تبلیغات

تبلیغات

چگونه با تابلو دکوراتیو به موفقیت و ثروت رسیدم؟

tablo-decorative2

زمینه های بسیاری وجود دارد که می توان با آنها به مرز خوشبختی و ثروت رسید، تابلو دکوراتیو یکی از محصولات پرطرفدار است که می تواند زمینه رشد بسیار زیادی را فراهم سازد، تابلو دکوراتیو انواع و اقسام مختلفی دارد که برای فعالیت در این زمینه باید آنها را بشناسید.

تابلو چرم

تاریخ چرم به سالهای دور باز می گردد و با پیشرفت بشر هنرهای بسیار زیبایی را بر روی چرم ساخته شد. تابلو چرم در شهر تبریز قدمتی چندین ساله دارد و با دست هنرمندان این شهر جلوه ای بسیار زیبا را به وجود آورده است.

تابلوهای چرم انواع مختلفی دارند که هر نوع چرم طراحی که بر روی آن انجام می شود متفاوت بوده و هر کدام نقشهای بسیار زیبایی را تداعی می کنند.

این نقاشی ها بر روی چرم با ابزارهای مختلفی مانند قلمو، کاتر، خط کش و اره کشیده می شوند که با انواع پوست قابل اجرا می باشد، تابلوهای چرم با بهترین مواد اولیه زیر نظر استادان هنر و افراد متخصص کشیده می شود و با رنگهای پودری نقاشیهای منحصر به فردی را به نمایش می گذارد.

این تابلوها بر اساس نوع چرم، طرح و ابعاد مورد ارزیابی قرار می گیرد و قیمت نهایی لحاظ می شود.

تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو برجسته کودک

اگر به دنبال زینت بخشیدن به نما و‌ دکور اتاق کودک خود هستید تابلو دکوراتیو برجسته کودک با طرح برگ انجیری می تواند به شما کمک کند که به محیطی دلنشین و آرام برسید زیرا با توجه به اینکه دکوراسیون منزل بسیار بر روحیه فرد تاثیر می گذارد همیشه استفاده از وسایل دکوری زیبا می تواند آرامش را به شما هدیه بدهد همانند تابلوهای نقاشی که البته قیمتی بالا دارند اما هیچ جای نگرانی نیست و شما می توانید از انواع تابلو دکوراتیو استفاده کنید که قیمتی بسیار مناسب تر از بقیه دارد.

برای افراد بسیار هنرمند این تابلوها نه تنها دکوری زیبا برای خانه است بلکه‌ جزئی جدا نشدنی برای آنها می باشد. در هنرمند بودن ایرانیان هیچ جای شکی نیست‌ زیرا می توانند از ساده ترین ابزار زیباترین آثار را خلق کنند همچنان که با خمیر تکسچر و یا سرامیک آینه ای انواع تابلوهای دکوراتیو برجسته را با اشکال و طرحهایی بسیار زیبا مدل سازی می کنند به طوری که چشم هر بیننده ایی را خیره می کند.

تابلو دکوراتیو

تابلو دکوراتیو گل برجسته

جزء زیباترین و شکیل ترین تابلوها می توان از تابلو دکوراتیو گل برجسته نام  برد. در زمانهای دور تابلوهای زیادی برای خانه استفاده نمی شد و اگر هم وجود داشت بسیار ابتدایی و ساده بودن که البته در آن زمان زیبا به نظر می رسید اما کم کم با مروز زمان که شهر نشینی بیشتر شد و افراد به سمت مدرنیته شدن رفتند و پیشرفتهای زیادی در علم صورت گرفت باعث شد انسان بتواند دست به خلاقیت بزند و لوازم بسیار شیک تولید کند که در دکوراسیون تمام محیطها اعم از خانه، محل کار، سالنها و غیر تاثیر گذار باشد، این تابلوها نسبت به تابلوهای دیگر بسیار زیبا هستند زیرا به گونه ای طراحی شده اند که افراد را به سمت خود جذب کنند، تابلوهای دکوراتیو چون برجسته هستند و از مدلها و رنگهای مختلف و خوش رنگی هم درست شده است بسیار چشمها را خیره می کند و زیبایی دو چندانی نسبت به بقیه تابلوها به محیط می دهد.

همچنین بخوانید  آشنایی با مهارت‌ها و دانش مورد نیاز برای اپراتورهای لیزر

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *