تبلیغات

تبلیغات

چگونه با تغییر ذهنیت یک شبه به ثروت رسیدم

khorma-sa2

ذهنیتی که داریم در رسیدن به هدف و موفقیت بسیار تاثیر گذار می باشد، چه بسا فردی بدون امکانات ولی با ذهنیت مثبت توانسته به موفقیت برسد ولی از آن طرف افراد زیادی بودند که با داشتن امکانات و سرمایه های هنگفت ولی با ذهنیت منفی و روحیه ای بد هیچ گاه به موفقیت نرسیدند.

اگر ذهنیت ما این باشد که با تولید خرما هم می شود میلیارد شد، آن وقت است که لحظه ای برای شروع این کار معطل نمی کنید پس بیایید با هم در مورد این محصول بی نظیر کمی بیشتر بدانیم.

خرما  مضافتی صادراتی

برای صادرات خرما  مضافتی صادراتی شما نیاز به داشتن کارت بازرگانی دارید اما می توانید از کارت بازرگانی سایر افراد نیز برای این کار استفاده کنید. بسیاری از افراد و شرکت ها با داشتن کارت بازرگانی این کار را برای شما انجام می دهند. طبق قانون تعرفه صادرات خرما صفر است و صادرکنندگان می تواند بدون پرداخت تعرفه این کالا را به کشورهای دیگر صادر بکند.

نکته خیلی اساسی در صادرات خرما توجه به قوانین کشور مقصد و رعایت استاندارد های غذایی در آن کشور است. کشورهای اروپایی یکی از مهم ترین بازار های صادرات خرمای ایران هستند که سالانه مقادیر زیادی از انواع خرمای ایرانی مانند خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای کبکاب و خرمای زاهدی از مهم ترین آن ها هستند. قوانین و مقررات اروپا نسبت به واردات مواد غذایی بسیار سخت گیرانه است.

تغییر ذهنیت

خرما بحری عسلی

خرما بحری عسلی با توجه به این که از کدام منطقه می آید تقسیم بندی می گردد. واقف بودن بر انواع خرما بحری به مشتریان و علاقه مندان این محصول لذیذ کمک می کند تا با توجه به مناطقی که این محصول تولید می شود اقدام به خرید خرمای بحری مورد نظر خود کنند. به عنوان مثال خرما برحی بوشهر عطر و مزه قوی دارد و تنوع در بسته بندی این محصول لذیذ موجب شده تا به مصرف کنندگان این محصول روز به روز اضافه شود. هر سال مقدار قابل توجهی از این خرما به خارج از کشور ایران صادر می گردد، البته خرما بحری باید تمام خواص یک خرما مرغوب را داشته باشد. صادرات این نمونه خرما کمک شایانی به اقتصاد کشور ایران کرده است.

مناسب ترین مکان برای ذخیره انواع خرما برای مدت زیاد اماکن سرد مانند فریزر خواهد بود. روش نگهداری خرما بحری به این گونه است که ابتدا بایستی خرما ها را درون یک بسته پلاستیکی زیپ دار قرار دهید و هوای داخل بسته را با استفاده از دستگاه خلأ خارج نمایید.

همچنین بخوانید  در راه رسیدن به ثروت هیچ چیز جلودار من نیست!

تغییر ذهنیت

خرما پیارم صادراتی

با توجه به تولید بالای انواع خرما پیارم صادراتی در کشور و همسایگی با کشور ترکیه، این مقدار صادرات به این کشور اصلا برای ما مطلوب نیست و یقیناً با یک برنامه ریزی بهتر می توانیم سهم بهتر و بیشتری از صادرات به این کشور بدست آوریم. سالانه بیشتر از 18 هزار تن خرما به ترکیه صادر می شود که بخشی از این صادرات مجدد به کشورهای اروپایی صادر خواهد شد، پیش از ماه رمضان، صادرات و مصرف خرما به کشور ترکیه و کشورهای اسلامی دیگر به بالاترین میزان خودش می رسد و فرصت بینظیری را برای تُجار مختلف فراهم می کند تا با حضور در بازار ترکیه بتوانند سهمی از بازار بزرگ این کشور را بدست آورند.

بیشترین میزان خرمای صادراتی ایران به ترکیه مربوط به انواع خرمای پیارم است که سالانه مقادیر بالایی از انواع خرما از طریق ترانزیت به این کشور صادر می شود.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *