تبلیغات

تبلیغات

نمایندگی کانن در ایران

canon-iran1

نمایندگی کانن مرکز فروش انواع محصولات کانن ازجمله پرینتر و اسکنرهای این برند است. پرینتر canon ابعاد و اندازه‌ی کوچکی دارد. این دستگاه پرینتر کم‌حجم و با  کیفیت در دو نوع رنگی و سیاه و سفید تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه‌ی این مقاله راجع به مزایای خرید پرینتر کانن از نمایندگی بحث خواهیم کرد، اما قبل از آن در مورد شرکت کانن و محصولاتی که این شرکت تولید و به بازار عرضه کرده است مطالب کوتاهی را ذکر کرده‌ایم؛ پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

نمایندگی معتبر فروش اسکنر و پرینتر کانن

پرینترهای کانن محصولات باکیفیتی هستند و کاربرد آن‌ها در ادارات و شرکت‌ها بسیار گسترده است. مدل‌های متنوعی از پرینتر کانن تولید شده است و البته مدل‌های تقلبی و فیک نیز در بازار موجود هستند؛ بنابراین بهتر است با خرید پرینتر و اسکنر از نمایندگی کانن خیال خود را از بابت اصلی بودن و تضمین سلامت کالا راحت کنید.

پرینتر وسیله‌ای پرکاربرد برای چاپ اسناد و مدارک مختلف اداری، آموزشی و غیره است. امروزه استفاده از پرینترها بسیار همه‌گیر شده است و افراد برای مصارف مختلف ازجمله استفاده خانگی نسبت به خرید پرینتر اقدام می‌نمایند. کانن یکی از معتبرین برندهای پرینتر در جهان است؛ محصولات این برند طرفداران فراوانی در ایران دارد.

نمایندگی کانن در ایران

 

  • کانن ساخت کدام کشور است؟

کانن یک شرکت تولید کالاهای الکترونیکی و تجهیزات پزشکی است که دفتر اصلی آن در توکیوی ژاپن قرار دارد. این شرکت ژاپنی فعالیت خود را  در سال 1960 میلادی و با طراحی و تولید انواع ماشین‌های اداری آغاز نمود. در حال حاضر شرکت canon سهم بزرگی از بازار را برای فروش محصولات خود ازجمله دستگاه‌های فتوکپی آنالوگ و دیجیتال به خود اختصاص داده است.   

  • محصولات کانن

شرکت کانن هم اکنون انواع دستگاه فتوکپی، چاپگر و انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتالی و ویدئویی را تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. در نمایندگی کانن شما می‌توانید محصولات مختلف این برند ازجمله پرینتر و اسکنر را با ضمانت اورجینال بودن و خدمات پس از فروش خریداری نمایید. از دیگر محصولات برند کانن می‌توان به پویش‌گر، لنزها، LCD،  میکرو موتور، هد مغناطیسی و تجهیزات اداری دیگر اشاره کرد.

  • قیمت محصولات کانن

قیمت محصولات کانن در ایران با توجه به شرایط بازار و نوسانات ارز متغیر است. شما می‌توانید پرینتر و اسکنر کانن را از نمایندگی کانن با قیمت مقرون‌به‌صرفه و متعارف خریداری نمایید. با توجه به تنوع مدل‌ها، پرینتر کانن با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد.

 

نمایندگی کانن در ایران

  • نمایندگی فروش پرینتر کانن

خرید پرینتر کانن از نمایندگی کانن بهترین روش برای خرید این ماشین اداری پرکاربرد است. دلیل این امر وجود مدل‌‌های مختلف پرینتر کانن و کاربردهای متنوع آن است. درصورتی‌که قبل از خرید راهنمایی و مشاوره‌‌های لازم را از فروشنده دریافت کنید؛ قطعا بهترین و به‌صرفه‌ترین انتخاب ممکن را خواهید داشت.

همچنین بخوانید  تغییر نام پرینتر ، چاپگر در ویندوز های 10 ، 8 و 7

با خرید از نمایندگی پرینتر کانن از انتخاب و خرید اشتباه و متضرر شدن جلوگیری خواهید کرد؛ زیرا پرینترها انواع مختلفی دارند و بهتر است پرینتر را متناسب با نوع نیاز خود تهیه بفرمایید. می‌توان گفت به‌طورکلی پرینترهای موجود در بازار که توسط شرکت canon تولید شده‌اند شامل موارد زیر است:

  • پرینتر جوهر افشان کانن
  • پرینتر لیزری سیاه و سفید کانن
  • پرینتر لیزری رنگی کانن
  • پرینتر چند کاره کانن
  • پرینتر قابل‌حمل کانن
  • پرینتر چاپ عکس کانن

در مراکز نمایندگی فروش معتبر انواع خدماتی که قبل و بعد از خرید محصول باید به مشتری ارائه گردد، فراهم است. نمایندگی کانن در ایران خدمات متنوعی  همچون فروش و شارژ انواع کارتریج‌های کانن و تعمیرات انواع پرینتر و لیزر را به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

نمایندگی کانن در ایران

  • خرید پرینتر جوهر افشان کانن

پرینتر جوهر افشان یکی از مدل‌های پرفروش پرینتر کانن است. این پرینتر می‌تواند عکس‌های براق و نمودارهای رنگی را با کیفیت بسیار بالا چاپ کند، اما این پرینترها  نمی‌توانند نوشته‌ها را به خوبی پرینتر لیزری کانن چاپ کنند. دو ایراد دیگر پرینتر جوهر افشان این است که مصرف مواد مصرفی در آن بیشتر است و سرعت چاپ کمتری دارد. هرچند که این پرینترها نسبت به پرینتر لیزری قیمت ارزان‌تری دارند، اما چون هزینه‌ی تعویض و شارژ کاتریج آن‌ها بیشتر است ممکن است موردپسند برخی از افراد نباشند. با این‌حال پرینتر جوهر افشان مناسب کسانی است که کار کمتری با پرینتر انجام می‌دهند که در این صورت می‌توانند عکس‌های باکیفیتی با غلظت رنگ بالا را از طریق این چاپگر تهیه نمایند.

  • خرید پرینتر لیزری کانن

در نمایندگی کانن انواع پرینترهای لیزری نیز به فروش می‌رسد. پرینتر لیزری خود شامل دو نوع سیاه و سفید و رنگی است. پرینترهای لیزری سیاه و سفید سرعت بالایی دارند. این پرینترها کاملا مناسب مکان‌هایی است که مصرف روزانه چاپ نوشته‌ی بالایی دارند. پرینتر لیزری رنگی کانن می‌تواند متن‌ها و تصاویر رنگی را با دقت و کیفیت بالا چاپ کند. این پرینترها با نام پرینترهای تونری نیز در بازار شناخته می‌شوند. پرینترهای رنگی لیزری نسبت به پرینترهای رنگی جوهر افشان تعداد چاپ بالاتری دارند. سرعت چاپ این پرینترها بالاست و غالبا برای چاپ فرم‌ها و اسناد اداری به‌کار برده می‌شوند؛ همچنین بهترین گزینه برای چاپ برشور و کاتالوگ‌های تجاری تبلیغاتی هستند.

 

  • خرید پرینتر چندکاره کانن

یکی دیگر از مدل‌های پرینتر که در نمایندگی کانن به فروش می‌رسد پرینتر چندکاره کانن است. این پرینتر که خود به سه دسته خانگی یا منفرد، پرینتر چندکاره لیزری و پرینتر چندکاره جوهری تقسیم می‌شود، دارای چندین قابلیت است. از پرینتر چندکاره کانن می‌توان برای اسکن، فکس و فتوکپی استفاده کرد. البته نمی‌توان از این پرینتر برای کارهای پرحجم استفاده کرد. میانگین تعداد صفحاتی که پرینتر چندکاره در یک دقیقه می‌تواند چاپ کند، بین 6 تا 25 صفحه است.

  •  نمایندگی اسکنر کانن

اسکنر دستگاهی پرکاربرد است که در ادارات و مراکز مختلف جهت شناسی اسناد کاغذی و سپس تبدیل آن‌ها به نسخه‌ی الکترونیکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. اسکنرها نیز در مدل‌‌های مختلفی تولید شده‌اند. رایج‌ترین اسکنر مدل تخت آن است که از دو قسمت شیشه‌ برای تشخیص سند و روکش برای قرارگیری ورق تشکیل شده است.

همچنین بخوانید  تغییر نام پرینتر ، چاپگر در ویندوز های 10 ، 8 و 7

خرید اسکنر کانن از نمایندگی همانند دیگر محصولات این برند روشی مطمئن‌تر است. نمایندگی اسکنر کانن محصولات خود را به‌صورت حضوری و آنلاین به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما می‌توانید قبل از خرید، مشاوره و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان فروش نمایندگی کانن دریافت کرده و سپس نسبت به خرید اسکنر کانن اقدام نمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *