تبلیغات

تبلیغات

با یک ایده رنگ فقر را از زندگی ام پاک کردم

roghani2

زمانی که ایده راه اندازی کسب و کارم در حوزه ی رنگ به ذهنم رسید بی درنگ آن را عملی کردم و توانستم از این طریق به درآمد میلیاردی برسم. در ادامه با این محصولات که مرا از فقر نجات داد بیشتر آشنا خواهید شد.

رنگ روغنی

رنگ روغنی از قدیمی ترین رنگ‌ها می‌باشد که با گذشت سال‌ها توسعه پیدا کرده است و انواع جدیدی از این رنگ تولید می‌شود.

رنگ روغنی برپایه حلال و آلکیدی هستند. رنگ روغنی آلکیدی از رنگ‌های جدید این محصول است که از مخلوط رزین آلکیدی و تینر (رقیق کننده) تشکیل می‌شود.

رزین‌هایی که در رنگ روغنی به کار می‌رود از روغن گیاهی مانند سویا، دانه کتان‌، پنبه، بزرک و غیره ساخته می‌شود. بیشتر رنگ‌های روغنی که در دسترس هستند از ترکیب رنگدانه، رزین آلکیدی و حلال بر پایه نفت بدست می‌آیند.

در رنگ‌های آلکیدی از حلال برای رقیق کردن رنگ و استفاده راحت تر به کار برده می‌شود.

رنگ روغنی به دلیل اینکه ترکیبات آلی دارند، هنگام استفاده بوی زیادی دارند که باید به فکر تهویه هوا در محل کار باشید.

در محیط‌هایی که نور خورشید مستقیم می‌تابد و بارش مستقیم باران و برف را دارد، از رنگ روغنی استفاده می‌شود چون استقامت بالایی دارد و در آب حل نمی‌شود درست برخلاف رنگ پلاستیکی است.

رنگ روغنی

رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمیدی می باشد که بعلت ویسکوزیته پایین این محصول می توان از آن به عنوان رنگ نهایی در سیستمهای دارای پرایمر با لایه میانی و یا بدون لایه های زیرین و مستقیما بر روی سطح استفاده نمود.

رنگ اپوکسی را میتوان بعنوان بهترین جایگزین پوششهای محافظتی جهت جاهایی که نیاز به مقاومت ویژه در برابر عوامل جوی،سایش و اصطکاک،عوامل شیمیایی، خوردگی و .. دارند استفاده کرد.

موارد مصرف جهت پوشش بر روی کلیه سطوح بتنی، چوبی، فلزی، سطوح مجاور مواد شیمیایی متوسط، فونداسیون سازه ها، اتاقهای تاسیسات و موتورخانه ها، زیرزمینهای مرطوب و همه جاهایی که نیاز به یک پوشش با مقاوت بالا و دوام طولانی مدت دارند.

مزایا رنگ اپوکسی مناسب کار بر روی کلیه سطوح فلزی ،چوبی و سیمانی داخلی و خارجی می با شد. این رنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی،خراش ،سایش،رطوبت و مواد شیمیایی متوسط دارد.

رنگ روغنی

رنگ ترافیکی

اجرای رنگ ترافیکی در هر ضخامتی را فراهم آورده و باعث کاهش هزینه‌های اجرائی با توجه به میزان ماندگاری رنگ خواهد شد.

این محصول به صورت دو جزئی ارائه می‌گردد که جز اصلی A به صورت رنگ مایع و جزء B (سخت کننده) بصورت خمیر سفید رنگ در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید  معرفی انوع یونیت و تجهیزات دندانپزشکی در ایران

استفاده از این محصول جهت سطوح آسفالتی با دانه‌بندی مناسب توصیه می‌شود. و درخصوص سایر سطوح مانند بتن، فلزات و … خواهشمند است با کارشناسان رنگ ماندگار، مشورت نمایید. پس از اطمینان از شرایط مساعد آب و هوایی برای اجرای رنگ، می‌بایست. به شرایط سطح محل اجرای رنگ توجه داشت. بدین صورت که سطح موردنظر عاری از رطوبت و هرگونه آلودگی اعم از گردوخاک، چربی و … باشد. هر کدام از اجزاء A و B بطور جداگانه در مخزن مخصوص خود در دستگاه. خط کشی ریخته می‌شوند و با ضخامت موردنظر بر روی سطح اعمال می‌گردند. نسبت اختلاط توسط دستگاه تنظیم می‌گردد که اختلاط این دو جزء در نازل خروجی موجب سخت شدن رنگ می‌گردد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *