تبلیغات

تبلیغات

صرافی لاکیرا

laqira-exchange

صرافی لاکیرا، صرافی رسمی شرکت لاکیرا پروتکل است که در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲  به منظور ارائه خدمات به تریدرها در حوزه‌ی ترید و مدیریت دارایی‌های رمزنگاری شده راه اندازی شده است. صرافی لاکیرا تنها بخشی از پروژه بزرگ لاکیرا پروتکل است که هدف اصلی آن طراحی یک سوپر اپلیکیشن به منظور ارائه‌ی انواع مختلف خدمات مربوط به حوزه‌ی بلاکچین و رمزارزها است.

گرچه معرفی خدمات و ویژگی‌های یک محصول و تفکیک آنها از یکدیگر کار دشوار و در مواردی ممکن نیست و حتی در مواردی می‌توان از این واژه‌ها به جای یکدیگر استفاده کرد اما در ادامه این مقاله سعی شده است که خدمات و ویژگیهای صرافی لاکیرا به صورت مشخص و جداگانه معرفی شوند.

خدمات صرافی لاکیرا

کاربران می توانند به راحتی و با استفاده از آدرس ایمیل خود در پلتفرم https://laqira.com ثبت نام کنند، و پس از تایید ایمیل و تنظیم کردن تایید دو مرحله ای بر روی حساب خود، فعالیت خود را در صرافی آغاز نمایند.

صرافی لاکیرا شامل معاملات مارکت‌های اسپات (Spot) و فیوچرز (Futures) تا اهرم 100x می‌باشد و برای کاربران این امکان را مهیا می‌سازد تا بتوانند بالغ بر 120 رمزارز را با جفت ارزهای USDT، BTC و ETH معامله نمایند.

صرافی لاکیرا از شبکه‌های بلاکچینی متعددی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند برای واریز و برداشت رمزارزهای خود از طریق شبکه‌های مرسوم همچون اتریوم (Ethereum)، ترون (TRON)، زنجیره هوشمند بایننس (BEP20)، زنجیره بایننس (BEP2) و…  اقدام به این کار نمایند.

هر حساب کاربری در صرافی لاکیرا قابلیت‌های یک حساب مدیریتی (Master Account) را داراست که بی‌نهایت حساب فرعی (Sub Account) می‌تواند تحت نظر آن ایجاد و مدیریت شود. استفاده از این قابلیت برای شرکت‌ها، گروه‌ها و سازمان‌های معاملاتی گزینه بسیار مناسبی است که از طریق آن قادر خواهند بود معامله‌گران خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت نمایند.

همچنین ارائه API با کیفیت بسیار بالا یکی دیگر از خدمات این صرافی است که کاربران حرفه‌ای و فنی را قادر می‌سازد تا با استفاده از آن‌ها سیستم‌های معاملاتی پرسرعتی همچون ربات‌های ترید، سیستم‌های کپی ترید، پلتفرم‌های مستقل معاملاتی و … ایجاد کنند.

با یک دید گسترده‌تر، تلفیق خدماتی همچون استفاده از API، امکان ایجاد حساب‌های فرعی به تعداد نامحدود، تخفیف بر میزان کمیسیون معاملات و رفرال (Referral Program) که در ادامه توضیح داده خواهد شد، امکان ایجاد یک سازمان مالی و پلتفرم معاملاتی مستقل را بر روی زیرساخت‌های صرافی لاکیرا فراهم می‌کند.

صرافی لاکیرا به دو چارت شامل چارت مختص صرافی  و چارت وبسایت TradingView مجهز شده است که کاربران می توانند با سوئیچ کردن به نمودارهای TradingView به صورت رایگان به تمام ابزارهای مورد نیاز برای تحلیل تکنیکال دسترسی داشته باشند.

در صرافی لاکیرا همچنین یک برنامه رفرال برای کاربران، به ویژه کسانی که صاحب انجمن و گروه هستند، تعبیه شده است. کاربران پس از دریافت لینک رفررال می‌توانند دوستان و اعضای انجمن و گروه خود را به صرافی دعوت کنند. در نتیجه، اگر دوستانی که از طریق لینک رفرال به صرافی دعوت شده‌اند و در آن ثبت نام نموده‌اند، ترید کنند، ۱۰ درصد از کمیسیون پرداخت شده در هر ترید به حساب دعوت کننده‌ی این افراد اختصاص داده می‌شود.

توکن LQR رمزارز بومی صرافی لاکیرا است. تریدرها با هولد کردن توکن LQR در حساب خود و با توجه به میزان توکن‌های LQR هولد شده، از تخفیف های مناسبی بر روی کمیسیون‌های معاملات خود برخوردار خواهند شد.

کارشناسان پشتیبانی در صرافی لاکیرا به صورت شبانه روز و 7 روز هفته آنلاین هستند تا  مشکلات احتمالی کاربران را در اسرع وقت رفع نمایند.

کاربران می توانند با انجام احراز هویت  (KYC) و تایید حساب کاربری خود با استفاده از مدارک شناسایی، سقف برداشت روزانه خود را افزایش دهند.

صرافی لاکیرا یک پلتفرم مستقل است که امکان لیست رمزارزهای جدید در آن مهیا است. بنابراین، تیم های بلاکچینی می توانند درخواست خود را برای لیست شدن در این صرافی ارسال کنند. البته لازم به ذکر است که درخواست ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و رمزارزهای ارائه شده تنها پس از بررسی های لازم از طرف تیم لاکیرا پروتکل و در صورت رعایت معیارهای خاص لیست خواهند شد.

ویژگی های صرافی لاکیرا

کاربران می توانند اطمینان کامل داشته باشند که میزان دارایی آن‌ها و همچنین اطلاعاتی که با صرافی لاکیرا به اشتراک می‌گذارند با ایمنی کامل و تحت دقیق‌ترین نظارت‌ها محافظت می شود و اطلاعاتی از جمله دارایی، احراز هویت KYC، اطلاعات شناسایی فردی و… آنها با هیچ سازمان  و شخص ثالثی به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

با توجه به تبلیغات انبوهی که در کشورها و جوامع مختلف انجام شده است، حجم معاملات روزانه این صرافی به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است. به این ترتیب در صرافی لاکیرا عمق بازار (Market Depth) در صف‌های عرضه و تقاضا بسیار بالاست و فاصله بالاترین قیمت پیشنهادی خرید و پایین‌ترین قیمت پیشنهادی فروش بسیار بسیار کم است که باعث می‌شود صرافی پتانسیل ارائه قیمت های بهتری را به کاربران داشته باشد.

در حال حاضر سرورهای صرافی لاکیرا با عملکرد و سرعت بالا قادر به سرویس دهی به میلیون ها کاربر هستند و احتمال آپتایم سرورها 99.99 درصد است. شایان ذکر است که ساختار سیستم به گونه‌ای است که افزایش ظرفیت سرورها در کسری از ثانیه امکانپذیر است. بنابراین، با افزایش کاربران صرافی‌، ظرفیت سرور نیز برای حفظ عملکرد و سرعت بالا افزایش می‌یابد.

کاربران و تریدرها با مراجعه به قسمتی به نام بررسی اجمالی بازار (Market Review) می‌توانند اطلاعات مفیدی در مورد وضعیت فعلی بازار به دست آورند. اطلاعات موجود در این بخش عبارتند از رمزارز‌ها با حجم روزانه بالا، رمزارز‌ها با بیشترین و کمترین تغییرات قیمت در 24 ساعت گذشته، وضعیت اسپرد (فاصله صف خرید و فروش) برای هر جفت ارز، عمق بازار هر جفت ارز و آخرین وضعیت بازار. این اطلاعات می تواند به تریدر ها کمک کند تا مناسب ترین رمزارز را برای ترید روزانه پیدا کرده و بر وضعیت فعلی بازار تسلط یابند.

صرافی لاکیرا تنها یکی از قطعات پازل هزار تکه پروژه ی  لاکیرا پروتکل است. همانطور که قبلاً هم اشاره شد این پروژه به دنبال ایجاد یک اپلیکیشن جامع برای ارائه خدمات متداول بلاکچینی است. قطعاً در آینده بیشتر درباره این پروژه خواهید شنید.

کاربران می توانند با ثبت نام در صرافی لاکیرا و ورود به آن، اطلاعات بیشتری از این صرافی کسب کنند و ویژگی‌های کامل‌تری را تجربه نمایند.

https://laqira.com

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *