تبلیغات

تبلیغات

تولید اسکاج معجزه ثروت را برایم رقم زد

eskach5

گاهی اوقات ممکن است تولید یک محصول کوچک مانند اسکاج معجزه بزرگ در زندگی افراد رقم بزند و من مثال بارز این اتفاق هستم که توانستم از طریق راه اندازی یک کارگاه کوچک و تولید اسکاج به ثروت برسم و در این مقاله می خواهم انواع محصولاتم را معرفی نمایم.

اسکاچ توری

همانطور که همه شما عزیزان می دانید برای شستن ظروف امروزه از اسکاچ توری استفاده می کنند. انواع مدل اسکاج ظرفشویی بافتنی ارزان در کنار زیبایی که دارند از نرمی بسیار بالای برخوردار هستند. امروزه برای شستشوی انواع ظروف و مواردی از این قبیل از انواع مدل اسکاج ظرفشویی استفاده می کنند که ما در این قسمت از محتوا سعی کرده ایم.

می توانند چربیها و باقی مانده ای ته ظروف را به خوبی از بین ببرند و تمیزی و زیبایی را تقدیم ظروف کنند اسکاج بافتنی، همان طور که از نامش پیداست به وسیله الیاف طبیعی و مصنوعی و انواع نخ بافته شده  است. مدلهای مختلف اسکاجها را برای شما شرح دهیم اسکاجهای بافتنی، یکی از انواع اسکاجها می باشد، که در بین مردم از قدیمی ترین اسکاجها محسوب می شود که با نخ ها و الیاف بافته شده است. اگر این مدل اسکاج از الیاف خشن و ضخیم تولید شده باشد به راحتی می تواند ذرات چسبیده به ظروف را از بین ببرد اسکاجهای بافتنی در رنگ و اندازه های متفاوتی تولید می شوند و چون بافت نرم و راحتی دارند استقبال زیادی از آنها شده است.

تولید اسکاج

اسکاچ صنعتی

میزان ایجاد و ماندگاری کف در اسکاچ صنعتی بسته به الیافی که در تولید آنها استفاده شده است، متفاوت می باشد. یکی از مزیتهای عمده این مدل اسکاج این است، که باکتریها نمی توانند در آن باقی بمانند، چون هیچ گونه شکافی ندارد. اسکاج اسفنج سیمی، این نمونه اسکاج دارای دو لایه سیم مفتول نوع ضد زنگ می باشد و می تواند، لکه های سختی که روی ظروف چسبیده اند را از بین می برد. اسکاج حوله ای یا پارچه ای، قیمت مناسبی دارد و برای شستن انواع ظروف بهترین گزینه محسوب می شود.

به اندازه دلخواه خود می توانید اسکاجهای حوله ای که ابعاد بزرگی دارند را برش بزنید. این نوع اسکاجها دوستدار محیط زیست می باشند و مقرون به صرفه هستند این مدل اسکاجها برای براق کردن سطوح خانه، تمیز کردن و گردگیری هم استفاده می شوند.

تولید اسکاج

اسکاچ قلاب بافی

اسکاچ قلاب بافی از بهداشتی ترین اسفنجها می باشند و طول عمر بالایی دارند این نوع اسفنجها به راحتی مواد شوینده روی آنها کف می کنند و نرم می باشند با این که این نوع اسکاجها بسیار نرم هستند از قدرت تمیز کنندگی بالایی برخوردار می باشند. ظروف بسیار کثیف به وسیله آنها به راحتی تمیز می شوند برای ظروف چدن، قابلمه تفلون و از این قبیل ظروف می توانید از این مدل اسکاجها استفاده کنید.

همچنین بخوانید  دانلود فیلم

چون خط و خشی روی ظروف ایجاد نمی کنند برخی از مدلهای این اسکاجها به شکل دستکش طراحی شده اند، که این باعث شده استفاده از آنها راحت تر باشد و از مزیت این مدل اسکاجها می توان به تمیز شدن راحت آنها و دیر آلوده شدن این نوع اسکاجها اشاره کرد. طراحی بسیار کاربردی و دوام بالا باعث شده این مدل اسکاجها قیمت بالایی پیدا کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *