تبلیغات

تبلیغات

اجاره چکش برقی یا اجاره هیلتی به چه صورت است؟

chakoshbarghi

امروزه اجاره ابزار برای تخریب از خرید ابزار برای تخریب مقرون به صرفه تر است و رواج بیشتری دارد. کارفرمایان با صرفه جویی در هزینه ها از طریق اجاره ابزار قادر خواهند بود تا با بودجه محدود در اختیار خود از ابزار بیشتر با تکنولوژی و تنوع بالاتری استفاده کنند تا کارهای خود را با دقت، سرعت و کیفیت بالاتری با کمترین هزینه به انجام رسانند. از این رو اجاره چکش برقی در تهران برای تخریب نسبت به خرید آن رواج بیشتری دارد.

چکش برقی چیست؟

 به چکش برقی Electric Hammer نیز می گویند. متناسب با نام قدرت لازم برای انجام کار دستی نبوده بلکه با نیروی برق کار انجام می گیرد. برای سنجش قدرت دستگاه چکش تخریب از تعداد ضربه ای که دستگاه در واحد دقیقه وارد می کند که به آن BPM می گویند استفاده می شود. یکی از مشکلات اغلب دستگاه های چکش برقی لرزش یا Vibration اس است که در هنگام کار ایجاد می کنند و اپراتور را برای مدت زمان طولانی دچار مشکل و ناراحتی خواهند کرد. همچنین به دلیل لرزش از دقت کار کمی کاسته می شود و بنابراین از چکش های برقی برای کارهای نه چندان دقیق استفاده می شود. اغلب از چکش های برقی بر روی سطوحی چون چوب و پلاستر استفاده می شود برای استفاده از چکش تخریب برای تخریب سطوحی مانند بتن باید از چکش های برقی با وزن به مراتب بیشتر استفاده کرد.

چکش برقی ابزاری با انواع مختلف است و در تخریب های نسبتاً گسترده و در سطح زاد در سطوح بتنی از آنها استفاده می شود. اما از هیلتی تخریب برای سوراخ کاری و ایجاد حفره در سازه یا مغزه گیری یا کرگیری استفاده می شود. هیلتی در وسعت کمتری نسبت به چکش برقی عمل می کنند. اجاره چکش برقی لازم است متناسب با سطحی که قرار است مورد تخریب قرار گیرد انجام شود و با این کار از پرداخت هزینه های گزاف خودداری شود.

انواع چکش تخریب و روش های اجاره آن

در فعالیت های امروزی پروژه های تونل سازی، راه سازی و فعالیت هایی که نیاز به تخریب وسیع دارند زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از تجهیزات مختلفی چون چکش برقی می توان عملیات تخریب در این پروژه ها را انجام داد. چکش ها برقی در اوزان 7 تا 32 کیلوگرمی تولید میشوند و بنا به وزن آن ها از مته مناسبی بر روی آن ها باید استفاده کرد. اغلب از چکش برقی برای عملیات سوراخکاری استفاده می شود و استفاده از آن ها برای تخریب در سطح وسیع سبب استهلاک سریعتر دستگاه و خرابی آن خواهد شد. تقسیم بندی چکش برقی متناسب با وزن آن ها برای اجاره چکش برقی طبق دسته بندی ذیل است:

همچنین بخوانید  ویژگی های قاب موبایل آیفون 13

چکش برقی 7 کیلوگرمی: برای تخریب و سوراخ کاری سطوح سبکی چون سرامیک، کاشی و … از آن استفاده می شود.

چکش برقی 10 کیلوگرمی: از این چکش برقی برای تخریب دیواره های ساختمان با نمای سنگی و آجری استفاده می شود.

چکش برقی 16 کیلوگرمی: برای تخریب های نیمه سنگین چون تخریب دیوار آجری، کف از جنس سنگ و سرامیک مورد استفاده می باشد.

چکش برقی 32 کیلوگرمی: برای تخریب سطح با مقاومت بالاتر چون فونداسیون، آسفالت و سقف های دال بتنی و … استفاده می شود. چکش برقی با وزن بالا شبیه به پیکورهای بادی هستند با این تفاوت که چکش برقی در اوزان بالا علاوه بر سبک بودن وزن در مقایسه با پیکور هیدرولیکی، جابجایی و حمل و نقل ساده تری خواهد داشت و بنابراین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

اجاره چکش برقی

خرید ابزار بهتر است یا اجاره آن؟

کارفرمایان به نسبت تعدد پروژه های خود اقدام به خرید یا اجاره ابزار می کنند. بودجه هر پروژه ای محدود است و کارفرمایان سعی دارند که با کمترین هزینه فعالیت های خود را به انجام رسانند. اگر تعداد پروژه هایی که کارفرمایان در دست دارند محدود باشد اجاره ابزار نظیر اجاره چکش برقی از خرید ابزار نظیر خرید چکش برقی به صرفه تر خواهد بود.

زمانیکه کارفرمایان به اجاره چکش برقی می پردازند علاوه بر اینکه هزینه بسیار کمتری در زمان اجاره نسبت به خرید می پردازند، در هزینه های پروژه صرفه جویی کرده و می توانند ابزار بیشتری و متنوع تری با تکنولوژی های بالاتر را نیز در پروژه خود به کار بگیرند. کارفرمایانی که به اجره ابزار از جمله اجاره چکش برقی می پردازند هزینه ای بابت تعمیر و نگهداری پرداخت نمی کنند البته این از مواردی است که لازم است در زمان عقد اجاره در قرارداد اجاره درج گردد.

برای اجاره ابزار مانند اجاره چکش برقی حتماً می بایست از متخصص در این زمینه استفاده شود تا هم چکش برقی متناسب با نیاز و نوع کار اجاره گردد و از پرداخت هزینه های گزاف بیشتر جلوگیری شود.

اجاره بتن کن

اجاره ابزار بتن کن برای تخریب بتن است. این ابزار در پروژه های عمرانی و ساختمانی در ابعاد و محدوده وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. بتن کن در اوزان مختلف 3 تا 12 کیلوگرمی در بازار موجود است. برای اجاره بتن کن لازم است متناسب با نوع تخریب و سطح تخریب و مقاومت آن از وزن مناسب بتن کن استفاده کنیم. لازم به ذکر است که بتن کن با وزن بالاتر برای تخریب بتن با مقاومت فشاری بالاتر و مقاوم تر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین بخوانید  اتاق تمیز: محیطی برای تولید محصولات و قطعات حساس

اجاره پیکور برقی

اجاره پیکور برقی برای تخریب سطوحی مقاومت تر نسبت به بتن کن مورد استفاده قرار می گیرد. پیکورها بر اساس قدرت یعنی تعداد ضرباتی که در دقیقه بر واحد سطح وارد می کنند دسته بندی می شوند. منبع تغذیه پیکورها نیز متفاوت است و در انواع مختلفی دسته بندی می شود. پیکورها علاوه بر نوع برقی، در انواع بادی، هیدرولیکی و بنزینی نیز در بازار موجود هستند. پیکورهای برقی از اوزان 2 تا 32 کیلوگرم در بازار موجود بوده و نوع مته مورد استفاده در پیکورهای برقی چهار یا پنج شیار است. لازم است متناسب با مقاومت و محدوده و وسعتی که قرار است مورد تخریب قرار گیرد از پیکور برقی مناسب استفاده شود.

اجاره چکش برقی

چکش برقی از دیگر ابزار تخریب است که در اوزان مختلف در بازار وجود دارد. از نکته های حائز اهمیت در استفاده از چکش برقی و افزایش طول عمر این دستگاه آن است که برای تخریب ابتدا از مته با قطر کم استفاده شود و به مرور و با توجه به سطح تخریب شده از مته هایی با اندازه بزرگ تر استفاده کنیم. اگر از مته هایی با قطر بالای 20 میلیمتر استفاده شود توصیه می شود تا سرعت دستگاه پایین آورده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد. در اجاره چکش برقی نیز می بایست به این موارد توجه شود تا طول عمر ابزار افزایش یابد.

پیشنهاد ما به شما اجاره ابزار از بزرگترین مجموعه اجاره ابزار در تهران است. تهران تخریب با چندین سال تجربه و دارا بودن تمامی ابزارهای تخریب با ارسال فوری و کمترین قیمت . 09120929441

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *