تبلیغات

تبلیغات

روغنی که ثروت را در زندگی ام صیقل داد!

roghanbadam2

هرگر روند یادگیری و پیشرفت خود را متوقف نکنید. مادامی که بر روی مهارتهای خود سرمایه گذاری می کنید، هیچ ترس و نگرانی بابت ورشکستگی نخواهید داشت، چرا که شما روی چیزی دست گذاشته اید که با گذر زمان و افزایش تجربه ارزشمندتر خواهد شد. من با ورود به حوزه انواع روغن و فعالیت مستمر همراه با تلاش بی وقفه موفقیتهای زیادی را به دست آوردم و توانستم زندگی ام را با تغییرات شگرفی رو به رو کنم، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

روغن بادام کوهی

انواع مختلف روغن بادام کوهی در اندازه های متنوع در بازار وجود دارد که شما می توانید آن را متناسب با مقدار مصرفی خود تهیه کنید.

یکی از اندازه های پرفروش و کاربردی روغن بادام کوهی اندازه 100 گرمی آن است که 30 گرم وزن خالص روغن بادام کوهی می باشد.

روغن بادام کوهی ضد سرطان بوده و به شما در بهبود این بیماری کمک می کند، روغن بادام کوهی به سرما و خشک نشدن پوست بسیار کمک می کند.

اگر شما دچار گوش درد شده باشید روغن بادام کوهی آن را تسکین می دهد.

اگر شما بیماری شدید دارید و تبتان بالا رفت میتوانید با روغن بادام کوهی آن را کاهش دهید.

روغن بادام

روغن بادام شیرین

لازم به ذکر است که روغن بادام شیرین برخلاف نوع تلخ آن در قوطی های شیشه ای کوچک یا بزرگ نگه داری می شود و بیشترین شاخصه این روغن خواص درمانی آن می باشد.

از مشخصات دیگر روغن بادام شیرین این است که در ابتدا باید آن را بو کنید ولی بعضا چون نمونه های تولیدی از این محصول زیاد است ممکن است دچار اشتباه شوید.

همچنین از این روغن بدلیل خاصیت درمانی و ترمیمی، در ماساژ بدن بسیار استفاده می شود و کشورهای عربی و خارجی خواهان خرید روغن بادام ایرانی هستند.

از ویژگی های روغن بادام می توان گفت از پرس بادام، روغن این گیاه گرفته می شود و طی فرآیندی بصورت روغن یا اسانس روغنی در می آید.

روغن بادام

روغن بادام سیاه

انواع این محصول دارای پروتئین و املاح با ارزش فراوانی می باشد، می توان به روشهای مختلفی روغن بادام سیاه را مورد استفاده قرار داد.

خواص فوق العاده این نوع روغن ارگانیک شگفت آور است، به نوعی که می توان از آن به عنوان یک روغن گیاهی پر مصرف استفاده نمود.

از مشخصات روغن بادام سیاه این نوع روغن گیاهی درجه یک و با کیفیت باید کاملا خالص باشد، بتواند به بهترین صورت تاثیر خود را بگذارد در صورتی که اگر ناخالصی داشته باشد، نه تنها تاثیر لازم را نمی گذارد بلکه ممکن است مضر نیز باشد.

همچنین بخوانید  بالاخره از اولین پنل واتساپ ایران رونمایی شد !!

روغن بادام سیاه را می توان به روشهای مختلف مورد شناسایی قرار داد، توجه به شفافیت و عطر و بوی آن یکی از روشهایی است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *