تبلیغات

تبلیغات

با پیروی از عاقلان ثروتمند شدم

keshmesh-ar2

با توجه به اینکه من تجربه چندانی در زمینه تولید و عرضه انواع کشمش نداشتم تصمیم گرفتم با افراد موفق مشورت کرده و بر اساس نظر آنها عمل نمایم و همین موضوع باعث شد به فردی ثروتمند و موفق تبدیل شوم و در ادامه این مطلب بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

کشمش ارومیه

در واقع قیمت کشمش ارومیه در بازار ارومیه با توجه به سفارشات عمده تعیین می شود و در صورت سفارش حجم بالا قیمت ارزان تر خواهد بود و تقریباً 300 سال قبل از عصر ما در بازار توزیع می شد و ارمنیها و فنیقیها اولین کسانی بودند که از آن در این کار استفاده کردند. اگر دقت کرده باشید در اروپا، یونانیان باستان اولین کسانی بودند که این طعم لذیذ را چشیدند و در منطقه ای به نام کورنت، انگورهای کوچک بدون هسته با عطر و بوی قوی منحصر به فرد توزیع شد و با توجه به نام منطقه، میوه های خشک این انگور با نام “کورینکا” شناخته شدند.

در اروپای مرکزی، طعم کشمش تا قرن یازدهم چشیده نشده بود و پس از آن بود که شوالیه های بازگشت از جنگهای صلیبی شروع به آوردن آن به خانه کردند. کشمش ارومیه خیلی خوشمزه است و در طول مراحل آماده سازی، طعم غنی و شیرینش را حفظ می کند و محتوای کالری کشمش و ترکیب آن متخصصان تغذیه و گیاهان دارویی خاطرنشان می کنند که مواد موجود در محصولاتی که آب از آنها خارج می شود غلیظ تر می شوند و محتوای کالری آن افزایش می یابد.

کشمش

کشمش ایران

یکی از بهترین و مفیدترین نوع خشکبار کشمش سبز اعلا و درجه یک می باشد و قیمت کشمش ایران که در بازار به صورت بسته بندی های شیک به فروش می رسد کاملا متغیر است. کشمش همان انگور خشک شده است که خواص بی شماری دارد. در گذشته برای اینکه بتوانند در زمستان هم میوه داشته باشند آن را خشک میکردند و در فصل سرد زمستان استفاده می کردند. محققین بعد ها به این نتیجه رسیدند که میوه خشک شده از خود میوه تازه فوایدی بیشتری دارد.

امروزه تولید کننده گان زیادی داریم که در عرصه خشک کردن میوه فعالیت دارند و سالانه حجم بسیار بالایی از میوه خشک از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود. کشمش سبز نوعی میوه خشک صادراتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و کشور ما در تولید این محصول بسیار پر قدرت عمل کرده است.

کشمش

کشمش پلو

یکی از اجزای جدایی ناپذیر ترکیب نخودچی و کشمش و آجیل ها، کشمش عسگری می باشد که قیمت کشمش پلو در فروشگاه های معتبر در استان های زنجان، ساری و شیراز اقدام به عرضه ی آن کرده اند کاملا به صرفه می باشد. این محصول از انگور باکیفیتی که به انگور عسگری شهرت یافته و در شهرهایی همچون قزوین، شاهرود، ملایر و همدان کشت می شود. انگور عسگری نوعی از انگور است که در انواع با هسته و بدون هسته وجود دارد که البته غالبا بدون هسته می باشد. این میوه ی خوشمزه دارای رنگ سبز خیلی روشن که به زرد تمایل دارد، می باشد و شکل ظاهری آن به تخم مرغ شباهت بسیاری دارد؛ در واقع مانند بقیه انواع انگور ها گرد و یا قلمی کشیده نمی باشد.

همچنین بخوانید  آهنگ هیجانی و آهنگ پس زمینه کلیپ شاد + آهنگ بی کلام عاشقانه (دانلود بدون کپی رایت)

بافت انگور عسگری بسیار نرم و لطیف با پوستی شفاف و نازک است که این موضوع دغدغه ی بسیاری از تاجران در هنگام حمل و نقل محصول شده است؛ چرا که بخشی از انگور ممکن است در اثر جابه جایی و حمل و نقل داخل ماشین، لهیده و خراب شود که این نوعی امتیاز منفی برای یک تاجر به حساب می آید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *