تبلیغات

تبلیغات

لپ تاپ مناسب دانشجو های رشته معماری

hp-15-g5-1

امروزه افراد زیادی که به عنوان دانشجو در رشته های مختلف در حال تعلیم می باشند، نیازمندی خود را به یک سیستم قوی، به چشم دیده اند. دانشجویان رشته های معماری، از این قبیل می باشند. لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5 از جمله لپ تاپ هایی می باشد که در این زمینه می تواند به دانشجویان رشته معماری، کمک های زیادی کند. علاوه بر این، لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730 و لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4 نیز از دیگر محصولاتی می باشند که دانشجویان رشته معماری، می توانند اقدام به دریافت آن ها کنند. در این محتوا می خواهیم درباره این محصولات صحبت کنیم و از مشخصات فنی و قدرتمند این سیستم ها برایتان بگوییم. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات در این رابطه می باشید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5

لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5
لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5

نخستین لپ تاپی که برای دانشجویان رشته معماری توصیه می شود، لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5 می باشد. قلب تپنده این محصول یعنی پردازنده مرکزی آن Intel Core i5 8850H می باشد. در بخش رم، اچ پی برای این محصول از رم 4 گیگابایتی DDR3 استفاده کرده است. در بخش حافظه داخلی نیز بر روی این لپ تاپ، شاهد یک حافظه 64 گیگابایتی HDD می باشیم. در بخش گرافیکی، پردازنده Intel NVIDIA Quadro P2000 وجود دارد که به خوبی از پس فعالیت ها و پروژه های سنگین، بر می آید. در بخش صفحه نمایش، اچ پی از یک صفحه 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 استفاده کرده است. همچنین در بخش باتری، شاهد یک باتری قدرتمند با 4 ساعت شارژ دهی می باشیم.

علاوه بر این، لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5 مجهز به امکاناتی نظیر وب کم، پورت VGA، پورت HDMI، پورت USB 3 و Type C می باشد. شما می توانید برای خرید و مشاهده سایر مشخصات این محصول، وارد صفحه مختص لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5 در پیشتاز سیستم شوید.

لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730

لپ تاپ مناسب دانشجو
لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730

دومین محصول یا لپ تاپی که برای دانشجویان رشته معماری پیشنهاد می شود، لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730 می باشد. این محصول که در شرکت دل تولید شده است، دارای امکانات و مشخصات قدرتمندی می باشد. اصلی ترین بخش این محصول یعنی پردازنده مرکزی آن از Intel Core i7 8850H تشکیل شده است. علاوه بر، رم 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD نیز این لپ تاپ را قدرتمند تر کرده است. در بخش گرافیکی لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730 شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro P3200 می باشیم. علاوه بر این، صفحه نمایش تشکیل دهنده این محصول نیز 17.3 اینچی بوده و رزولوشن آن نیز به 1080 در 1920 پیکسل می رسد.

از دیگر امکانات لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730 می توان به وب کم، پورت VGA، پورت HDMI و 3 پورت USB 3 اشاره کرد. برای مشاهده سایر مشخصات لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730 می توانید وارد صفحه مخصوص این محصول در وب سایت پیشتاز سیستم شوید.

لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4

لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4
لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4

سرانجام آخرین لپ تاپی که برای دانشجویان معماری پیشنهاد می شود که توانایی اجرای برنامه های مهندسی این رشته را دارد، لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4 می باشد. این محصول قدرتمند از شرکت اچ پی، دارای مشخصات مفیدی می باشد که هر دانشجوی این رشته را راضی نگه می دارد. در بخش پردازنده این محصول، شاهد قرارگیری Intel Core i7 7700HQ یا Intel Core i7 7820HQ می باشیم. اچ پی برای حافظه رم این محصول، یک تراشه 32 گیگابایتی DDR4 را در نظر گرفته است. همچنین در بخش حافظه داخلی، شاهد حضور 512 گیگابایت حافظه سریع SSD می باشیم. با این تفاسیر، می توان انتظار یک محصول ایده آل را داشت که به خوبی برنامه ها را باز و فرآیند ها را به سرعت پردازش می کند.

در لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4 از پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro M1200 استفاده شده است. علاوه بر این، صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920، وب کم، پورت VGA، پورت HDMI، 3 عدد پورت USB 3 و یک پورت Type C نیز در این محصول به چشم می خورد.

شما می توانید برای مشاهده سایر مشخصات این محصول و خرید لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4 به سایت پیشتاز سیستم مراجعه نمایید.

جمع بندی نهایی

همانطور که مشاهده کردید، هر یک از 3 لپ تاپ استوک اچ پی HP ZBOOK 15 G5 ، لپ تاپ استوک دل Dell Precision 7730 و لپ تاپ استوک اچ پی زد بوک HP ZBOOK 17 G4 دارای مشخصات خاص خود می باشند. در واقع هر شخصی که مایل به خریداری یکی از این 3 محصول می باشد، باید مطابق با شرایط خود، یکی از آن ها را انتخاب کند. البته که با وجود تفاوت هایی در مشخصات این محصولات، هر 3 لپ تاپ قدرتمندی می باشند که می توانند توانایی های خاص خود را در زمینه معماری، به رخ رقبا بکشند. باید این موضوع را نیز عنوان کرد که هر 3 محصول، می توانند نیازمندی های یک دانشجوی معماری را تامین کنند. فراموش نکنید که رشته معماری با داشتن نرم افزار های قدرتمندی نظیر AutoCAD یا 3D MAX، نیازمند سخت افزار های قدرتمندی می باشند. بنابراین نیاز است در انتخاب یک سیستم مناسب، نهایت دقت و سنجش به عمل آید.

شما مخاطبین عزیز می توانید با ورود به سایت پیشتاز سیستم، علاوه بر مشاهده این 3 محصول، اقدام به خریداری آن ها با بهترین قیمت نمایید. علاوه بر این، می توانید سایر محصولات موجود در این سایت را مشاهده و اقدام به خرید آن ها نمایید. در آخر، امیدواریم مطالعه این محتوا، برایتان سودمند بوده و از خواندن آن لذت برده باشید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *