تبلیغات

تبلیغات

ساده ترین راه میلیونر شدن با خشکبار

gerdoo1

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چطور میتوان میلیونر شد و در این مقاله میخواهیم یکی از راه های بسیار سریع برای میلیونر شدن با خشکبار که یکی از مهم ترین آن گردو میباشد را با شما به اشتراک بگذاریم که در مطلب زیر درباره چند نوع  معروف گردو میپردازیم.

گردو پکان

افرادی که تمایل به خرید گردو پکان تازه دارند می توانند از طریق فروشگاه های فروش آجیل و خشکبار این گردو را تهیه کنند گردو پکان دارای چربی بالایی است، به طوری که تقریبا 70 درصد آن از روغن است. به همین دلیل از این گردو می توان برای تولید روغن های مونو اسید استفاده کرد گردو های پکان به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها برای درمان انواع سرطان و بیماران قلبی مفید است. گردو پکان از دسته آجیل های گرم سیری است که مانند دیگر گردو ها در ابعاد و اندازه های مختلفی یافت می شوند این گردو ها دارای مزه ای شیرین هستند و علاوه بر مصرف آن به صورت آجیل برای تهیه انواع خورشت هایی که طعم شیرین دارند مناسب می باشد. علاوه بر این ها در تهیه و تزیین انواع دسر ها از آنها استفاده می شود. گردوی پکان دارای مقادیری از فیبر است به همین جهت علاوه بر اینکه بر سیستم گوارشی ما تاثیر می گذارد خطر ابتلا به بیماری های قلبی را نیز کاهش می دهد

تضمین موفقیت

گردو تویسرکان

ممکن است برایتان سوال باشد که گردو تویسرکان کجاست؟ تویسرکان یکی از مناطق استان همدان است که از مکان های خوش آب و هوای این استان به شمار می رود و شغل مردم این منطقه باغداری است و منحصر به فرد ترین گردو کشور را کشت می کنند. گردو های تویسرکان وزنی حدود ۱۶گرم دارند که نصف آن را مغز تشکیل م دهد و بافت سخت آن باعث شده پوست ضخیم چوبی داشته باشد.

تضمین موفقیت

گردو خوشه ای

خرید نهال گردو خوشه ای، از نهالستان آریا نهال با جدید ترین متد روز دنیا آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیران در سراسر کشور می باشد.

فروش نهال گردو خوشه ای با شناسنامه و گواهی بهداشت  تحت نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت میپذیرد.

نهالستان آریا نهال آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.

همچنین بخوانید  بهترین ایرلاین ها برای تور کیش

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *