تبلیغات

تبلیغات

پولساز ترین و بی دردسر ترین کسب و کاری که تا به حال داشتم

gaz5

برای داشتن  کسب و کاری بسیار پولساز من به شما مسیری را معرفی میکنم که ضمن داشتن راهی بی دردسر درآمد خیلی بالایی دارد و قطعا با اراده و انگیزه ای بالا میتوان در آن به موفقیت بالایی رسید، به شما توصیه میکنم تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا با کسب و کار پولساز گز کاملا آشنا شوید.

گز انگبین

گز از شیرینی های سنتی ایرانی است که گز انگبین دارای طعم لذیذ و بی نظیری بوده و جهت پذیرایی در بسیاری از مجالس و مراسم استفاده می شود این شیرینی بسیار خوش طعم دارای انواع ویتامین ها، املاح و مواد معدنی سودمند می باشد و از انرژی بالایی نیز برخوردار است.
گز انگبین عمدتا به عنوان سوغات شهرستان خوانسار به شمار می آید اما در تمام نقاط کشور ما دارای محبوبیت بسیار می باشد جهت آشنایی با انواع محصولات ما و اطلاع از قیمت گز انگبین اصل خالص با کیفیتی فوق العاده، می توانید به وب سایت مجموعه ما مراجعه نموده و خرید خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام دهید. 

پولساز ترین شغل

گز آردی

گزها شیرینی های خاصی هستند که در استان‌هایی از جمله اصفهان و حتی قم به فروش می رسند. مهمترین مورد در خصوص این نوع از گزها یعنی گز آردی با مغز پسته این است که به صورت فله ای و به صورت بسته بندی های مختلف و در وزن های مختلف نیز به فروش می رسند. همچنین مواد اولیه که در گز های آردی به کار می رود می تواند بر روی کیفیت آن ها نیز تاثیرات مثبت داشته باشد.
باید بدانید که برای خرید این نوع از گزها می توانید به فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های حضوری مراجعه نمایید. گز های آردی چون از آرد نیز تشکیل شده اند خاصیت کشسانی بالایی دارند و به راحتی قابل خوردن هستند. همچنین شما می‌ توانید به کیفیت بالایی از این گزها نیز دسترسی داشته باشید.

پولساز ترین شغل

گز بدون مغز

برای تهیه گز بدون مغز اصفهان کرمان قم در ظروف مخصوص بزرگ مقداری آب و شکر را مخلوط می کنند تا کاملا شکر درون آب حل شود و مایع حرات دیده و داغ گردد اما به نقطه جوش نرسد بعد از این مرحله گلوگز مایع را به مخلوط اضافه می نمایند و با ابزارهای همزن و دستگاه های برقی به خوبی هم می زنند تا کاملا کشدار شود و خمیری یکدست تهیه گردد.
توسط هم زنهای برقی سفیده تخم مرغ را به شکل فم در می آورند و به مخلوط ایجاد شده اضافه می نمایند و در این قسمت برای دادن طعم عطر بی نظیر به گز از گلاب دو آتیشه استفاده می نمایند مخلوط مواد را با دور تند در دستگاه همزن تا مدت 10 الی 15 دقیه هم می زنند تا کاملا هم دما و یکدست گردد و بعد از سرد شدن مخلوط آن را با آرد سفید و پودر قند می پوشانند تا چسبندگی آن از بین برود.

همچنین بخوانید  قدرتمند ترین ابزار برای تخریب بتن معرفی شد

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *