تبلیغات

تبلیغات

گوشی های جدید گلکسی سامسونگ چه زمانی عرضه می شوند؟

When-will-the-new-Samsung-Galaxy-phones-be-released

شرکت سامسونگ، هرساله محصولات جدیدی از سری تلفن های هوشمند خود را در بازار های جهانی عرضه میکند. از این رو، اگر شما جزو افرادی هستید که مشتاقانه منتظر عرضه گوشی های گلکسی سامسونگ هستید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مورد بررسی قرار دهید.

اکنون، بیایید بررسی کنیم که برترین گوشی های سری گلکسی سامسونگ با توجه به شایعات معتبری که دریافت نموده ایم، دارای چه ویژگی هایی هستند و در چه تاریخی عرضه خواهند شد.

گوشی Samsung Galaxy S

گوشی امسونگ گلکسی سری S

  • زمان عرضه تقریبی: فوریه 2023

محصولات بعدی سری Galaxy سامسونگ، به احتمال فراوان S23، S23+ و S23 Ultra خواهند بود. همانطور که در سال جاری مشاهده کردید، سری S22 Ultra سامسونگ چیزی شبیه به Galaxy Note است که با قلمی با نام عرضه می شود. این ویژگی نیز انتظار می رود در گلکسی اس 23 اولترا نیز مشاهده شود.

اگر انتظار دارید S23 Ultra، دارای طراحی جدید باشد، باید بگوییم که رسانه های نزدیک به این شرکت اعلام کرده اند که به احتمال زیاد طراحی ها تقریبا یکسان خواهد بود. با این حال، انتظار می رود، سری S23 و S23+ بر اساس رندر هایی که از این سری از گوشی ها دیده ایم کمی متفاوت باشد.

هر یک از این گوشی ها، انتظار می رود به یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز، و در رویداد بعدی سامسونگ انپکد که در تاریخ 23 فوریه 2023 است معرفی شوند.

گوشی Samsung Galaxy A

گوشی امسونگ گلکسی سری A

  • زمان عرضه تقریبی: مارس 2023

در حالی که گوشی های پرچمدار همواره جذابیت های خود را دارند، اما بسیاری از مردم ترجیح می دهند که سری A گوشی های سامسونگ را خریداری کنند. زیرا بر این باورند که علاوه بر دارا بودن ویژگی های مشابه، صرفه اقتصادی بیشتری نیز نسبت به پرچمداران خود دارند.

برخلاف سری گلکسی اس سامسونگ، گوشی های نسخه A دارای طیف وسیعی از قیمت ها هستند، و افراد می توانند، گوشی های متفاوتی را مورد بررسی قرار دهند. از این رو، اگر تمایل به خرید این سری از گوشی های سامسونگ دارید، می بایست حداقل تا ماه مارس سال 2023 منتظر بمانید.

گوشی Samsung Galaxy Z Fold

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد

  • زمان عرضه تقریبی: آگوست 2023

اگر علاقه مند به گوشی های تاشوی سامسونگ هستید توصیه ما به شما استفاده از سری Fold سامسونگ است. همانطور که جدیدترین سری تلفن های هوشمند سامسونگ Galaxy Z Flip 4 توانسته به بسیاری از نیاز های کاربران را رفع کند، انتظار داریم نسخه جدید آن نیز بتواند ویژگی های جدیدی را به خود اضافه کند.

همچنین بخوانید  گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا Red Magic 6S بزودی معرفی خواهد شد

به عنوان مثال، با توجه به اخبار و شایعاتی معتبری که به دست ما رسیده است، پیشبینی می کنیم صفحه نمایش مورد نظر از تراکم بیشتری نسبت به سری قبلی خود بهره ببرد و بتواند با استفاده از یک باتری بهبود یافته زمان بیشتری را روشن بماند. از این رو، اگر می خواهید یک گوشی تاشو با کیفیت داشته باشید، می بایست حداقل تا مرداد ماه سال 1402 منتظر بمانید.

گوشی Samsung Galaxy Z Flip

گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ

  • زمان عرضه تقریبی: آگوست 2023

Samsung Galaxy Z Flip نیز همانند نسخه Fold 5 در آگوست 2023 عرضه خواهند شد. هر یک از این گوشی ها دارای قابلیت های مختص به خود هستند که جامعه هدف خاص خود را دارند. به عنوان مثال، سری Galaxy Z Fold کاربرانی را هدف قرار می دهند که بهره وری را در اولویت خود قرار می دهند، اما سری Galaxy Z Flip برای جامعه آماریی است که به دنبال سبک زندگی مدرن هستند. از این رو، اگر از شکل سنتی گوشی های هوشمند خود خسته شده اید، گوشی Samsung Galaxy Z Flip می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

گوشی های جدید سامسونگ در راه است

سری گوشی های جدید سامسونگ همواره در اوایل سال میلادی معرفی و عرضه خواهند شد. از این رو، اگر به استفاده از گوشی های سامسونگ پایبند هستید، می توانید آنها را در سه ماهه اول سال 2022 تهیه نمایید.

این گوشی ها همواره در سه رده قیمتی برای استفاده عموم در دسترس قرار می گیرند. به این ترتیب، شما می توانید بر حسب نیاز ها و بودجه خود تلفن هوشمند خود را از بین جدید ترین آنها انتخاب کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *