تبلیغات

تبلیغات

بهترین روش ها برای اضافه کردن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام

link-in-bio

اگر صاحب یک پیج اینستاگرامی باشید، احتمالاً خوب می‌دانید که اینستاگرام به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید یک لینک را در پروفایل خودتان قرار دهید تا افراد روی آن کلیک کرده و بتوانند با شما ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنند. قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام یکی از رایج‌ترین کارهایی است که در بین ایرانیان بسیار متداول شده است و اکثر افراد سعی می‌کنند مخاطبین پیج اینستاگرامی خودشان را به تلگرام منتقل کنند تا در آنجا بتوانند اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار دهند. اما سؤالی که وجود دارد این است که قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام چگونه انجام می‌شود؟ آیا می‌توانیم به‌ صورت عادی چنین کاری را انجام دهیم.

 

اضافه کردن لینک تلگرام

آیا با وجود فیلتر بودن تلگرام، باز هم مردم روی چنین لینکی کلیک می‌کنند یا خیر؛ در این مقاله می‌خواهیم نکات مهم برای قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام را به شما بگوییم و بررسی کنیم که اصلاً چه لینک‌هایی را می‌توانید در این قسمت قرار دهید تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید و همچنین ببینیم که برای قرار دادن لینک تلگرام، چه راهکارهایی را می‌توانید استفاده کنید تا مخاطبان شما راحت‌تر بتوانند عضو کانال تلگرام شما شوند. اگر به دنبال این هستید که از لینک تلگرام خودتان در اینستاگرام استفاده کنید و برای این موضوع به مشکل خورده‌اید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما راهکارهایی را در این زمینه بدهیم که کمک می‌کنند بتوانید راحت‌تر و بدون هیچ‌گونه مشکلی چنین کاری را انجام دهید. قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم مایلم آموزش کسب و کار در اینستاگرام فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

چه لینک‌هایی را می‌توانیم در بیو اینستاگرام قرار دهیم؟

قبل از اینکه به سراغ بررسی موضوع اصلی یعنی لینک تلگرام در بیو اینستاگرام برویم، بهتر است کمی در مورد این امکان جالبی که در اینستاگرام وجود دارد صحبت کنیم و بگوییم که اصلاً چه استفاده‌های مفیدی می‌توانید از این امکان داشته باشید. شما می‌توانید لینک‌های مختلفی را در بیو اینستاگرام خودتان استفاده کنید تا راه‌های ارتباطی بیشتری با مخاطبان خود داشته باشید، در ادامه با هم چند مورد از مهم‌ترین لینک‌هایی که می‌توانید در بایو قرار دهید را بررسی خواهیم کرد.

لینک وب‌سایت

اگر برای خودتان وب‌سایتی دارید که مربوط به محصولات یا خدماتی است که در پیجتان به فروش می‌رسانید، بهترین گزینه برای شما این است که از لینک وب‌سایت در بیو اینستاگرام خودتان استفاده کنید. البته اشتباهی که خیلی از افراد مرتکب می‌شوند، این است که در این قسمت لینک صفحه اصلی وب‌سایت خودشان را قرار می‌دهند که هیچ‌گونه جذابیتی برای مخاطب ندارد. به‌ جای صفحه اصلی وب‌سایت، شما می‌توانید لینک یک صفحه فرود یا صفحه مهمی که در وب‌سایتتان است را قرار دهید تا مخاطب بتواند به آن وارد شده و اطلاعات خود را در اختیار شما بگذارد. مثلاً اگر کار شما آموزش است، می‌توانید یک دوره رایگان تهیه کنید و یک صفحه فرود مخصوص اینستاگرام برای آن طراحی کنید و لینک همان صفحه را در بیو اینستاگرام خودتان قرار دهید، در این حالت می‌توانید اطلاعات بسیار زیادی را جمع‌آوری کنید و بانک ارزشمندی از اطلاعات افراد داشته باشید. یا اگر کمپین‌های مختلفی برگزار می‌کنید، می‌توانید لینک صفحه محصول خودتان را در بایو قرار دهید تا مخاطبان بتوانند راحت‌تر خرید خودشان را انجام دهند و نیازی نباشد دنبال لینک محصول در وب‌سایت شما بگردند. به‌صورت کلی اگر وب‌سایت دارید، می‌توانید استفاده‌های هوشمندانه‌ای را از آن داشته باشید تا بتوانید هم فروش خودتان را افزایش دهید و هم اطلاعات مخاطبان خودتان را برای بازاریابی با روش‌های دیگر جمع‌آوری کنید.

لینک واتساپ بیزینس

گاهی اوقات ممکن است برای پیگیری‌های بیشتر یا حتی سفارش محصول، مخاطب نیاز به این داشته باشد که در واتساپ به شما پیام ارسال کند. در این صورت بهترین گزینه برای لینک بایو این است که لینک واتساپ را در این قسمت قرار دهید تا مخاطب با کلیک روی آن، بتواند به‌راحتی به شما دسترسی داشته باشد. این کار باعث می‌شود که دسترسی به شما راحت‌تر باشد و مخاطب بتواند با یک کلیک برای شما پیام ارسال کند. با انجام این کار مراحل خرید را برای مشتریان خود راحت‌تر می‌کنید و آمار انصراف از خرید را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهید.

 

اضافه کردن لینک تلگرام

لینک تلگرام

همان‌طور که موضوع مقاله ما نیز همین است، لینک تلگرام در بیو اینستاگرام یکی از رایج‌ترین کارهایی است که انجام می‌شود و شما می‌توانید لینک کانال تلگرام خودتان را در این بخش قرار دهید تا مخاطبان به آن دسترسی داشته باشند. تنها نکته‌ای که وجود دارد، این است که متأسفانه تلگرام فیلتر است و برای استفاده از این لینک ممکن است مخاطبان شما به چالش بخورند که در این حالت ممکن است بازدهی لینک تلگرام نسبت به لینک‌های قبلی برایتان کمتر باشد. اما در هر صورت مزیت قرار دادن چنین لینکی این است که در تلگرام می‌توانید اطلاعات تکمیلی و حتی فایل‌هایی که مخاطبان شما نیاز دارند را در اختیار آنها قرار دهید تا بتوانید ارتباط نزدیک‌تری با مردم قرار کنید و کار تبدیل مخاطب به مشتری را ساده‌تر انجام دهید. تا به اینجا گفتیم که چه لینک‌هایی را می‌توانید در بیو اینستاگرام خودتان قرار دهید تا استفاده بهتری از این امکان اینستاگرام داشته باشید. حالا می‌خواهیم به سراغ این موضوع برویم که اصلاً اگر بخواهیم چند لینک را در بایو قرار دهیم، از چه روشی می‌توانیم استفاده کنیم.

 

اضافه کردن لینک تلگرام

ابزارهای عالی برای قرار دادن لینک‌های مهم در بایو اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم، در این قسمت می‌خواهیم تعدادی از ابزارهای جالب برای قراردادن چند لینک در بایو اینستاگرام را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آنها می‌توانید به‌جای یک لینک، چند لینک مهم را در اینستاگرام خودتان قرار دهید.

ابزار زیلینک

ابزار zil.ink یکی از ابزارهای ایرانی جالبی است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا هر تعداد لینکی که می‌خواهیم را در پروفایل اینستاگرام خودتان قرار دهید. نحوه کار این ابزار به این صورت است که شما در آن ثبت‌نام کرده و یک صفحه برای خودتان می‌سازید. سپس می‌توانید لینک‌های دلخواه خودتان را به این صفحه اضافه کنید و به‌جای قراردادن لینک‌های دیگر در بیو اینستاگرام یا قراردادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام، آدرس زیلینک خودتان را قرار دهید تا مخاطبان بتوانند به تمام لینک‌های ضروری دسترسی داشته باشند. نکته جالبی که در زیلینک وجود دارد این است که می‌توانید آدرس و مشخصات تماس و… را نیز به صفحه خودتان اضافه کنید تا دسترسی به شما راحت‌تر باشد و مخاطبان بیشتری به شما اعتماد کند.

ابزار یک لینک

ابزار yek.link یکی دیگر از ابزارهایی است که می‌توانید با استفاده از آن برای پروفایل اینستاگرام خودتان یک صفحه خاص ایجاد کنید و لینک آن صفحه را در اینستاگرام قرار دهید تا مخاطبان شما بتوانند به لینک‌های مهم دسترسی داشته باشند. امکانات این ابزار نیز دقیقاً مانند ابزار زیلینک است و می‌توانید دکمه‌های مربوط به لینک‌های دلخواه خودتان و همچنین آدرس و مشخصات تکمیلی خود را در این ابزار قرار دهید تا مخاطبان به آنها دسترسی داشته باشند.

ابزار تک لینک

یکی دیگر از ابزارهایی که به شما کمک می‌کند بتوانید برای پروفایل خودتان لینک‌های ضروری را در دسترس مخاطبان قرار دهید، ابزار takl.ink است. این ابزار نیز دقیقاً مانند دو ابزار قبلی به شما کمک می‌کند که بتوانید صفحه‌ای اختصاصی برای خودتان بسازید و از لینک آن در بایو اینستاگرام استفاده کنید. این ابزارها تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها به ظاهر لینک‌ها برمی‌گردد که می‌توانید ظاهر را نیز مطابق سلیقه خودتان انتخاب کرده و شخصی‌سازی کنید.

استفاده از وب‌سایت

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی گفتیم، اگر وب‌سایت دارید، بهترین گزینه برای شما این است که از وب‌سایت خودتان استفاده کنید و لینک آن را در بایو اینستاگرام قرار دهید؛ چون این کار هم باعث افزایش ورودی وب‌سایت شما می‌شود و هم کمک می‌کند که بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی تمامی امکانات را خودتان کنترل کنید. مثلاً می‌توانید در وب‌سایت خودتان یک صفحه بسازید که لینک‌های موردنیازتان را در آن قرار دهید و سپس لینک همان صفحه خاص را در بایو قرار دهید. با این کار شما می‌توانید تمامی امکانات ابزارهای قبلی را داشته باشید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

 

اضافه کردن لینک تلگرام

نحوه قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام

بالاخره به بحث اصلی خودمان رسیدیم و می‌خواهیم در مورد استفاده از لینک تلگرام در بیو اینستاگرام صحبت کنیم و بگوییم که چطور می‌توانید این کار را انجام دهید تا بتوانید مخاطبان اینستاگرام خود را به کانال تلگرامتان وارد کنید. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه با هم آنها را بررسی می‌کنیم و در مورد هرکدام توضیح می‌دهیم تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را برای خودتان انتخاب کنید.

لینک مستقیم تلگرام

اولین روش برای استفاده از لینک تلگرام در بیو اینستاگرام این است که لینک تلگرام خودتان را به‌ صورت مستقیم در بایو قرار دهید. این روش ساده‌ترین روش ممکن است؛ اما مشکلی که دارد این است که مخاطب اگر بدون استفاده از vpn روی لینک کلیک کنید، احتمالاً با خطا مواجه می‌شود. برای استفاده از این حالت حتماً باید در بالای لینک و در قسمت بایو بنویسید که برای کلیک روی لینک از vpn استفاده کنند. در غیر این صورت احتمالاً نتایج خوبی را دریافت نخواهید کرد.

گذاشتن لینک با استفاده از ابزارهای معرفی شده

دومین روش برای قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام، این است که با استفاده از ابزارهای معرفی شده و مخصوصاً ابزار زیلینک این کار را انجام دهید. برای این کار ابزار زیلینک یک دکمه مخصوص تلگرام دارد که وقتی مخاطب روی آن کلیک کند، به‌ صورت مستقیم نرم‌افزار تلگرام را باز می‌کند. این امکان باعث می‌شود که مخاطب متوجه شود لینک دقیقاً مربوط به تلگرام است و با خطا مواجه نشود. در این حالت احتمالاً ورودی به کانال شما بیشتر خواهد بود و راحت‌تر می‌توانید از لینک تلگرام خودتان استفاده کنید. البته دقت کنید که در هر صورت نیاز است برای استفاده از تلگرام مخاطب از سرویس‌های تغییر آی پی استفاده کند؛ اما در این حالت مخاطب فکر نمی‌کند که لینک شما مشکل دارد و باز نمی‌شود.

قرار دادن آیدی کانال

سومین روش این است که هم از روش‌های بالا استفاده کنید و هم در کنار آن، آیدی کانال تلگرام خودتان را یادداشت کنید تا مخاطبانی که از طریق لینک موفق به عضویت در کانال شما نشده‌اند، بتوانند با جستجوی آیدی شما در تلگرام این کار را انجام دهند. شما می‌توانید از این روش به‌تنهایی نیز استفاده کنید، اما مشکل آن این است که تعداد افراد خیلی کمتری نسبت به روش‌های قبلی در کانال شما عضو می‌شوند و این باعث می‌شود که بازدهی مناسبی را دریافت نکنید. پس سعی کنید این روش را با یکی از روش‌هایی قبلی که گفتیم ترکیب کنید و از هر دوی آنها برای قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید دسته‌های مختلف مخاطبان را جذب کنید و کانال تلگرامی با اعضای بیشتر داشته باشید.

 

اضافه کردن لینک تلگرام

کلام آخر در مورد لینک تلگرام در بیو اینستاگرام

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که چطور می‌توانید از لینک تلگرام در بیو اینستاگرام استفاده کنید و فالوورهای اینستاگرام خودتان را به تلگرام منتقل کنید تا در آنجا بتوانند به شما ارتباط نزدیک‌تری داشته باشند و اطلاعات تکمیلی موردنیاز را دریافت کنند. در ادامه گفتیم که از چه لینک‌هایی می‌توانید در بایو اینستاگرام خودتان استفاده کنید و همچنین بررسی کردیم که با استفاده از چه ابزارهایی می‌توانید به‌جای یک لینک، چند لینک را در دسترس مخاطبان خودتان قرار دهید. در آخر نیز با هم نحوه قرار دادن لینک تلگرام در بیو اینستاگرام را بررسی کردیم تا بتوانید با خیال راحت این کار را انجام دهید و از این امکان اینستاگرام برای خودتان استفاده کنید. امیدواریم که مطالعه این مقاله به شما کمک کرده باشد در مورد قرار دادن لینک تلگرام و سایر لینک‌ها در بایو اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کرده باشید و بتوانید استفاده‌های درستی را از این قسمت داشته باشید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. برای موفقیت بیشتر در دنیای تجارت آنلاین پیشنهاد می‌کنیم از فیلم های آموزشی فرادرس استفاده کنید؛ برای دریافت آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی فرادرس میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *