تبلیغات

چرم به زندگی ام برنامه ریزی و هدف داد

charm-masnoyi2

ثروتمندان علایق شان را دنبال می کنند و کاری را انجام می دهند که از آن لذت می برند ؛ افراد معمولی برای کسب درآمد به کاری که دوست ندارند مشغول می شوند، من نیز با شروع کسب و کار خود در حوزه چرم با علاقه ای که داشتم موفق شدم ثروتمند شوم.

چرم مصنوعی طرح دار

برای اطلاع از قیمت چرم مصنوعی طرح دار می توانید به سایت های اینترنتی نظیر دیجی کالا مراجعه کرده و از قیمت های روز آن با خبر شوید.

اما همانطور که می دنید سایت هایی مثل دیجی کالا قیمت های بالاتری را به مشتری می دهند و اگر قصد خرید محصول را دارید با کیفیت بهتر و مدل دیدنی تر می توانید در سراسر بازار با قیمت های مناسب تری آن را بیابید.

گفتنی است که عوامل زیادی بر روی قیمت چرم مصنوعی طرح دار می تواند اثر گذار باشد، برخی از آن ها را ذکر می کنیم.

اولین عامل نوسانات نرخ ارز می باشد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت چرم مصنوعی و همچنین قیمت مواد اولیه آن اثر می گذارد.

مواد به کار رفته در چرم مصنوعی که ایا میزان آلایندگی آن را کاهش داده یا خیر، شامل هزینه هایی بوده که بر قیمت چرم اثر گذار است.

شرکت سازنده می تواند بر میزان قیمت محصول اثر داشته باشد و هرچه شرکت معتبر تر باشد معمولا قیمت محصول تولید شده، بیشتر است.

چرم مصنوعی

چرم گاوی ضخیم

تولید کنندگان محصولات چرم گاوی ضخیم و عمده فروشان چرم میتوانند چرم خام را به صورت عمده خود را از طرق مختلف تهیه کنند چرم را به صورت عمده می توان هم از طریق خرید حضوری و هم از طریق سایت و به صورت آنلاین خریداری کرد.

البته از طریق سایت بسیار ساده تر از طریق خرید حضوری است چرا که هم رایگان مشاوره خواهید گرفت و هم می توانید به سایت های مختلف سر بزنید و بهترین چرم باکیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه کنید ضمن اینکه خرید آنلاین وقت کمتری را هم از شما میگیرد.

در ادامه این مطلب توجه شما را به مهم ترین دلایل برای خرید چرم گاوی جلب می کنیم.

1.ضخامت، دوام و لطافت چرم گاوی چرم گاوی بسیار ضخیم و بادوام است به همین دلیل از چرم گاوی برای کفش چرمی و حتی به و روکش مبل و صندلی و داخل اتاق اتومبیل هم استفاده می شود و در کنار این خصوصیات بسیار نرم و لطیف هم می باشد.

همچنین بخوانید  هفت سوال متداول در شروع برنامه نویسی که باید از خودتان بپرسید

2.خاصیت ضد آب بودن چرم گاوی چرم گاوی به طور کامل ضد آب نیست اما در برابر آب مقاومت بیشتری دارد به طور کلی ساختار چرم گاوی همیشه به گونه ای است که آب را تا حدی جذب خود می کند و زمانی هم که خیس می شود بعد از خشک شدن هیج اثری از خیس شدن و رطوبت بر روی چرم باقی نمی ماند و به همان شکل اولیه و لطافت و نرمی خود باز میگردد به خاطر همین خاصیت نیز چرم گاوی در تولید کفش چرمی کابرد زیادی دارد.

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی

یکی از ویژگی های مهم چرم مصنوعی است که برش و دوخت چرم های مصنوعی خیلی راحت می باشد و جای سوزن دوزی روی چرم مصنوعی کمتر جلب توجه می کند که این مسئله خیلی مهم می باشد این چرم نوعی از چرم های ضد آب می باشد که به خاطر این ویژگی توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند.

ایران یکی از کشورهای برتر در تولید چرم مصنوعی است که از بهترین نوع مواد اولیه باکیفیت پلیمری و پلاستیکی برای تولید این کالا استفاده می کند که تولید عمده باعث شده علاوه بر اینکه نیاز داخلی کشور برطرف می‌شود به نیاز متقاضیان خود در خارج از کشور نیز اهمیت دهد و تولید را به صورت گسترده انجام دهد کهبا فروش آن بهترین نوع درآمد را به دست آورد چون پر فروش است و بین کشورهای های همسایه و اروپایی طرفداران زیادی دارد.

برای صادرات به کشور همسایه می توان از طریق راه های زمینی از جمله مرز مهران، پرویز خان، می توان انجام داد که این روش خیلی راحت می باشد و به هزینه های زیادی لازم ندارد اما برای صادرات به کشور های اروپایی از طریق راه های دریایی انجام می شود که با استفاده از لنج های مخصوص باربری انجام می شود که این روش به سرمایه گذاری نیاز دارد اما با صادرات بیشتر باعث می شود بهترین نوع درآمد را به دست آورد.

برای خرید انواع چرم های مصنوعی برند می توان از طریق سایت های اینترنتی انجام داد که خیلی راحت می باشد خریدار بدون حضور در محل خرید می تواند کالا را ثبت سفارش دهد و در کوتاه مدت زمان درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید با این خرید دست دلالان و واسطه گر ها حذف می شود و از هزینه های اضافی جلوگیری می شود که امروزه بیشتر مردم به خرید و فروش های اینترنتی روی آورده اند چون خیلی راحت می باشد و برای افرادی که مشغله کاری دارند خیلی راحت می باشد چون از زمان خود به خوبی استفاده می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *