تبلیغات

تبلیغات

در ثروت رازی است که باید آن را در خود انسان جست

parchekatan5

ثروتمند شدن چیز عجیب و پیچیده ای نیست فقط باید ظرفیت آن را در خود بوجود بیاوریم، اولین قدم آنست که ثروت و ثروتمندان را دوست داشته باشیم و بپذیریم که ما هم می توانیم ثروتمند باشیم. قدم بعدی تلاش و کوشش است که من در کسب و کار پارچه به آن پرداختم و به ثروت رسیدم. در ادامه شما را با چند نوع پارچه آشنا می کنم.

پارچه کرباس

پارچه کرباس به وسیله یک دستگاه نساجی که دارای عرض 35 الی 70 سانتی متر بوده و دو ورودی داشته تولید می شود که دارای کاربردهای زیادی است.

این پارچه معمولا به صورت ساده بافته می شود و طرح و نقشی در آن وجود ندارد اما رنگ بندیهای متنوعی دارد، در این مقاله با پارچه کرباس آشنایی بیشتری پیدا می کنید.

این پارچه از پنبه و کتان بافته شده است و حالتی فشرده دارد از پارچه کرباس برای تولید بادبانهای قایق، چادرها و محصولات دیگری استفاده می شود.

پارچه

پارچه کرپ

در مورد پارچه کرپ توضیحاتی داده خواهد شد شد و خواهید دانست که کاربردهای آن بسیار زیاد است و برای تولید لباسهای مختلف می توان از آن استفاده کرد در مدلهای طرح دار آن می توان برای تولید لباس مجلسی و غیره این مدل را انتخاب کرد و نمونه های ساده آن برای لباسهای رسمی و اداری گزینه مناسبی به حساب می آید.

قبل از خرید پارچه کرپ حبابی باید دقت داشته باشید که چه طرحی را می خواهید انتخاب کنید به این دلیل که اگر طرح و سبک خاصی را تولید می کنید ممکن است که پارچه کرپ حبابی به کار شما نیاید به این صورت که این پارچه برای دوخت لباسهای آزاد و چین دار مورد مناسبی نمی باشد و در این باره شما می توانید نوع پارچه کرپ حریر را انتخاب کنید .

پارچه

پارچه ماشته

امروزه از انواع پارچه ماشته به عنوان رختخواب پیج وملحفه استفاده می شود با کمک این محصولات می توان رختخوابها را  برای اسباب کشی جمع و جور کرد، اندازه این محصولات به صورت ۲*۲ می باشد و حدود چهار متر هستند. نوع راه راه و هشت خانه این محصولات از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند، برای این کالاها استفاده های دیگری در نظر گرفته می شود، آنها به عنوان زیرانداز و حتی به صورت روانداز مورد استفاده قرار می گیرند، این محصولات در پیک نیک و مسافرت دارای کاربرد بسیار زیادی هستند. انواع سنتی و مدرن این کالاها در بازار توزیع می شوند و نوع جدید این کالاها که در کارخانه ها تولید می گردد دادای الیافهای پلی استر می باشد، آنها با توجه به نمونه های قدیمی و با الگو برداری از این کالاها تولید شده اند و امروزه افراد زیادی وجود دارند که به تولید این محصولات مشغول هستند و فرایند خرید و فروش این کالاها را مدیریت می کنند.

همچنین بخوانید  بهترین روش برای صاف کردن دندان های کج

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *