تبلیغات

تبلیغات

راهنمای خرید ویباکس با ارزانترین قیمت

vibox-fort

اگر یکی از علاقه مندان به بازی های اینترنتی و آنلاین هستید، حتما اسم بازی فورتنایت و خرید ویباکس آن به گوشتان خورده است! اگر جز این باشد باید به گیمر بودن خود شک کنید چرا که بازی فورتنایت یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین و بتل رویال در کل دنیاست و بیش از 200 میلیون بازیکن فعال دارد.

فورتنایت چیست و چگونه آن را بازی کنیم؟

در Fortnite، بازیکنان برای زنده ماندن در یک محیط جهان باز با هم کار می کنند و با شخصیت هایی که توسط خود بازی یا سایر بازیکنان کنترل می شوند مبارزه می کنند. حالت تک نفره یا حالت Co-op (با دوستان بازی می شود) شامل مبارزه با موجودات زامبی مانند نیز است.

اما محبوب‌ترین حالت فورتنایت، پلتفرم چند نفره مستقل و رایگان آن، Fortnite Battle Royale است، که در آن حداکثر 100 بازیکن وارد یک بازی جذاب می‌شوندو به صورت انفرادی یا به‌عنوان بخشی از تیم‌های حداکثر چهار نفره به رقابت می‌پردازند. و این بازی فقط تا زمانی ادامه دارد که تنها یک تیم برنده باقی می ماند.

برای بازی، بازیکنان باید با ارائه یک آدرس ایمیل و ایجاد یک نام کاربری یک حساب کاربری ایجاد کنند و هیچ پروسه تایید سن وجود ندارد و همه کاربران با هر سن و سالی میتوانند به دانلود و بازی فورتنایت بپردازند.

ویباکس

چرا فورتنایت طرفدار زیادی دارد؟

  • این بازی رایگان است و در طیف گسترده ای از دستگاه ها، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، رایانه شخصی، مک، iOS و برخی از دستگاه های اندرویدی موجود است.
  • این بازی ساده اما بسیار جامع و حتی اعتیاد آور است. بازی ها 30 دقیقه طول می کشند و بازیکنان می توانند به سرعت به یک بازی جدید بروند.
  • دارای طراحی جذاب و بروز رسانی ها و چالش های هفتگی است که همیشه در حال تغییر هستند.
  • ارز درون بازی یا همان وی باکس فورتنایت (V-bucks) به بازیکنان اجازه می دهد تا در چالش ها برای دریافت جوایز شرکت کنند.
  • در رسانه های اجتماعی (از طریق برنامه های ویدیویی مانند YouTube, Twitch و Instagram) طرفداران زیادی دارد.

ویباکس

ویباکس فورتنایت چیست و چه اهمیتی دارد؟

اگر قبلا فورتنایت بازی کرده اید، به احتمال زیاد در مورد ویباکس چیزهای زیادی شنیده اید. ویباکس در اصل ارز مجازی مورد استفاده در فورتنایت است. با استفاده از این ارز می توانید خریدهای مختلفی انجام دهید.

ابتدا، می توانید از ویباکس در آیتم شاپ بازی برای خرید اسکین، رقص، کیف، پیک اکس، باندل و پک های مختلف استفاده کنید که می تواند برای شخصی سازی شخصیت بازیتان استفاده شود. اینها شامل انواع اسکین ها، گلایدرها، پشتی ها و موارد دیگر است. اسکین های افسانه‌ای یا Legendary گران‌ترین پوسته‌های این دسته هستند و حداقل 2000 وی باکس قیمت دارند. پس از آن اسکین های Epic، Rare و Uncommon به ترتیب حداقل 1500، 1200 و 800 ویباکس قیمت دارند.

همچنین بخوانید  یار همیشگی لب‌های خشک و ترک‌خورده

در حالی که می توانید مستقیماً با استفاده از ویباکس آیتم های مورد نظر خود را در آیتم شاپ تهیه کنید، روش های جایگزینی وجود دارد که در دسترس تر هستند. برای مثال شما میتوانید با خرید بتل پس فورتنایت ویباکس های زیادی بدست آورید و آن هارا خرج کرده و یا مجدد افزایش دهید!

آیا بازی رایگان فورتنایت است؟

بازی Fortnite Battle Royale را می‌توانید به صورت رایگان برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی دانلود و بازی کنید. فورتنایت چندین گیم مود و یک نقشه اصلی دارد و توانسته است تا الان 200 میلیون بازی‌کننده‌ی همزمان را به ثبت برساند. همین نسخه از بازی است که همه بازی می‌کنند و با توجه به جمعیت بازی‌کننده،‌ بهتر است همین نسخه را انتخاب کنید. چرا که امکان بازی کردن نسخه های قدیمی بازی وجود ندارد و باید آخرین نسخه آن را از سایت اپیک گیمز دانلود و دریافت کنید.

اما چند نکته‌ی دیگر هم باید در مورد این بازی بدانید. یکی از این نکات این است که بازی Fortnite برای کاربران کامپیوتر در استیم عرضه نشده و شما باید نسخه‌ی پی‌سی این بازی را به طور مستقیم از سایت اپیک گیمز دریافت کنید.

سایت اپیک گیمز اجازه‌ی ساخت اکانت برای گیمر هایی که در ایران زندگی می‌کنند را نمی‌دهد.به همین دلیل باید با استفاده از سرویس های مناسب اقدام به ثبت نام نمایید.

چگونه می توانید ویباکس فورتنایت بدست آورید؟

با وجود راه‌های زیادی برای خرج کردن V-Bucks در بازی، تنها چند روش برای به دست آوردن آن‌ها وجود دارد. ساده ترین اما مناسب ترین روش خرید ارز با پول واقعی است. هنگام خرید ویباکس، می توانید یکی از چهار بسته زیر را انتخاب کنید:

  • 1000 ویباکس برای 7.99 دلار
  • 2800 ویباکس به قیمت 19.99 دلار
  • 5000 ویباکس برای 31.99 دلار
  • 13500 ویباکس برای 79.99 دلار

از طرف دیگر، اگر بتل پس را خریداری کرده باشید، در صورت تکمیل آن، در مجموع 1500 ویباکس به دست خواهید آورد. که بعداً می‌توانید آن را دوباره در بتل پس های فصل‌های بعدی سرمایه‌گذاری کنید، جایی که 1500 وی باکس دیگر و به دست خواهید آورد و این چرخه تکرار خواهد شد.

خرید ویباکس فورتنایت

شما گیمر های عزیز میتوانید، برای خریدهای درون بازی و یا خرید بتل پس فورتنایت می‌توانید از خدمات فروشگاه اینترنتی و معتبر مستر استور استفاده کنید. با خرید محصولات فورتان شما می‌توانید به تمامی آیتم های دلخواهتان دسترسی داشته باشید. بسته های ویباکسی فورتنایت در مبالغ مختلف از هزار ویباکس تا ۱۳۵۰۰ وی باکس موجود است. خرید ارزان ویباکس فورتنایت از مرجعی معتبر و قابل اعتماد، یکی از مواردی است که افراد پیش از خرید ویباکس فورتنایت باید به آن توجه کنند. مستر استور با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات مالی بین‌المللی و ارائه خدمات بازی ها از جمله خرید محصولات فورتنایت (Fortnite) ، این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد. شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در وب‌سایت مستر استور، از دسته بندی خرید ویباکس، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و تنها با چند گام ساده محصول مورد نظر خود را به صورت امن و ارزان خریداری کنید

همچنین بخوانید  مهمترین دلایل هنگ کردن گوشی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *