تبلیغات

تبلیغات

لوازم و ابزار مرتبط با کاشت ناخن

kasht-nials

لوازم و ابزار مرتبط با کاشت ناخن

با گسترش فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی برخی از کسب و کارهای موجود در کشور بشدت رشد کردن و درآمدزایی آن بشدت افزایش یافت. امروزه با پیشرفت صنعت آرایشی و بهداشتی بسیاری از مشاغل حذف و بسیاری دیگر رونق پیدا کرده است. یکی از این کسب و کارها کاشت ناخن و یا فعالیت های مرتبط به ناخن برای خانم ها بود. امروز قصد داریم باهم به بررسی لوازم و ابزار مرتبط به این شغل باهم صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

 

طراحی ناخن چیست؟

امروزه یکی از پرطرفدارترین مشاغلی که در بین خانم ها بسیار باب شده است طراحی ناخن می باشد. شما اگر یک پیج اینستاگرامی خوب داشته باشید و فالورهاتون فعال باشند و همچنین به هنر طراحی ناخن نیز تسلط داشته باشید می توانید از این شغل درامد داشته باشید. شما برای انجام دادن به این کار نیاز به ابزار هایی نیز دارد که در این قسمت میخواهیم درباره آن ها صحبت کنیم.

علاوه بر اینکه شما باید لوازم و ابزارهای مرتبط با این کار را تهیه کنید، شما می بایستی که از هنر طراحی ناخن را نیز بلد باشید و این حرفه را یاد گرفته باشید. شما باید یک مجتمع و یا یک شخصی را پیدا کنید و از آن شخص این حرفه را به خوبی یاد بگیرید و سپس ابزار تان را تهیه کنید.

ابزارهای کاشت ناخن

یکی از مهمترین ابزار های موجود برای کاشت ناخن و طراحی محصولی است با نام لاک ناخن ! تمام خانم ها لاک ناخن را می شناسند و در لوازم آرایشی آن یا این محصول یافت می شود. لاک ناخن در رنگ ها و اندازه های مختلف یافت می شود و شما می توانید از تنوع بسیار زیاد آن ها مواردی را انتخاب کنید و از آن ها استفاده کنید.

سوهان ناخن

یکی دیگر از ابزارهایی که شما برای طراحی و کاشت ناخن به آن نیاز دارید سوهان نام دارد. سوهان نیز جزو مواردی می باشد که عمده خانم ها انواع مختلف آن ها را دارند. سوهان ناخن به دو دسته تقسیم می شود :

  • سوهان خانگی : این سوهان ها قالبا در هر خانه ای یافت می شود و به صورت مجزا و همچنین بر روی ناخنگیر ها وجود دارد و شما می توانید براحتی از آن ها استفاده کنید.

  • سوهان برقی : سوهان برقی یکی از محصولاتی است که هر ناخن کاری از آن دارد به طوری که می توان گفت مهم ترین وسیله برای اجرای کاشت ناخن می باشد.

همچنین بخوانید  جمینجا سایت معتبر خرید یوسی پابجی در ۵ دقیقه

هنگامی که تصمیم به تهیه کردن و خرید سوهان برقی کردید باید به این چند نکته توجه داشته باشید تا یک خرید مناسب انجام داده باشید. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشتید قدرت و دور موتور سوهان برقی است. نکته دیگر هم اصالت و اصل بودن برند سوهان برقی می باشد توجه داشته باشید که سوهان برقی باید حتما دارای گارانتی باشد تا در آینده شما با آن به مشکل برنخورید.

نکات مهم درباره سوهان برقی

  1. هنگامی که دستگاه روشن است شما نباید سر سوهان خود را تعویض کنید.

  2. نظافت دستگاه را رعایت کنید.

  3. سرویس سالیانه دستگاه توسط متخصص و یا گارانتی

  4. ضد عفونی دستگاه هم جزو کارهایی است که شما باید آن را انجام دهید.

  5. مراقب باشید که به دستگاه ضربه محکم برخور نکند و یا دستگاه از روی میز یا دستتان به زمین نیافتد.

هنگام استفاده از سوهان برقی حتما به موارد بالا دقت داشته باشید و آن ها را رعایت کنید.

کاشت ناخن

دستگاه UV

یکی دیگر از دستگاه هایی که داشتن آن جزو ضرورت های هر سالن آرایش ناخن و یا هر طراح ناخنی می باشد دستگاه UV می باشد. این محصول برای خشک کردن لاک ناخن و ژل ناخن استفاده می شود. این محصول در سه حالت در بازار یافت می شود و در این قسمت قصد بررسی هر سه آن ها را داریم پس با ما همراه باشید.

  • دستگاه UV : این دستگاه ها دارای لامپ های یو وی می باشند که با استفاده از اشعه یو وی هر نوع ژل و یا لاک ناخنی را خشک می کنند. لازم به ذکر است که زمان خشک کردن توسط این دستگاه بسیار طولانی می باشد و دارای باطری های آسیب پذیری نیز هستند.

  • دستگاه LED : در این دستگاه ها ال ای دی هایی تعبیه شده اند که با برخور داشتن با ژل و یا لاک ناخن، آن ها را خشک م کند. از ویژگی های این دستگاه می توان به سرعت خشک کردن آن اشاره کرد که از دستگاه بالایی بسیار سریع تر است و کار کردن با آن نیز راحت تر می باشد.

شما می توانید از هر کدام از این محصول هایی که معرفی شده به انتخاب خودتون استفاده کنید ولی پیشنهاد ما دستگاه LED می باشد زیرا از باطری قوی تری نیز بهره می برند.

ژل و لاک ناخن

لاک ناخن هم که جزو اساسی ترین محصولات مرتبط با آرایش ناخن و طراحی ناخن می باشد. شما برای استفاده از لاک ناخن نیازی ندارید که حتما کلاس خاصی را گذرانده باشید و می توانید خودتان نیز از آن برای ناخن های خودتان و یا دیگران استفاده کنید. لاک ناخن دارای برند های بسیار فراوان، رنگبندی بسیار متنوع و سایز و اندازه های مختلف می باشد و شما می توانید از آن نسبت به سلیقه خودتان استفاده و انتخاب کنید.

همچنین بخوانید  برای خرید ورق استیل 304 می بایست چه اقداماتی به عمل آید؟

وسایل و ابزارهای دیگری نیز برای استفاده شما و سهولت در کارتان تهیه شده اند وسایلی مانند نیپر، نیپر یک نوع ابزار برای مانیکور و یا کاشت است که دارا بودن آن نیز جزو ضرورت ها می باشد. یکی دیگر از این ابزار ها وسیله ای نیست جز فرمر; فرمرها در دو حالت کاغذی و یکبار مصرف تولید شده اند و شما می توانید نسبت به نیازتان آن ها را تهیه و از آن ها استفاده کنید.

 

کاشت ناخن

خیلی خوشحالم که تا به اینجای این مقاله همراه ما بودید امیدوارم که برایتان مفید بوده باشد همچنان شما می توانید برای تهیه کردن این ابزارها و یا لوازم آرایشی اصل عبارت روبرو را داخل گوگل سرچ کرده و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید : آرایش ناخن مدیاژ

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *