تبلیغات

تبلیغات

بروزترین قیمت ورق گالوانیزه، سیاه و روغنی در آهن118

galvanize

ورق‌های فولادی، مقاطع پرکاربردی هستند که در صنایع مختلف به صورت مستقیم و یا پایه تولید محصولی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌های فولادی دارای انواع مختلفی هستند که رایج‌ترین آن‌ها شامل ورق گالوانیزه، سیاه و روغنی است. آهن118 به عنوان مرکزی معتبر جهت فروش انواع ورق فولادی، در این بخش قصد دارد شما را با مشخصات و کاربرد هر ورق و بروزترین قیمت ورق آشنا کند. به منظور خرید و فروش و آشنایی بیشتر با ورق فولادی در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بروزترین قیمت ورق گالوانیزه

 

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه یکی از انواع ورق فولادی است. این محصول با نام آهن گالوانیزه نیز شناخته می‌شود. این ورق با دو روش نورد سرد و نورد گرم تولید می‌شود. معمولا ورق هایی که به روش نورد گرم تولید می‌شوند، در نهایت تحت تاثیر مراحلی گالوانیزه می‌شوند.

ورق گالوانیزه در واقع ورقی است که در زمان ساخت یک لایه نازک فلز روی بر سطح آن قرار می‌گیرد. به این فرآیند گالوانیزارسیون گفته می‌شود. گالوانیزه کردن ورق سبب افزایش مقاومت آن می‌شود. به همین دلیل ورق گالوانیزه مقاومت بسیار عالی در برابر زنگ‎زدگی و خوردگی دارد و همین مسئله سبب کاربرد گسترده آن می‌شود.

ورق‌های گالوانیزه از خواص زیادی برخوردار هستند. به طور کلی هزینه نگهداری و تعمیر این ورق بسیار مقرون به صرفه بوده و در برابر خوردگی از خود مقاومت عالی دارد. ویژگی دیگر این ورق خاصیت جوشکاری مطلوب آن است. از طرف فرم‌دهی به این ورق بسیار ساده صورت می‌گیرد. ورق گالوانیزه دارای ظاهری براق و باکیفیت است.

از ورق گالوانیزه در موارد زیادی استفاده می‌شود. ساخت انواع مخازن ساکن و متحرک، ساخت سقف و بدنه سالن‌های بزرگ از جمله سوله یا سالن‌های ورزشی، ساخت تجهیزات آشپزخانه مانند یخچال و… از کاربردهای مهم این ورق است. به منظور اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه با آهن118 در ارتباط باشید.

بروزترین قیمت ورق سیاه

 

ورق گالوانیزه

نوع دیگری از ورق فولادی، ورق سیاه است. ورق سیاه یکی از محصولاتی است که به روش نورد گرم تولید می‌شود. در صنایع مختلف از ورق سیاه به میزان قابل توجهی استفاده می‌شود. به طور کلی محصولاتی که به روش نورد گرم تولید می‌شوند نسبت به نورد سرد با تکنولوژی پایین تر، انرژی کمتر و هزینه کمتری تولید و روانه بازار می‌شوند. از این رو ورق سیاه نیز با این روش تولید می‌شود و در نتیجه قیمت ورق سیاه کمتر از ورق‌های دیگر است.

ورق سیاه تحت حرارت زیادی تولید می‌شود. از این رو ظاهر این ورق تیره شده و به همین دلیل به آن ورق سیاه گفته می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا از ورق سیاه در مواردی که ظاهر کار مهم است نتوان استفاده کرد. به طور کلی قیمت ورق سیاه نسبت به انواع ورق‌های روغنی کمتر است. چرا که کیفیت سطحی آن از ورق‌های دیگر پایین تر است. اما مقاومت و خاصیت شکل‌پذیری ورق سیاه در حد مطلوبی قرار دارد. از ورق سیاه در موارد مختلفی استفاده می‌شود. چرا که در مواردی که ابعاد و کیفیت سطح ورق مطرح نباشد، انتخاب ورق سیاه توصیه می‌شود چرا که از مقاومت مطلوبی برخوردار است. به طور کلی این ورق در صنعت ساختمان‌سازی، لوله و پروفیل ها، درب و قفسه ها، ریل‌های آهن، صنایع فولادی سنگین، تانکرسازی و… استفاده می‌شود.

همچنین بخوانید  چگونه درختان سیب سریعتر میوه دهی خود را آغاز کنند؟

بروزترین قیمت ورق روغنی

 

ورق گالوانیزه

یکی از ورق‌های فولادی دیگر، ورق روغنی است. این ورق توسط روش نورد سرد تولید می‌شود و به دلیل کیفیت مطلوبی که داراست کاربرد فراوانی دارد. از آن جایی که روش تولید این ورق نورد سرد است، بنابراین شکل ظاهری آن حفظ شده و بسیار مطلوب خواهد بود.

ورق روغنی از خاصیت شکل‌پذیری کمتری برخوردار بوده اما کیفیت سطحی آن مطلوب است. لازم به ذکر است در برابر فشار و وزن‌های بالا مقاوم است. قیمت ورق روغنی در مقایسه با دو نوع دیگر بیشتر است. چرا که ورق روغنی کیفیت بالایی داشته و شکل ظاهری آن براق و شفاف است. از جمله ویژگی‌های این ورق این است که می‌توان آن را رنگ کرده و گالوانیزاسیون کرد. در این صورت در برابر عوامل خورنده بسیار مقاوم خواهد بود. از ورق روغنی در موارد مختلفی از جمله خودروسازی، ساخت لوازم خانگی، مقاطع فولادی و مبلمان استفاده می‌شود.

آهن118 مرکز فروش انواع ورق‌های فولادی و آهن‌آلات، با سابقه درخشان در این حوزه مناسب‌ترین گزینه جهت خرید محصولات آهن است. جهت استعلام قیمت انواع ورق و محصولات دیگر و ثبت خرید می‌توانید با شماره 02154473 تماس بگیرید و یا به وب سایت آهن118 مراجعه نمایید. ورق را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *