تبلیغات

تبلیغات

بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ

charcher-fandaki

بسیاری از کسانی که گوشی سامسونگ دارند، به دنبال بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ می گردند. شارژر فندکی برای کسانی که همیشه در حال سفر کردن هستند بسیار مهم است. زیرا این افراد همیشه به پریز برق شهری دسترسی ندارند. در ادامه بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ می پردازیم.

ویژگی بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ

برای آنکه بتوانید بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ را خریداری کنید باید با ویژگی های آن آشنا باشید. بهترین شارژر فندکی، شارژری است که کیفیت ساخت بدنه خوبی داشته باشد. اگر کیفیت ساخت شارژر پایین باشد طول عمر زیادی نخواهد داشت.

شارژر فندکی

همچنین اگر می خواهید گوشی سامسونگ خود را با آن شارژ کنید حتماً مطمئن شوید که شارژر دارای پورت هایی است که از شارژر گوشی شما پشتیبانی می کند. پورت یو اس بی یا تایپ سی برای شارژر فندکی لازم است. شارژرهایی که دارای پورت های 2 آمپری هستند برای گوشی های سامسونگ مناسب تر هستند. زیرا گوشی های نسل جدید سامسونگ به میزان برق بیشتری جهت شارژ شدن نیاز دارند. شارژرهایی که قابلیت شارژ سریع دارند برای شارژ کردن گوشی های سامسونگ بسیار مناسب هستند.

بهترین برند های شارژر فندکی ماشین

بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ باید توسط شرکت سازنده معتبری تولید شده باشد. مارک هایی از شارژر فندکی که در سال های اخیر اعتبار زیادی پیدا کرده اند عبارت‌اند از:

  • Anker
  • Aukey
  • Belkin
  • Scosche
  • Energizer

تمامی این مارک ها جز برند هایی هستند که توانسته اند محبوبیت زیادی در میان مشتریان به دست بیاورند. اگر قصد خرید یک شارژر فندکی خوب و باکیفیت را دارید حتماً به دنبال یک مارک معتبر باشید.

نحوه استفاده از شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ

برای استفاده از بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ کافی است قسمت مخصوص آن را وارد جا فندکی ماشین کنید. اگر شارژر فندکی نمایشگر یا چراغ ال ای دی داشته باشد در این صورت روشن خواهد شد. بعد از مطمئن شدن از کار کردن آن کابل شارژر گوشی را به آن متصل کرده و گوشی را به شارژر متصل کنید. اگر شارژر فندکی چراغ یا نمایشگر ندارد نگران نباشید. زیرا اگر گوشی شروع به شارژ شدن کند نشان دهنده آن است که شارژر فندکی به خوبی کار می کند.

کاربرد شارژر فندکی ماشین

شارژر فندکی وسیله ای است که به کمک آن می توان گوشی را به برق خودرو وصل کرده و آن را شارژ کرد. این قطعه الکترونیکی می تواند برق 12 ولت خودرو را به برق 5 ولت تبدیل کند.

شارژر فندکی

شارژر فندکی ماشین دارای دو قسمت می باشد. یک سر شارژر وارد قسمت فندک خودرو می شود تا بتواند برق تولید شده توسط دینام خودرو را دریافت کند. در سر دیگر آن پورت های ورودی قرار دارند تا افراد بتوانند کابل های شارژر را به آن وصل کرده و گوشی خود را شارژ کنند. البته به‌ غیر از گوشی می توان انواع تبلت، لپ تاپ و پاور بانک را با این وسیله شارژ کرد.

 

هنگام خرید شارژر فندکی ماشین باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگام خرید بهترین شارژر فندکی ماشین برای گوشی سامسونگ باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید خرید موفقی انجام دهید. نکات زیر می توانند راهنمای بسیار خوبی هنگام خرید شارژر فندکی باشند.

  • به تعداد پورت ها توجه کنید. شارژرهایی که دارای دو پورت یا دو خروجی هستند بسیار مناسب هستند.
  • به آمپرهای خروجی ها دقت کنید. برای شارژ کردن تبلت ها به آمپر های بالایی احتیاج دارید. پس حتماً دستگاهی را که می خواهید آن را با شارژر فندکی شارژ کنید در نظر بگیرید.
  • به امکانات محافظتی به کار رفته در شارژر فندکی دقت کنید. داشتن درب محافظتی برای خروجی ها و محافظت در برابر نوسانات برق برای سلامت گوشی و شارژر شما ضروری هستند.
  • طراحی شارژر فندکی باید مناسب داخل خودروی شما باشد. اگر خودروی کوچکی دارید از خرید شارژرهای بزرگی که جای زیادی می گیرند خودداری کنید.
  • به مارک شارژر و برند سازنده آن توجه کنید. مراقب باشید شارژر فندکی تقلبی و فیک را به جای اورجینال به شما نفروشند.

نکات مهم هنگام استفاده از بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ

هنگام استفاده از بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ سعی کنید حتماً نکات زیر را در نظر داشته باشید.

  • هنگامی که ماشین خاموش است شارژر را به خودرو متصل نکنید. حتی اگر گوشی در حال شارژ نباشد باز هم شارژر از باتری برق می کشد.
  • هنگام استارت زدن و روشن کردن خودرو حتماً شارژر فندکی را جدا کنید. زیرا نوسانات برق ممکن است باعث سوختن شارژر فندکی و یا حتی گوشی شوند.
  • مراقب ریختن مایعات روی شارژر فندکی باشید. زیرا اگر مایعات وارد پورت ها شوند احتمال خرابی آن ها بسیار زیاد است.

آیا شارژر فندکی ماشین می تواند برای گوشی یا خودرو مضر باشد؟

به طور کلی استفاده از بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ نمی تواند آسیبی به گوشی یا خودرو بزند. البته به شرطی که هنگام استفاده از شارژر نکات ذکر شده در بخش قبلی را رعایت کنید. دقت کنید اگر آمپر شارژر فندکی با آمپر مورد نیاز برای شارژ دستگاه موردنظر همخوانی نداشته باشد، باتری دستگاه ممکن است آسیب ببیند. پس حتماً نکات مهم هنگام خرید شارژر فندکی را در نظر بگیرید.

قیمت بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ چقدر است؟

قیمت بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ به مارک شارژر، کیفیت ساخت، کشور سازنده، تعداد پورت ها، آمپر خروجی و … بستگی دارد. قیمت لوازم الکترونیکی به دلیل نوسانات بازار همیشه در حال تغیر هستند. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت. سعی کنید قیمت مناسبی را برای خرید شارژر فندکی در نظر بگیرید. زیرا خرید شارژر نامناسب می تواند به گوشی شما آسیب وارد کند.

شارژر فندکی ماشین را از کجا بخریم؟

برای خرید بهترین شارژر فندکی ماشین برای گوشی سامسونگ سعی کنید به مراکز و نمایندگی های معتبر لوازم الکترونیکی مراجعه کنید. این مراکز از طریق فروش حضوری و غیر حضوری اقدام به فروش شارژر فندکی باکیفیت به مشتری ها می کنند. پس اگر به دنبال کالایی با کیفیت هستید حتماً به مراکز معتبر و شناخته شده اعتماد کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *