تبلیغات

تبلیغات

با اسانس به راحتی موفق شوید و به ثروت برسد

esans2

اگر به آنچه مردم نیاز دارند یا چیزهایی که می تواند جامعه را بهبود بخشد فکر کنید، در بینش شما تأثیر بیشتری خواهد داشت و خود این شما را میلیاردر خواهد کرد و من با این طرز فکر شغلی را انتخاب کردم که خودم و هم افراد زیادی را موفق و ثروتمند کردم و با همین دیدگاه الان اینجا هستم تا شما هم با این کار آشنا شوید تا برای خودتان کار کنید و سود آن در  جیب تان برود اما با این کار به جامعه خود هم کمک می کنید و در این مقاله در مورد چند نمونه از محصولاتم توضیحاتی را ارائه میکنم.

اسانس گل رز

قطره گیاهی گل رز باریج اسانس حاوی ۱۵ میلی گرم اسانس گل رز می باشد. اسانس گل سرخ از زمان‌های بسیار قدیم برای مصارف درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار گرفته و فراتر از یک بوی خوش است بر اساس تحقیقات و تجربیات اسانس گل سرخ دارای خواص متعددی از جمله درمان افسردگی، تسکین اضطراب، تقویت قوای جنسی در زنان و مردان و موثر برای پوست مخصوصاً بهبود آکنه و دارای خواص ضد پیری  است.

 این اسانس خوراکی با خواص ضد اضطراب خود به درمان اختلال جنسی ناشی از اضطراب کمک کرده و همچنین ممکن است روی تعادل و هورمون های جنسی کمک کنند و فشار جنسی را افزایش دهد.مصرف دارو به مقدار توصیه شده و شیوه صحیح مصرف تا کنون موردی گزارش نشده است.ممکن است مصرف همزمان قطره گل سرخ با داروهای آرامبخش و ضدافسردگی موجب تشدید اثرات آنها شود.

مصرف همزمان داروهای حاوی آلومینیوم، وارفارین، استروژن ها و لیتیوم، ممکن است سبب ایجاد تداخلات احتمالی شود. برای پیشگیری از ایجاد تداخل بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت شود.

اسانس گل رز

اسانس گل سرخ

اسانس گل سرخ از دیرباز برای درمان افسردگی و کاهش اضطراب استفاده شده که می تواند میل جنسی در زنان و مردان را افزایش می دهد. در این مقاله، قصد داریم تا به طور کامل در خصوص فواید قطره گل سرخ در افزایش میل جنسی توضیح دهیم.

یکی از بهترین و طبیعی ترین داروهای موجود در زمینه افسردگی و افزایش میل جنسی، قطره خوراکی گل سرخ است. این گیاه از گذشته در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفت و به عنوان دارویی برای درمان افسردگی و سرد مزاجی یا افزایش میل جنسی در هر دو جنس مذکر و مونث استفاده می شد. این گیاه حاوی اسانس گل محمدی است.

هر بسته از این دارو، حاوی یک قطره 15 میلی لیتری و یک قطره چکان و بروشور اطلاعات مربوط به دارو است.

همچنین بخوانید  دانلود مستند با کیفیت بالا

اسانس گل رز

اسانس گیاهی

اسانس‌ گیاهی فعالیت‌های ضد میکروبی گسترده‌ای دارند و در بسیاری از موارد سبب از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها می‌شوند، بدون اینکه اثرهای نامطلوبی بر سلامت مصرف‌کننده داشته باشند.

در این بررسی عمده‌ترین ترکیبات شیمیایی مشترک در اسانس‌های گیاهی شامل تیمول، آلفا پینن، بتا پینن، کارواکرول، لینالول، ژرماکرن و کومین آلدهید بود.

همچنین اسانس‌ها فعالیت ضد التهابی، آنتی‌اکسیدانی و بسیاری خواص فارماکولوژیکی با دامنه وسیع دارند که کاربرد آن‌ها را به‌عنوان فرآورده‌های طبیعی دوچندان می‌سازد.

اسانس‌ها فعالیت‌های بیولوژیکی و فارماکولوژیکی بالقوه‌ای داشته و بنابراین دارای کاربردهای فراوانی در حوزه داروسازی و صنایع غذایی می‌باشند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *