تبلیغات

کمی هزینه هایم را کنترل کردم و ثروتمند شدم

roghan-ar2

اگر کمی مراقب پول هایی که خرج می کنید باشید قطعا نتیجه ی خوبی را دریافت خواهید کرد و باید با فکری درست و هدفمند وارد کاری شوید که سوددهی بالاتری نسبت به دیگر شغل ها دارد مثلا من با کار کردن در زمینه روغن موتور های مختلف ثروتمند شدم.

روغن ایرانول

در طراحی هر نوع خودرو مهم ترین بخشی که به طراحی آن توجه ویژه ای می شود موتور آن خودرو است که به عنوان عامل محرک خودرو سبب حرکت سریع یا کند آن می شود، هر چند که طراحی موتور خودرو مهم است اما این که چه مقدار روغن موتور مانند روغن ایرانول بر نوع حرکت آن، عمر و سلامت موتور تاثیر می گذارد.

روغن موتور را می توان در رده مهم ترین مواد مورد استفاده برای خودرو به شمار آورد که این محصول عامل اصلی در عملکرد روان خودرو است و این مقصود را با شیوه های مختلف حاصل می کند.

موتور هر خودرو در طی حرکتی که دارد به دلیل مختلف ممکن است آسیب ببیند و یا از حرکت باز ایستد.

شناسایی این عوامل موجب شده تا انواع روغن موتور تولید شده و برای روانکاری خودرو ها مورد استفاده قرار بگیرد.

در ادامه به بررسی عواملی که سبب آسیب به موتور خودرو و از کار افتادن قطعات آن می شود می پزداریم که اگر شما نیز علاقه مند هستید تا از این موارد اطلاع یابید می توانید با ما همراه باشید.

روغن ایرانول

روغن پایه

جدیدترین روغن پایه با پیشرفت های ایجاد شده در حوزه تولید موتور، روغن موتور مورد نیاز برای آنها نیز تغییر کرده است و با بهره گیری از جدیدترین فرمولاسیون ها تولید شده و در بازار روز با قیمت هایی متفاوت به نسبت نسل های قبل به فروش می رسد.

بر روی تمامی موتورهای تولید شده بخشی قرار دارد که می توان از طریق آن به موتور خودرو روغن افزود.

عملکرد اصلی که روغن موتور در خودرو کاهش میزان اصطکاک در بین قطعات متحرک آن است که با این فرآیند موجب کاهش در میزان سایندگی قطعات خودرو و افزایش طول عمر آن ها می شود که مساله ای بسیار مهم می باشد.

از سوی دیگر روغن موتور به عنوان یک نوع ماده تمیز کننده است که می تواند لجن و لاک را در موتور خودرو به خود جذب کرده و به تمیز شدن موتور خودرو کمک کند، تولید لجن و لاک امری اجتناب ناپذیر است و تنها کاری که می توان انجام داد پاکسازی موتور با استفاده از یک روغن موتور باکیفیت است.

همچنین بخوانید  سایت گمشده ها

روغن ایرانول

روغن موتور

روغن موتورهایی که با اصطلاح مینرال و یا روغن موتور معمولی شناخته می شوند بدترین نوع روغن موتورها هستند که روال تولید ساده ای دارند و در حال حاضر قابلیت استفاده برای خودرو های جدید را ندارند.

روغن موتور سنتتیک را می توان از بهترین نوع روغن های موجود در بازار به حساب آورد که به دلیل تولید از مواد مصنوعی گرانروی های ویژه ای دارند و می توانند در شرایط مختلف بهترین عملکرد را برای موتور خودرو ایجاد کنند و متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف می باشند.

انتخاب این گروه از روغن موتور سبب می شود تا هر نوع موتور بهترین عملکرد خود را در زمان حرکت خودرو داشته باشد.

سومین گروه روغن موتوری که در بازار عرضه می شود حد وسطی برای دو نوع قبلی به حساب می آید که بیشترین میزان تولید روغن موتور را نیز به خود اختصاص داده است این نوع روغن موتور ترکیبی از مواد مورد استفاده شده برای تولید دو روغن اشاره شده می باشد، روغن نیمه سنتتیک انتخب بسیاری از افراد برای خودرو می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *