تبلیغات

تبلیغات

تعویض ال سی دی آیفون 11 در نمایندگی آیفون

aplle-tamir

تعویض ال سی دی آیفون 11 پرومکس را به عنوان شایع ترین کارهای مربوط به تعمیرات آیفون به شمار می آورند که در زمان شکستگی صفحه نمایش گوشی، می بایست با دقت و ظرافت بالایی انجام گیرد. آیفون 11 یکی از محصولات محبوب از اپل شناخته می شوند که که به بازار ارائه شده است. این مدل گوشی در چهار مدل مختلف شامل آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس طراحی و ارائه شده است که هر یک از اندازه صفحه نمایشگر متفاوتی برخوردار هستند. امروزه مراکز زیادی تجهیزات و تعمیرات گوشی های آیفون را انجام می نمایند . شما می توانید در این مراکز به تعمیر آیفون 7 و تعمیر آنتن ایفون 7 اقدام کنید.

با توجه به حساسیت بالایی که در تعویض ال سی دی ایفون و قطعات حساس آن وجود دارد ، امکان شکستن و آسیب دیدن این قطعه برای تمام کاربران ممکن است رخ دهد. شکستن ال سی دی آیفون از جمله مشکلاتی که به دلیل ضربه یا فشار گاها اتفاق می افتد. جهت تعویض ال سی دی آیفون 11پرومکس می بایست به تعمیرکار حرفه ای موبایل مراجعه نمایید و از انجام تعمیرات خودسرانه خودداری نمایید. عدم توجه به این موضوع منجر به آن می شود تا هزینه های بیشتری برایتان ایجاد کند. امروزه مراکز زیادی اقدام به تعمیر آیفون می کنند که در این میان مرکز اپل آچار به عنوان مرکزی معتبر شناخته می شود . در این مرکز تعمیرات تخصصی همچون تعمیر ایر پاد نیز انجام می شود.برای اطمینان خاطر داشتن ما به شما اپل اچار را توصیه می کنیم.

 

تعویض ال سی دی آیفون

تعمیر آیفون 7 با ضمانت

تعمیر آیفون 7 خود را به کارشناسان باتجربه و متخصص بسپارید.در حال حاضر مراکز زیادی اقدام به تعمیرات آیفون می کنند و لی باید توجه کرد که در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص تعمیرات آیفون باشد.اپل آچار از جمله مراکز معتبر برای تعمیرات تعمیر آیفون seو تعمیر ایرپاد اپل می باشد.این مرکز با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و کارشناسان حرفه ای اقدام ه تعمیرات در خصوص آیفون می نماید. به طور کلی، گوشی های ایفون از مقاومت بالایی برخوردار می باشند ولی آن ها نیز مانند دیگر لوازم الکترونیکی به تعمیر احتیاج خواهند داشت. با وجود مراقبت های صحیح و استفاده مناسب که می تواند از بروز اشکال و ایراد در دستگاه خودداری نماید اما در مواردی ناخواسته ممکن است  تعمیر آیفون 7 را به دنبال داشته باشند.

تعویض دوربین ایفون 7 با گارانتی

تعویض دوربین آیفون 7 از مشکلات معدودی است که کمتر کسی با آن مواجه می شود. خوشبختانه درجه سختی تعمیر آن نیز پایین است و زمان کوتاهی جهت تعویض آن نیاز است ولی با این وجود سادگی نیازمند به تخصص و مهارت تعمیرکار نیاز خواهید داشت .توجه داشته باشید که در صورتی که لاستیک آب بندی استفاده شده در لبه های آیفون 7 خراب گردد این کار موجب از بین رفتن خاصیت ضد آب دستگاه خواهد شد. لذا می بایست حتما پس از تعویض دوربین آیفون 7 لاستیک آب بندی جدیدی روی آن نصب گردد. با نصب لاستیک آب بندی جدید خاصیت ضد آب آیفون 7 بار دیگر احیاء می گردد.

همچنین بخوانید  بهترین روش های فیشیال صورت با دستگاه

تعویض ال سی دی آیفون 

رفع مشکل و تعمیر آنتن آیفون 7

مشکل آنتن دهی آیفون ۷ و ۷ پلاس همواره توسط کاربران آن زیاد عنوان شده است. این مشکل امکان دارد به دلیل مواردی همچون مشکلات شبکه، تنظیمات آیفون، اختلالات نرم افزاری و Service” و آنتن ندادن آیفون ۷ رو به رو شوید. این مشکل باعث اختلال در برقراری تماس، ارسال پیام، اتصال به شبکه سخت افزاری رخ دهد. همه این موارد منجر به آن شده تا آنتن دهی گوشی ضعیف گردد و یا حتی با خطای “No اینترنت از طریق سیم کارت و … خواهد شد. در این شرایط می بایست اقدام به تعمیر آنتن آیفون 7 نمایید. توجه داشته باشید که این کار توسط افراد متخصص صورت گیرد.

حل مشکل آنتن آیفون 7

قبل از اقدام به تعمیر آنتن آیفون 7 می بایست موارد ساده تری را بررسی نمایید. گاها کاربران متوجه مشکل در سیمکارت نمی شوند و خرابی را به آنتن آیفون 7 ارتباط می دهند. بنابراین می بایست در صورتی که سیم کارت شما همراه اول، ایرانسل، رایتل و … است، بعد از بررسی مشکل از سوی اپراتورهای مرتبط رخ نداده باشد. ضمن اینکه مطمئن باشید سیم کارت شما از سوی اپراتور قطع نگردیده است. راه اندازی مجدد گوشی یکی از راه های ساده برای مشکلات شبکه همچون No Service می باشد، معمولا در اثر یک اختلال کوچک سیستم عامل رخ می دهد. گاها تنها با یک راه اندازی ساده این مشکلات برطرف می شوند. شما می توانید از طریق منو به راحتی یکبار گوشی را خاموش و روشن کنید. ضمن اینکه با فشار دادن دکمه پاور و ولوم پایین به صورت همزمان ، می توانید ۱۰ الی ۲۰ ثانیه نگه داشته و زمانی که لوگوی Apple نمایش داده شد، هر دو دکمه را رها کنید.

 

تعویض ال سی دی آیفون

به طور کلی می توان گفت تعمیر در مقایسه با تعویض قطعات کم هزینه تر خواهد بود اما برای تعویض اجزای مختلف همچون ال سی دی آیفون 11 پرومکس و تعمیر آیفون 7 ، می بایست مبلغ زیادی پرداخت شود. چرا که نمونه اورجینال در برخی قطعات گران تر می باشد و برای خرید آن ها می بایست هزینه زیادی صرف شود. مجموعه اپل آچار از جمله مراکز معتبر جهت تعمیر دوربین آیفون 7 می باشد که با بکارگیری متخصصین حرفه ای اقدام به تعمیرات آیفون می نماید . شما می توانید با اطمینان خاطر تعمیراتی همچون تعمیر اپل واچ و تعمیر مک بوک اپل خود را به این مرکز بسپارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت applea4.com مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید  نکاتی که باید برای شست و شوی مانتو خود بدانید!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *