تبلیغات

تبلیغات

بدون وام و قرض کارفرمای خوتان باشید

khaviar-aradd2

خیلی از افراد بر این باورند که می توانند تنها با وام به سودهای کلان دست یابند در صورتی که اینطور نبوده و میتوان به مشاغلی مانند خاویار به این درآمدها دست یافت.

خاویار صنعتی

در جهان بزرگترین بیزینس، تجارت و صادرات خاویار می باشد که به قیمت خاویار صنعتی در بازار روز خرید و فروش می شود در اصل تخم ماهی هایی است که به آن ماهی ها اصطلاحا ماهی خاویاری می گویند، ماهی های خاویار انواع مختلفی دارد مانند تاس ماهی، ماهی شیب، ماهی ازون برون و فیل ماهی که بزرگترین ماهی خاویاری جهان می باشد به طول 4متر و وزن نزدیک به یک تن، تا به امروز تا مقدار 120 کیلو گرم خاویار از شکم این ماهی ها بیرون کشیده شده است  که در دریای خزر یافت می شوند و این ها گونه های اصلی ماهی های خاویاری هستند.

این ماهی برخی گوشت خوار و برخی دیگر گیاه خوار هستند در واقع دریای خزر یا همان دریای مازندران یکی از دریا هایی است که بیشترین خاویار را در جهان دارد.

خاویار

خاویار قزل آلا

اگر این نوع از محصولات را مستقیم از تولید کننده ها تهیه نمایید باعث می شود تا قیمت خاویار قزل آلا به صورت ارزان تری برای شما باشد.

صیادان پس از صید ماهی های خاویار آنان را در اسکله و در ساحل دریای خزر کشانیده و پس از  استقرار کامل آن ها، شکم ماهیان را بریده و دانه های خاویار قزل آلا که در رنگ های سیاه و قرمز همچنین طلایی می باشند را بیرون کشیده، این تخم ها در اندازه های ریزی می باشند به اندازه دانه های مروارید که نوع سیاه خاویار را به دلیل گرانی، مروارید سیاه می نامند.

خاویارها خوراک کاملا اشرافی و برای ثروتمندان می باشد و به دلیل این که سرشار از امگا3 می باشد برای چربی ها مناسب است و از افسردگی جلوگیری می کند همچنین خاویار برای آرامش اعصاب بسیار مفید است.

خاویار از سرطان جلوگیری کرده و بیماری های دستگاه گوارش را بهبود می بخشد در ضمن خاویار از آهن سرشار می باشد با مصرف آن می توانید کم خونی و کمبود آهن خود را جبران نمایید.

خاویار

خاویار میوه ای

ایران بزرگترین رقیب در تجارت این نوع محصولات می باشد که توانسته است با متنوع ترین هزینه های در قیمت خاویار میوه ای سود بالایی را به دست آورد. همانطور که اشاره شد این کشور در صنعت خاویار بسیار پیشتاز بوده و بهترین و بیشترین خاویار های جهان که سهم وی 93 درصد از کل جهان می باشد را به خود اختصاص داده است خاویار های ایران را می توان بهترین نوع خاویار در دنیا دانست هم خاویار سیاه که گران ترین خاویار های جهان می باشد و هم خاویار سرخ که از نظر ارزش غذایی و طعم از خاویار سیاه هم بهتر می باشد.

همچنین بخوانید  سرور کلیک بهترین شرکت برای خرید هاست لینوکس و ویندوز

خاویار به دلیل این که یک ماده کاملا طبیعی می باشد و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن وجود ندارد، برای زنان باردار بسیار مفید بوده و رشد جنین را از نظر مغز و هوش افزایش خواهد داد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *