تبلیغات

تبلیغات

چگونه با پس انداز کم ثروتمند شویم

baghali2

بازگشت به قبل و شکست ها هیچوقت راه حل مشکلات شما نیست پس باید با امیدواری و اعتماد به نفس به جلو قدم برداشت، وقتی به راه پیش رو فکر می کنید باید در نظر داشته باشید رسیدن به موفقیت با پس انداز کم هم شدنیست و آن هم با صیفی جات محقق می شود.

باقالی سبز

باقلا یکی از خوراکی های خوشمزه و پرمصرف می باشد که برای ترکیب با انواع غذا تنوع بالایی دارد. باقالی سبز جنوب جهرمی از لذیذترین نوع خود است که تازه و سرشار از ویتامین آ می باشد.

باقالی گیاهی است با ارتفاع متوسط و برگ های بزرگی دارد و گل باقلا درشت و خال دارد می باشد. این گیاه بیشتر در جنوب یافت می شود و مورد استقبال همگان قرار دارد. باقالی سبز منبع غنی از ویتامین ب، آ و ث است که برای افراد برای تقویت انرژی عمومی بدن به علت دارا بودن ویتامین ث سودمند می باشد.

همچنین فیبر موجود در باقلا به هضم بهتر غذا و دستگاه گوارش کمک شایانی می کند. از این گیاه خوشمزه برای پوست و مو هم استفاده می گردد و در طب سنتی جز گیاهان دوست داشتنی است که در درمان سرفه کاربرد دارد.

باقالی

باقلا مخملی

باقلا مخملی در هرم غذایی جایگاه بسیار ویژه ای دارد و یکی از بهترین صیفی جات و سبزیجات شناخته می‌شود که می‌توان آن را به صورت خام و پخته خرید.

در مناطق شمالی کشور در فرآیند پخت برنج از باقلا استفاده می نمایند، که تاثیر بسیار عالی بر خوشمزه شدن غذا نیز دارد اما به طور کلی پزشکان بر این باور هستند که باقلا مخملی خواص دارویی و درمانی بسیار بالایی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود

باقلا منبع خوبی از آنتی اکسیدان بوده و همچنین باعث جلوگیری از ابتلا به سرطان پستان و همچنین سرطان پروستات می شود و همان طور که می دانید امروزه سرطان پستان در میان زنان بسیار شایع شده است.

باقالی

پیاز سفید

پیاز سفید از جمله سبزیجاتی می باشد که مصرف و کاربرد بسیار بالایی دارد فروش پیاز سفید دزفول از طریق تولید کنندگان صورت می گیرد.

پیاز به علت طعم آن بیشتر کاربرد آن در آشپزخانه و برای درست کردن انواع غذاها تحت عنوان پیاز خشک و تازه در بازار وجود دارد و استفاده می‌شود و کمتر آن را به صورت خام مصرف می کنند هرچند که مصرف خام آن فواید زیادی دارد.

وجود ماده ای به نام فلاونوئید در پیاز سفید باعث بهبود و سلامت قلب می شود لذا مصرف آن برای پیشگیری از بیماریهای قلبی بسیار موثر است. آنتی اکسیدان موجود در پیاز و همچنین خواص ضد التهابی آن نیز برای افرادی که بیماری قلبی دارند و یا آنکه در معرض مبتلا شدن به این ناراحتی قرار دارند مناسب است.

همچنین بخوانید  سانیکس , ارزانترین روش خرید یوسی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *