تبلیغات

تبلیغات

تغییر باور هایم موجب رسیدن به ثروتی هنگفت شد

eskach-dast2

ممکن است آگاهی کامل در این باره نداشته باشید که باورهای مانع تا چه حدی می توانند مخرب باشند و شما را از دستیابی به ثروت دور نگه دارند اما باید بگویم که من توانستم تنها با تغییر این تفکر و شروع فعالیت در زمینه تولید اسکاج ثروتمند شوم و در ادامه برخی از انواع محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

اسکاج ظرفشویی

یکی از ملزومات هر آشپزخانه ای اسکاج ظرفشویی بوده که مدلهای مختلفی چون سیمی و بافتنی می باشد که در شهرهای متعددی چون اصفهان، تهران و گرگان تهیه و تولید می شود. کارخانه های بسیار زیادی اقدام به تولید این محصول از مواد درجه یک و با دستگاه های تمام اتوماتیک می کنند و نمونه ی بافته شده و برای فروش به بازار عرضه می گردد. مدلهای متعددی که دارای طرحها و سایزهای مختلف بافته می شود از نخهای بسیار متفاونی بافته شده و همچنین برخی از افراد نیز نمونه هایی را با دستان هنرمند خود می بافند که بسیار جذاب و با کیفیت می باشد.

این اسکاج ها بافته شده را داخل آنها با اسفنج یا ابر پر می کنند تا بتوان آن را به راحتی به شست و شو پرداخت و مواد شوینده به خوبی کف کند. برخی از این اسکاجها با الیاف آنتی باکتریال بافته شده که باکتریها و میکروبها را به خود جذب نمی کند و مواد غذایی روی ظروف را در خود نگه نمی دارد. نمونه های دیگری از آن را دارای الیاف ضد خش بوده که از آسیب رساندن به ظروف تفلون جلوگیری می کند و بسیار خوب آنها راتمیز می نماید.

اسکاج

اسکاج قلاب بافی

یکی از مواردی که در سال های اخیر بیشتر مورد توجه خانم های خانه دار قرار گرفته است، تهیه اسکاج قلاب بافی فانتزی می باشد. اسکاج فانتزی جدید طراحی بسیار زیبایی دارد و در رنگهای متنوعی می توانید آن را درست کنید. برای آموزش دیدن و تهیه این گونه اسکاج ها می توانید به سایت های معتبر آموزشی مراجعه نمایید. همین طور می توانید به صورت حضوری به مربیان مراجعه نمایید و طرز بافت این نوع از اسکاج ها را یاد بگیرید. برای تهیه بافت اسکاج فانتزی می‌توانید از میل و یا قلاب استفاده کنید.  این روش برای افرادی است که می‌خواهند اسکاج خود را به وسیله دست تهیه نمایند.

البته افراد دیگری که می خواهند به عنوان یک کار خانگی به تهیه اسکاج بپردازند، بهتر است که از دستگاه های بافتنی برای این منظور استفاده نمایند تا بتوانند در مدت زمان کمی حجم زیادی از اسکاج ها را تهیه کنند.

همچنین بخوانید  مشکلات بعد از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی

اسکاج

اسکاج سیمی

در واقع اسکاج سیمی بافتنی دارای تنوع رنگی می باشد و می توان آن را به صورت های مختلفی تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. همچنین دارای طرفداران بسیار زیادی هستند که با توجه به کاربردی که دارند آن را مورد استفاده قرار می دهند، اسکاج سیمی معمولی در نوع قدیمی از قیمتی ارزان برخوردار می باشد و دارای استفاده بسیار فراوان است.

ما برای شستشوی ظروف به صورت مناسب و تمیز نیاز به تجهیزاتی عالی و مناسب برای انجام این کار داریم که از طریق اسکاج سیمی این کار به راحتی قابل انجام می‌باشد و امروزه این نوع محصول در نزد همگان محبوبیت خاص و ویژه ای پیدا کرده است زیرا از نمونه های کاربردی و مناسب هستند و عملکردی عالی در آشپزخانه را ایجاد می کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *