تبلیغات

تبلیغات

چگونه با افراد موفق ارتباط برقرار کنیم؟

ertebat-moafagh2

استفاده از تجارب بزرگان در عرصه های مورد نظر می تواند برای رسیدن به موفقیت بسیار راهگشا باشد، از زمینه های مناسبی که میتوان در آن از تجربه های بسیاری بهره برد زمینه پخت شیرینی و کیک های مختلف موز و هویج می باشد.

کیک موز و هویج

امروزه پخت کردن کیک موز و هویج بسیار آسان بوده و دیگر خانم های خانه نگران این که یک خوراکی سالم و مقوی درست کنند، نباشند. اکثر مردم بعد از بیدار شدن خواب، تکه ای کیک و پودر هویج را هم ادغام کرده و با مقداری گردو همراه با شیر موز میل می کنند، زیرا سر صبح به خاطر داشتن ویتامینهای کامل، مواد لازم بدن را حسابی شارژ می کند. اگر شما جزو علاقمندان به شیرینی باشید، حتما انواع کیکها با طعمهای مختلف را با نوشیدنیهای مختلف امتحان کردید، ولی کافی است یک بار این نوع کیک را با آب هویج یا موز میل نمایید تا عاشق همیشگی آن شوید. در حال حاظر این محصول به صورت پودر در بسته بندیهای مختلف در بازار جهانی تجارت شده و از طریق صادرات سود بالایی برای کشورمان داشته که به وضعیت فعلی اقتصاد مقداری کمک می کند.

غلظت مربای هویج

غلظت مربای هویج

امروزه هر چه رو به جلو می رویم تنوع غذاهای ما به شدت روندی جالب و عجیب به خود می گیرد یکی از سوالهایی که امروزه بانوان با آن روبرو هستند این است که غلظت مربای هویج چقدر باید باشد، در این خصوص باید اشاره کنم به این نکته که مربای هویج یکی از محبوب ترین نوع مرباها در سر سفره های ایرانیان است به خاطر طعم و رنگ جالبی که دارد بسیار محبوب قرار گرفته است و تهیه این مربای خوشمزه بسیار اسان است. این مربا رو با توجه به خاصیتی که دارد در تمام فصلهای سال می شود آن را تهیه کرد و به خاطر این که این ماده غذایی یعنی هویج در عموم سال وجود دارد دسترسی آن به مربای هویج بسیار راحت است اما توصیه ای که ما می کنیم این است که در فصلی که این ماده غذایی فراوان است از آن استفاده کنید.

قیمت پنیر چدار

قیمت پنیر چدار

بیشتر مواد غذایی و ویتامینی موجود در پنیر چدار ورقه ای دارای فواید سلامتی مختلفی هستند که همین عامل در قیمت پنیر چدار موثر می باشد، بطوری که  برخی از این مزایا عبارتند از:کاهش کلسترول با وجود محتوای چربی اشباع شدهخوردن پنیر چدار در حد اعتدال ممکن است به کاهش کلسترول شما کمک کند، که این کار به خصوص برای افراد بزرگسالان صدق می کند.استحکام استخوان. پنیر چدار منبع خوبی از کلسیم استاز مهم ترین مواد مغذی که برای سلامت استخوانها خیلی اهمیت دارد کلسیم است و افرادی که وعده غذایی آنها سرشار از کلسیم باشد، کمتر در معرض بیماری پوکی استخوان هستند، لذا ویتامین K موجود در پنیر چدار نیز نقش مهمی در ارتقای سلامت استخوان ایفا می کند، دندانهای سالم مسواک و نخ دندان کشیدن روزانه مهم ترین کار برای حفظ سلامت دندان است، رژیم غذایی هم به مراتب مهم و حیاتی است، لذا خوردن پنیر چدار به جای میان وعده های دیگر نظیر کیک و شیرینی ممکن است به کاهش پوسیدگی دندان همانند پوکی استخوان کمک کند.

همچنین بخوانید  کدوم موتور تک انتخاب کنیم؟ بنزینی یا دیزلی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *