تبلیغات

تبلیغات

من در ایران با آجر ثروتمند شدم

ajor-arad2

وارد عمل شدن جهت افزایش ثروت بدون در اختیار داشتن یک طرح و برنامه می ‌تواند باعث شکست شما شود، به همین جهت من با یک برنامه ریزی درست و اصولی کسب و کار جدید خود را در حوزه آجر آغاز کردم و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به درآمد میلیاردی رسیدم.

آجر کف فرش

یکی از مناسب ترین آجر ها جهت استفاده در فضاهای خارجی آجر کف فرش حیاط می باشد که از مقاومت بالایی در مقابل انواع ضربه برخوردار بوده و همچنین در مقابل نفوذ آب عایق بسیاری قوی ای می باشد. معمولا قیمت آجر کف فرش گران تر می باشد و باعث می شود تا نمایی مدرن و یا سنتی به محل مورد استفاده ببخشد و این انتخاب شما می باشد که دوست دارید فضای مورد نظرتان به چه سبکی در بیاید. امروزه یکی از مهم ترین کاربرد های استفاده از آجر جهت کف فرش می باشد که اکثر معماران و مهندسان جهت فضاسازی کف مکان ها از این آجر پازلی استفاده می کنند زیرا مواد تشکیل دهنده این تولیدات از سنگ شیل یا سنگ معدن بوده که در فشار بالا و تحت شرایط بسیار خاصی تولید می شوند که برای استفاده در فضای خارجی بسیار مناسب می باشند.

آجر

آجر دکوراتیو

تمامی این آجرهای دکوراتیو طول عمر و مقاومت بالایی داشته و برای دکور داخلی ساختمان ها استفاده می شود، این آجرها در دو مدل ساده و نسوز تولید می شود که قیمت آجر دکوراتیو نسوز گران تر می باشد.

دیوارهای داخلی ساختمان به عنوان یک پس زمینه کانون توجه افراد مختلف قرار می‌گیرد، به همین دلیل اهمیت دادن به دکور دیوار ها باعث می شود محیط داخلی ساختمان هماهنگی و نظم داشته باشد.

اغلب افراد برای ایجاد نمای داخلی ساختمان از آجرهای دکوراتیو استفاده می کنند، آجر های دکوراتیو می تواند یک پیشنهاد عالی برای تزیین و ایجاد هماهنگی محسوب شود.

آجر

آجر آذرخش

زمانی که شما به اکثر مکان هایی که برای خرید و فروش آجر آذرخش نسوز نما یا آجر نسوز شاموتی است بروید می توانید شعبه هایی از فروشگاه های آذرخش را ببینید یکی از دلایل پر طرفدار بودن این نوع آجرها قیمت آجر آذرخش مناسب و آسان بودن نصب آنها است زیرا این نوع از آجر را می توان با استفاده از چسب های مخصوص و یا ملات بر روی مکان مورد نظر نصب کرد، البته نصب و چسباندن این آجرها بسیار مهم است زیرا باید برای این کار به ترکیب رنگی و همچنین تمیزی کار بسیار اهمیت بدهید.

همچنین بخوانید  ساختار سلونوئید ولو

اگر خودتان می خواهید این آجرها را بچسبانید نهایت تلاش خودتان را انجام دهید تا کارتان تمیز در بیاید و در کناره های آن چسب اضافه وجود نداشته باشد زیرا این موضوع می تواند ظاهر کار شما را از زیبایی که باید داشته باشد دور کند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *