تبلیغات

تبلیغات

بهترین دوربین حرفه‌ای در سال 2022؛ کدام سیستم دوربین حرفه‌ای بهترین است؟

bestcamera

افرادی که در صنعت عکاسی و فیلمبرداری مشغول به فعالیت هستند، همواره به دنبال بهترین دوربین‌های بازار می‌باشند؛ چرا که نوع دوربین در کیفیت کار عکاسی‌، تاثیر بسیار زیادی دارد. بهترین دوربین‌های حرفه‌ای تصاویری با کیفیت بالا، فوکوس خودکار دقیق، حالت‌های پشت سر هم سریع و حداقل ویدیوی 4K را ارائه می‌کنند. البته دوربین حرفه‌ای از دیدگاه هر فردی متفاوت است و بستگی به سبک عکاسی و شرایط استفاده دارد. اگر عکاس مد، پرتره یا زیبایی هستید، به دوربینی با وضوح بالا نیاز دارید تا بتوانید تصاویر را در مقیاس بزرگ برش داده و چاپ کنید. عکاسان ورزشی و خبری باید بیشتر نگران مواردی چون قابلیت‌های ردیابی از سوژه و سرعت نرخ فریم باشند.

برای کمک به شما جهت پیدا کردن بهترین دوربین حرفه‌ای در سال 2022، در این مطلب به بررسی چند دوربین مختلف در شش برند متفاوت پرداخته‌ایم. دوربین‌های اشاره شده بدون توجه به هزینه و قیمت در نظر گرفته‌ شده‌اند و تنها تمرکز بر روی حرفه‌ای بودنشان بوده است. بنابراین برای آشنایی با این دوربین‌ها همراه ما باشید.

بهترین دوربین‌های Canon در 2022

کانن طیف وسیعی از لنزهای حرفه‌ای را ارائه می‌دهد و دوربین‌های حرفه‌ای قابل توجهی نیز تولید می‌کند. در گذشته دوربین‌های DSLR کانن بسیار شناخته شده و معروف بودند. در حال حاضر نیز بسیاری از دوربین‌های کامپکت و بدون آینه این برند، مورد توجه عکاسان و فیلمبرداران زیادی قرار دارد. از محبوبترین دوربین‌های کانن در سال 2022 میتوان به Canon EOS R3، Canon EOS R5 و Canon EOS 5D Mark IV اشاره کرد.

  • دوربین Canon EOS R5؛ یکی از محبوبترین دوربین‌های کانن در 2022

بهترین دوربین حرفه‌ای

اگر به دنبال دوربینی هستید که ویدیوی استثنایی 8K ، فوکوس خودکار سریع و IBIS عالی ارائه دهد، دوربین R5 کانن گزینه خوبی برایتان است. این دوربین تلفیقی کامل از فرم EOS R، عملکرد EOS 5D و فوکوس خودکار حرفه‌ای EOS-1D X است. با اینکه EOS R5 در همه چیز بی‌نقص نیست، اما با توجه به وضوح، نرخ فریم و قابلیت‌های فیلمبرداری، یک دوربین کاملا برجسته است. یکی از ایرادات دوربین مربوط به گرم شدن بیش از حد هنگام ضبط ویدیوی 8K است. با این وجود چیزی از قابلیت‌های فوق العاده این دوربین کم نمی‌شود.

دوربین‌های حرفه‌ای Sony در سال 2022

بدون شک سونی یکی از برندهای مطرح در بازار است که سیستم دوربین بدون آینه فول فریم خود را از ابتدا راه‌اندازی کرد. خصوصیتی که دوربین‌های برند سونی دارند این است که نسبت به سایر برندهای دوربین بدون آینه، از لنزهای بومی بسیار بیشتری پشتیبانی می‌کنند. دوربین‌های Sony A9 Mark II، Sony A1 و Sony A7R IV از برترین دوربین‌های برند سونی در سال 2022 می‌باشند.

  • دوربین حرفه‌ای Sony A9 Mark II
همچنین بخوانید  آیا افزایش صد برابری درآمد با سئو هنوز وجود دارد؟

A9 Mark II یک دوربین ورزشی فوق‌العاده سریع است و برای ثبت صحنه‌های سریع بسیار عالی می‌باشد. این دوربین دارای پردازنده نورپردازی سریع و سیستم فوکوس خودکار بسیار چشمگیر است. Sony A9 Mark II از یک سیستم انتقال و برچسب‌گذاری برخوردار است که به شما امکان می‌دهد تا 50 ثانیه از گفتار را ضبط کرده و آن را به عنوان یک تصویر ارائه نمایید.

برند Nikon و بهترین دوربین‌های آن در سال 2022

نیکون همانند کانن، طیف وسیعی از لنزهای حرفه‌ای و مجموعه ای از بدنه‌های دوربین حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین نیکون اولین گام‌های خود را در بازار بدون آینه فول فریم با نیکون Z6 و Z7 برداشته است و مانند Canon EOS R، این دوربین‌ها قادرند بدون محدودیت از لنزهای فعلی Nikon DSLR از طریق آداپتور استفاده کنند. از برترین دوربین‌های برند نیکون در سال 2022 میتوان به مواردی چون Nikon Z9، Nikon D850 و  Nikon Z7 II اشاره کرد.

  • دوربین Nikon Z9؛ یکی از بهترین‌های نیکون در سال 2022

بهترین دوربین حرفه‌ای

دوربین Nikon Z9 یک دوربین حرفه‌ای برای فیلمبرداری است که رقیبانی چون Canon EOS R3 را از میدان به در می‌کند! این دوربین از قابلیت ضبط ویدیوی 8K 60p یا 8K 30p با محدودیت ضبط عظیم 2 ساعته برخوردار است. نیکون تصمیم گرفت در این دوربین شاتر مکانیکی را به طور کامل حذف کند؛ به این معنی که Z9 قادر به عکاسی پیاپی 120 فریم در ثانیه است و حداکثر سرعت شاتر 1/32000 دارد که آن را گزینه عالی برای عکاسی ورزشی و پرندگان کرده است.

بهترین دوربین‌های برند Fujifilm در سال 2022

فوجی فیلم دارای دو خط مجزا از دوربین‌های حرفه‌ای است؛ سری APS-C X و سری GFX با فرمت متوسط. با ارائه سری GFX، فوجی فیلم کاری کرده که بسیاری از برندهای دوربین‌های دیگر موفق به انجام آن نشده‌اند. دوربین‌های Fujifilm X-H2S و Fujifilm GFX 100S از جمله بهترین دوربین‌های این برند در سال 2022 هستند.

برند Panasonic و دوربین‌های مطرح آن در 2022

برند پاناسونیک را نیز میتوان جزو برندهای معروف در بازار در نظر گرفت؛ البته دوربین‌های این برند همچون برندهای سونی و کانن شناخته شده نیستند. از دوربین‌های محبوب Panasonic در سال 2022 میتوان به مواردی چون Panasonic Lumix GH6 و  Panasonic Lumix S1R اشاره کرد.

بهترین دوربین‌های برند Olympus در بازار در سال 2022

Olympus جزو برندهایی است که نسبت به سایر سازندگان دوربین، پیشرفت کمی داشته و زمان بسیار آرامی را پشت سر گذاشته است. این برند ژاپنی که از نظر رقابتی در سطح پایینی قرار دارد، دوربین‌های مطرحی چون Olympus OM-D E-M1X و Olympus OM-D E‑M1 Mark III را در کارنامه خود دارد.

همچنین بخوانید  فروش کسب و کار خودتان را تضمین کنید

چگونه یک دوربین با سیستم حرفه‌ای انتخاب کنیم؟

با تمام این اوصاف بهتر است به این بپردازیم که چگونه میتوان یک دوربین حرفه‌ای از میان برندهای موجود انتخاب کرد؟ انتخاب بهترین دوربین حرفه‌ای فقط به قابلیت‌ها و جذابیت‌ها آن مربوط نمی‌شود. بهتر است جهت انتخاب بهتر، به یک سری سوالات پیش از خرید دوربین عکاسی پاسخ دهید:

  • آیا قرار است سیستم عکاسی خود را جابجا کنید؟ اگر اینطور است، باید به سراغ دوربینی بروید که پتانسیلی برای سازگاری بین سیستم فعلی و جدید، یعنی استفاده از آداپتورهای نصب لنز را داشته باشد.
  • به چه لنزهایی برای عکاسی نیاز خواهید داشت؟ در مورد نوع سبک عکاسی و لنزهایی که برای آن نیاز دارید، فکر کنید و بررسی کنید که آیا سیستم مورد نظر شما می‌تواند این نیازها را برآورده کند یا خیر.
  • دوربین DSLR یا بدون آینه؟ به این فکر کنید که کدام یک از این دوربین‌ها با شرایط شما سازگارتر هستند.

برای خرید دوربین عکاسی می‌توانید از فروشگاه آوا تصویر اقدام کنید و دوربین را با گارانتی و ضمانت کیفیت تحویل بگیرید.

پیشنهادات ویژه آوا تصویر برای خرید بهترین دوربین

در کنار محصولات اشاره شده، می‌توانید از پیشنهادات ویژه آوا تصویر نیز استفاده کرده و بهترین دوربین را برای عکاسی یا تصویربرداری خریداری نمایید. محصولات پیشنهادی آوا تصویر، جزو پرفروشترین دوربین‌های اخیر در بازار بوده‌اند و نظر بسیاری از عکاسان و فیلمبرداران را به خود جلب کرده‌اند. این محصولات عبارتند از دوربین سونی Sony Alpha a7C، دوربین بدون آینه Sony Alpha a7 IV، دوربین Sony Alpha a7R IV body، دوربین سونی Zv-1 و دوربین Sony ZV-E10. دوربین a7 IV یک دوربین مناسب برای تصویربرداری‌های حرفه‌ای و دوربین Alpha a7R IV یک دوربین مناسب برای عکاسی‌های حرفه‌ای است. دوربین‌های Zv-1 و ZV-E10نیز جزو دوربین‌های ارزان قیمت با کارایی مناسب می‌باشند. ZV-E10 به دلیل ویژگی‌های تخصصی خود، یک دوربین بسیار ایده‌آل برای تولیدکنندگان محتوای ویدئویی و ولاگرها می‌باشد. شما می‌توانید این دوربین‌ها را از فروشگاه آوا تصویر خریداری کرده و آنها را با ضمانت کیفیت و اصالت گارانتی دریافت نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *