تبلیغات

تبلیغات

در عرصه پوشاک به قله های موفقیت رسیدم

poshak-arad2

موفق شدن در عرصه تولید پوشاک کار ساده ای نبود اما من توانستم با ارائه بهترین درجه کیفی از محصولات به همراه مدل های کاملا خاص و منحصر به فرد افراد بسیاری را تبدیل به مشتری بالفعل مجموعه خود کرده و از همین طریق به سود برسم و در ادامه بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

بادی لی

بادی‌ ها لباس‌هایی سراسر یکپارچه، کاملاً تنگ و جذب بدن و انعطاف پذیر هستند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌شوند. بادی لی، لباس‌هایی هستند که در کمد لباس شما جایی را برای خود باز می‌کنند، اما شما آن‌ها را چگونه می‌پوشید؟ ما این کار را به شما آموزش خواهیم‌ داد و در ادامه این مقاله، نکاتی راجع به این نوع لباس‌ها و این‌که در چه مراسم یا مکان‌هایی باید آن‌ها را پوشید، گوشزد می‌شود.

بادی لباس‌های یک تکه‌ای، شبیه لباس ورزشی یا مایو یک تکه‌ای می‌باشد، که در انواع مختلف از آستین بلند و بلوزی گرفته تا پیراهن رکابی نازک و چسبان عرضه می‌شود. کاربرد آن‌ها مانند بلوز است (به جز یک تاپ کوتاه!)، اما این مزیت را دارد که داخل هر چیزی که برای ست کردن با آن انتخاب می‌کنید، قرار می‌گیرد.بیشتر بادی‌ها فشاری از شانه‌ها به طرف فاق ایجاد می‌کنند تا بدین ترتیب از قوس و خم‌های بدن شما خصوصاً با یقه لختی لباس پشتیبانی کنند. در واقع، آن‌ها به شما می‌قبولانند، بالاتنه خود را رها کنید.

پوشاک

بادی مجلسی

به طور کلی بادی مجلسی را می‌توان با شلوار جین، زیرشلواری، دامن و شلوارک پوشید (هر لباس پایین‌تنه‌ای که فکر کنید، احتمالاً می‌توانید آن را با بادی بپوشید). بادی‌ها می‌توانند از لباس‌های غیررسمی تا رسمی و حتی چشمگیر باشد. وقتی با بادی خود تیپ غیررسمی و راحت می‌زنید، برای اینکه ظاهر جذاب‌تری داشته باشید به سبک‌های ساده با پارچه‌های کش‌دار فکر کنید . بادی‌های کلاسیک مانند گزینه‌های راه‌راه و کش‌باف ساده همراه با شورت جین، شلوار گرمکن یا شلوار سنگشور شده و پاره عالی به نظر می‌رسد.

کفش‌های کتانی یا پاشنه کوتاه و شاید حتی یک ژاکت جین را سریع بپوشید و خودتان را برای آخر هفته آماده کنید تا بدین وسیله بتوانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید و با دوستانتان دور هم جمع شوید. هنگامی که می‌خواهید لباس بپوشید، بادی را مدنظر قرار دهید تا بدین ترتیب یک لباس دخترانه خنک داشته باشید که همه جا بتوانید بپوشید.

پوشاک

بادی بچه گانه

انواع بادی بچه گانه علاوه بر حفظ دمای بدن کودک، مانع بهم ریختگی استایل نوزاد می شوند. زیردکمه ها، به خوبی به جای یک شورت عمل می کنند و پوشک کودک را در جای خود محکم نگه می دارند. با استفاده از بادی در پوشش کودک، باعث می شوید، شلوار او نیز مرتب روی تن باقی بماند و از پهلوها و شکم در برابر سرما و بادخوردگی، محافظت می کنید.

همچنین بخوانید  طراحی سایت حرفه ای نیاز هر کسب و کار امروزی

بادی های طرحدار و مجلسی میتوانند با دامن های توری و پفی یک استایل بینظیر و دوست داشتنی برای کودک نوپا و نوزاد فراهم کنند. توصیه می شود، اگر برای کودک زیر دوسال و یا نوپا، سارافون تهیه می کنید، سعی کنید از سارافونهای دارای زیردکمه سرخود که روی لباس به صورت ثابت دوخته شده، استفاده نمایید. یا شومیز های زیردکمه به همراه شلوار برای نوزادان پسر گزینه مناسب تری است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *