که مصرف نخود فرنگی برای افراد سرد مزاج توصیه میشود.

در اصل  فصل برداشت آن بهار و محصول فصل سرد است. نخودفرنگی بیشترین میزان کشت را در دنیا دارد چرا که منبع غنی از ویتامین ها و منابع پروتئنی است. نخود فرنگی از خانواده حبوبات است که به نام نخود سبز نیز شناخته میشود. این گیاه از محبوبیت زیادی برخوردار است چون حاوی فیبر بالا و آنتی اکسیدان و بسیاری مغذی است.

نخود سبز

نخود فرنگی شمشیری

اما از دیگر بیماری های رایجی که مصرف نخود فرنگی شمشیری می تواند از آن جلوگیری کند دیابت است، این محصول به علت داشتن مقادیر پایین گلوکز در سلولهای خود موجب می شود تا افراد دیابتی برای مصرف آن مشکلی نداشته باشند و در کنار آن قبل از مبتلا شدن به این مشکل می توان با مصرف مواد غذایی و حبوباتی نظیر نخود سبز که دارای گلوکز کمی در ساختار خود هستند، می توان از ابتلا به این بیماریهای و سایز بیماری های حاصل از افزایش قند خون جلوگیری کرد، همچنین مقدار کم گلوکز موجود در این ماده غذایی نیز از انواع قند پیچیده است که در بدن با سرعت کمتری منتشر شده و موجب افزایش ناگهانی قند خون نمی شود.

از دیگر خواص موجود در نخود خام سبز که وابسته به آنتی اکسیدان های موجود در آن است که قبلا نیز به آن اشاره شد، کاهش التهاب های داخلی بدن و پوست است که از پیری زود رس و ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و روشی سنتی و طبیعی برای داشتن پوستی صاف و درخشان است.

نخود سبز

نخود فرنگی خشک

شما مشتریان و خریداران عمده در زمان خرید به قیمت نخود فرنگی خشک اهمیت بسیار زیادی می دهید بنابراین توصیه و پیشنهاد ما این است که اقدام به خرید این محصولات از طریق مراکز تامین کننده کنید تا بتوانید بهترین نوع محصولات را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید مسئله قیمت محصول برای تمامی افراد در زمان خرید بسیار حائز اهمیت است. نخود سبزهایی که دارای سایز و اندازه درشت و یکدستی هستند از قیمت بالاتری برخوردار می باشند و این محصولات علاوه بر آن که دارای مزه خوبی هستند می توانند تاثیرات مطلوبی در حفظ سلامت بدن داشته باشند و مصرف روزانه این محصول برای تمامی افراد توصیه می شود.

همچنین بخوانید  نکاتی که قبل از خرید پرده خانه باید رعایت کنید

سالانه حجم انبوهی از نخود سبز در زمینهای مزروعی استان لرستان با بالاترین کیفیت کاشت و برداشت می شوند این محصولات در منطقه لرستان به دلیل آن که دارای آب و هوای قیمت و مناسبی است تهیه و تولید می‌ شوند و به همین خاطر این کالاها دارای ارزش غذایی مطلوبی هستند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *