تبلیغات

تبلیغات

میلیاردر شدنم با یک اکسسوری چرم رقم خورد

charm-arad2

اگر می خواهید داستان ثروتمند شدن من را بشنوید باید بگویم نقطه عطف زندگی من با ورود به حوزه اکسسوری رقم خورد زمانی که وارد این عرصه شدم باور نمی کردم که بتوانم با این سرعت رشد کنم اما با تلاش و پشتکار توانستم به هدفم برسم و یک فرد میلیاردر و موفق در این زمینه بشوم. در ادامه شما را با اکسسوری های پر درآمد آشنا می کنم.

اکسسوری طلا

صنعت طلا، ایجاد اشتغال زایی فراوانی دارد، اما همین کار هم لازم به همکاری بسیاری از سازمان ها و ادارات در ورود تجهیزات به صنعت طلا می باشد، از جمله کالاهایی که اشتغال زایی فراوان دارد، صادرات اکسسوری طلا می باشد، که البته به همین راحتی نیست، چرا که موانع زیادی بر سر راه است و همکاری بسیاری از سازمان ها و دولتمردان را در ورود به این صنعت می طلبد البته اکنون در طی خبر های به دست آمده این مشکل کمتر شده و موانع و مشکلات مثل گمرک، ثبت سفارش و غیره حل شده است. ایران چون جزو 8 کشور اول جهان در صنعت طلا می باشد، بنابراین نباید موانع دست و پاگیر باعث شود صادرات آن به مشکل بخورد که قائدتا ورود به تجارت و صادرات برای کسانی که هدفشان کسب سود بیشتر است نتیچه بسیار عالی دارد.

اکسسوری چرم

اکسسوری چرم

از مهمترین اکتشافات بشر در گذشته که با شکار انواع حیوانات برای تهیه لباس و اکسسوری چرم استفاده می شد چرم بوده است که امروزه در کشور ما و به خصوص در شهر قم محصولات مختلف چرمی به فروش می رسد که در حال حاضر انواع مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد که بیشترین محصولات بر اساس جنسیت، رنگ، سبک، قیمت متفاوت است و در حال حاضر به صورت چرم اصل، درجه یک و چرم تمام دانه تولید و عرضه می شود. از مهمترین ویژگیهای چرم، مقاومت بالای آن در برابر پارگی، آتش، مواد شیمیایی و عایقی در برابر حرارت می باشد که در تهیه اقلامی مانند کیف پول، غلاف چاقو، صندل و غیره بکار برده می شود که به دلیل دوام و انعطاف پذیری بالای آن محبوبیت ویژه ای بین افراد شیک پوش و تجملاتی داشته است که قیمت آن با توجه به نوع محصول و کاربرد آن بسیار متفاوت است و هزینه گران قیمتی دارد.

اکسسوری چرم

اکسسوری چرم دست دوز

اکسسوری چرم دست دوز در واقع ماده ‌ای ساخته ‌شده از پوست حیواناتی مانند چرم گاوی، گوسفند و بز است که پس ‌از طی فرآیندی که به آن دباغی می ‌گویند و به جدا شدن مو از پوست می ‌انجامد گفته می ‌شود چرمهای بدست ‌آمده از پوست حیوانات به کارخانجات تولید انواع لباس کفش کیف و اکسسور چرمی فرستاده می‌ شود و زیباترین و بادوا‌ترین و مرغوبترین انواع این محصولات تولید و روانه بازار می ‌شود که فوق ‌العاده نیز مورد توجه می‌ باشد. یکی از زیباترین اکسسوری مورد استفاده از جنس چرم می ‌باشد که بسیار فانتزی و شیک تولید می ‌شود.

همچنین بخوانید  بهترین دوره طراحی سایت حضوری با اعطای مدرک بین المللی قابل ترجمه!

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *