تبلیغات

تبلیغات

راز بهترین راه های صافی پوست توسط کلینیک دکتر جعفری فاش شد!

fishial-sorat

پوست انسان در اثر عوامل مختلف مانند عوامل ژنتیکی، بالا رفتن سن، قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، ابتلا به بیماری ها، داشتن رژیم غذایی نامناسب و … دچار مشکلات زیادی می شود. استفاده از بهترین راه های صافی پوست می تواند به درمان مشکلات پوستی کمک کند. داشتن پوستی زیبا و صاف، موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود.

جوانسازی پوست با انجام بهترین راه های صافی پوست در بهترین کلینیک پوست و مو تهران، نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد. رفع چین و چروک پوستی،  کک و مک، لکه های تیره رنگ پوست، جای جوش و زخم و افزایش استحکام پوست، موجب افزایش طراوت و شادابی پوست شده که در این کلینیک زیبایی ارائه می شود. 

فیشیال صورت

رفع مشکلات پوستی با انجام بهترین راه های صافی پوست

پزشکان متخصص برای درمان و بهبود ناراحتی های پوستی از بهترین راه های صافی پوست استفاده می کنند. انجام روش های مختلف جوانسازی موجب بهبود وضعیت پوست می شوند. مشکلات پوستی عبارتند از:

  • چین و چروک پوستی: چین و چروک های پوستی با افزایش سن به دلیل کاهش سطح کلاژن پوست ایجاد می شوند. البته برخی از چین و چروک ها بر اثر حرکات صورت ایجاد شده که به تدریج عمیق تر می گردند.
  • کاهش تعداد رنگدانه های پوستی: بر اثر تاثیر عوامل ژنتیکی، اشعه ماوراء بنفش و … ، رنگدانه های پوستی افزایش می یابند. رنگدانه ها موجب ایجاد لکه های آفتاب سوختگی و کک و مک بر روی پوست می شود.
  • زخم و جای جوش: در اثر بروز جوش های سر سیاه و سر سفید و یا آکنه، بر روی پوست حفره هایی ایجاد می شود که موجب ایجاد پوست موج دار می شوند.
  • برجستگی رگ ها: در برخی موارد برجستگی رگ های خونی زیر پوست و تاول های کوچک قرمز که دارای خون هستند، با انجام بهترین راه های صافی پوست بهبود می یابند.
  • خاصیت ارتجاعی پوست: به مرور زمان پوست خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد. با انجام بهترین راه های صافی پوست، سطح کلاژن و الاستین پوست بهبود یافته و پوست انعطاف پذیر و مستحکم می شود.

معرفی بهترین راه های صافی پوست

استفاده از بهترین راه های صافی پوست موجب ایجاد زیبایی و جوانسازی پوست می شوند. سطح پوست همیشه پوشیده از سلول های مرده می باشد. لایه شاخی پوست یا سلول های مرده موجب حفاظت از پوست می شوند. در حالت طبیعی بدن این سلول ها را هر ماه یکبار حذف می کند و سلول های جدید جایگزین آنها می شوند. وجود این سلول ها برای مدت طولانی بر روی پوست، موجب ایجاد ناراحتی های پوستی می شود.  هایفوتراپی، فیشیال پوست، کربوکسی تراپی، تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، لیزر و … روش های مختلف موثر برای برطرف کردن مشکلات پوستی و صاف کردن پوست هستند.

همچنین بخوانید  آیا گوشی‌های برند سامسونگ بی‌رقیب هستند؟

هایفوتراپی صورت

هایفوتراپی صورت

یکی از بهترین راه های صافی پوست، روش هایفوتراپی پوست صورت است. در هایفوتراپی صورت از امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا استفاده می شود. انجام این روش بدون نیاز به بیهوشی، برش و بخیه موجب شده که یک روش کم تهاجم برای ایجاد زیبایی محسوب شود. امواج فراصوت به طور مستقیم بر سطح پوست تابانده می شوند. این امواج از لایه سطحی پوست گذشته و به لایه های زیرین پوست اثر می گذارند. این امواج با ایجاد حرارت در نقطه کانونی موجب آسیب به سلول های محل مورد نظر می شود.

بدن برای جبران آسیب خونرسانی به محل را افزایش داده، در نتیجه تحریک کلاژن سازی صورت می گیرد. با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست بهبود می یابد. در نتیجه پوست صورت لیفت شده و چین و چروک ها برطرف می شوند.

 تمام افراد بین رده سنی 30 تا 75 سال که دچار شل شدگی خفیف تا متوسط پوست هستند، می توانند از این روش جوانسازی پوست استفاده کنند. ماندگاری نتیجه هایفوتراپی حدود 3 سال می باشد. از هایفوتراپی می توان برای لیفت صورت، بهبود وضعیت پوست گردن، از بین بردن چین و چروک های پوستی، افتادگی و شل شدگی پوست استفاده کرد.

 

فیشیال صورت

یکی دیگر از بهترین راه های صافی پوست، انجام فیشیال صورت است. از طریق پاکسازی عمیق پوست می توان پوستی شاداب و درخشان داشت. به دلیل افزایش سن، استفاده زیاد از مواد آرایشی، پوست تیره و آزرده می شود.

فیشیال صورت در چندین جلسه یک ساعته انجام می شود. انجام این روش زیبایی می تواند آسیب های پوستی همچون جوش های سر سیاه یا کومودن، چین و چروک پوستی، لکه ها، خطوط ریز، افتادگی و تیرگی پوست  را برطرف کند.

انواع مختلف فیشیال پوست مانند LED، نمک کریستالی و … می تواند موجب روشن شدن پوست، پاک کنندگی پوست، نرمی، صافی و آبرسانی به پوست شود.  انجام فیشیال پوست از سن 20 سالگی به طور منظم موجب پیشگیری از بروز نشانه های پیری زودرس پوست می شود. انجام این روش پاکسازی هر ماه یکبار توصیه می شود.

مراحل انجام فیشیال پوست صورت از بهترین راه های صافی پوست

  • تمیز کردن پوست با کمک پاک کننده ملایم: در این مرحله تمام آلودگی ها، چربی ها و عرق از روی پوست تمیز می شوند. در این مرحله تمام عواملی که موجب مسدود شدن منافذ پوست شده اند، برطرف می شوند.
  • بخار پز کردن: در این مرحله پوست شل و مرطوب می شود. در نتیجه منافذ پوست باز شده و پاک می شوند.
  • لایه برداری: با یک اسکراب عمل لایه برداری برای رفع جوش های سرسیاه و سر سفید و چربی اضافی پوست انجام می شود.
  • ماساژ پوست: در این مرحله از کرم های مخصوص ماساژ برای رفع خستگی و کاهش علائم پیری زودرس پوست صورت استفاده می شود. در این مرحله آبرسانی به پوست انجام شده و پوست لیفت می شود.
  • استفاده از ماسک مخصوص: این ماسک به مدت 15 تا 20 دقیقه بر روی پوست جهت آبرسانی و هیدراته کردن آن استفاده می شود.
  • استفاده از تونر: تونر موجب تمیزتر شدن پوست و تنظیم سطح PH پوست می شود.
  • استفاده از مرطوب کننده مناسب پوست: استفاده از این کرم مرطوب کننده موجب آبرسانی بهتر به لایه های زیرین پوست می شود. در نتیجه در پوست طراوت و شادابی باورنکردنی ایجاد می شود.
همچنین بخوانید  با ورود به حوزه کود موفقیت خود را رقم زدم

 بهترین راه های صافی پوست توسط کلینیک دکتر جعفری

انجام تمامی روش های زیبایی در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری

در کلینیک زیبایی دکتر مسعود جعفری،  بهترین راه های صافی پوست توسط بهترین متخصص زیبایی با تجربه و ماهر انجام می شود. انجام روش های مختلف جوانسازی پوست موجب ایجاد زیبایی پوست و بهبود روحیه افراد می شود. داشتن پوستی زیبا و درخشان در بهبود روابط اجتماعی تاثیر مثبتی می گذارد.

در کلینیک پوست و مو دکتر مسعود جعفری مشاوره پوست و مو رایگان است. البته در این کلینیک یک خدمت دیگر نیز به هموطنان عزیز شده است. سرویس مشاوره پوست و مو آنلاین برای آسایش شما هموطن گرامی راه اندازی شده است. شما هر مشاوره پوست یا مشاوره مویی که نیاز داشته باشید می توانید به صورت حضوری یا آنلاین و کاملا رایگان از دکتر بپرسید تا بهترین، مدرن ترین و کم درد ترین شیوه ها به شما پیشنهاد شود. با ما زیبایی تان را همیشه جوان نگه دارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *