تبلیغات

با کار در این حوزه هم پودار شدم هم مشهور

mdf-poldar2

به جرات می توانم بگویم که هر فردی این کار را انجام بدهد میتواند در عرض دو سال و یا زودتر به درآمدی که من به دست آوردم برسد چون من با انجام این کار در زمینه ام دی اف  هم به شهرت رسیدم هم به ثروت با من همراه شو تا یاد بگیری و انجام بدهید.

ام دی اف های گلاس

امروزه استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف به خصوص برای ساخت کابینت های آشپزخانه بسیار پردکاربرد است و قیمت ام دی اف های گلاس بر اساس نوع آن متفاوت است.

در ساخت این کابینت ها معمولاً اجزای ثابت وجود دارد که با انتخاب مناسب ترین نوع هرکدام می توانید جذابیت خاص با آشپز خانه خود ببخشید.

بدنه کابینت با ام دی اف های گلاس همان اسکلت کابینت که وسایل آشپزخانه در درون آن قرار می‌گیرند و به دیوار متصل می‌شود را بدنه می‌گویند که باید از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند بار وسایل داخل خود را تحمل کند. معمولاً برای اینکه ام دی اف مقاومت بسیار بالایی دارد بدنه های کابینت ها را از این جنس می سازند.

ام دی اف

ام دی اف آشپزخانه

امروزه استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف به خصوص برای ساخت کابینت های آشپزخانه بسیار پردکاربرداست و قیمت ام دی اف آشپزخانه بر اساس نوع آن متفاوت است.

مخفف یک نوع چوب مهندسی شده است. نام کامل آن Medium-Density Fiberboard (تخته فیبر با چگالی متوسط) ​​است. ام دی اف شامل صفحات نازک ساخته شده از الیاف چوب، رزین و موم است. وقتی صحبت از چوب مهندسی می شود MDF اغلب یک سطح بالاتر از تخته سه لا در نظر گرفته می شود. متراکم تر، قوی تر و با دوام تر است. به همین دلایل تقریباً به اندازه چوب خالص کاربرد دارد.

بسیاری از صاحبخانه ها تمایل دارند که کابینت ام دی اف را با این دیدگاه نگاه کنند که وقتی در برابر چوب اندازه گیری می شود عملکرد ضعیفی دارد. اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، چوب خالص و MDF نقاط مثبت و منفی خود را دارند. شرایطی وجود دارد که حتی کابینت ام دی اف انتخاب برتر است.

ام دی اف

ام دی اف ای جی تی

امروزه استفاده از ام دی اف در صنایع مختلف به خصوص برای ساخت کابینت های آشپزخانه بسیار پردکاربرداست و قیمت ام دی اف ای جی تی بر اساس نوع آن متفاوت است.

ام دی اف ای جی تی ساخت کشور ترکیه است. ابعاد آن 280*122 سانتی متر، ضخامت آن 16 میلیمتر و همچنین روکش آن از جنس PVC هایگلاس می باشد. تعداد رنگ های ام دی اف هایگلاس ای جی تی 38 عدد می باشد که در سال 2014 هفت مدل مات نیز به این مجموعه طرح و رنگ اضافه گردید.

همچنین بخوانید  10 تکنیک سئو برای افزایش ترافیک ارگانیک

ام دی اف ای جی تی چیست؟ همانطور که از نام آن مشخص است، هایگلاس در لغت به معنای شیشه با کیفیت بالا و در اصل به معنی شفافیت بسیار بالا می باشد.

در واقع جنس هایگلاس شفافیت بالاتری نسبت به شیشه دارد. با توجه به اینکه ورق های ام دی اف تولیدی ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند، از ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون کلیاف ایتالیا، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا، فینسا اسپانیا و… می توانید شاهد زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی خود باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *