تبلیغات

تبلیغات

سیستم گیمینگ مناسب برای استریم

system-stream

حتما شما هم تاکنون حداقل یک بار نام سیستم گیمینگ را شنیده اید. این سیستم قوی و با ارزش، سرعت فوق العاده ای داشته و شما با خیال راحت می توانید از انواع آن در موقعیت های مختلف هم استفاده کنید. جالب است بدانید که این سیستم طول عمر بالایی داشته و با استفاده از آن، شما می توانید بازی های مورد نظر را بازی کنید. ولی، یک راه خیلی خوب برای کسب درآمد با استفاده از کیس گیمینگ وجود دارد. این راه هم استفاده از سیستم گیمینگ برای استریم است. بیایید با هم نگاهی به تعریف سیستم استریم و ربط آن با سیستم گیمنیگ بندازیم. 

استریم چیست؟

استریم به فعالیتی گفته می شود که در طی آن یک گیمر، بازی خود را با دیگران به اشتراک می گذارد. در استریم کردن، افراد می توانند بیایند، بازی کردن شما را تماشا کنند و به آن نظر دهند. همچنین، شما می توانید درخواست دونیشن یا اهدای کمک مالی در کاربران داشته باشید. پخش استریم به صورت زنده بوده و شما باید از بهترین و قوی ترین سیستم گیمینگ استفاده کنید. حال که با تعاریف اولیه استریم آشنا شدیم، بیایید ارتباط آن را با بازی کردن و سیستم گیمینگ درک کنیم. 

هنگامی که شما در حال بازی هستید، سیستم شما فقط اطلاعات مربوط به بازی را لود کرده و از آنها استفاده می نماید. ولی، در صورتی که شما علاوه بر بازی کردن، استریم هم بکنید، سیستم شما باید دوباره محاسبات خیلی سریعی انجام دهد و اطلاعات را به سرویس استریم ارسال کند. یعنی شما هم باید منابع را در اختیار بازی قرار دهد. و هم باید منابع اصلی سیستم را در اختیار نرم افزار ها و پلتفرم های استریم کننده قرار دهید. این امر می تواند فشار زیادی را بر روی سیستم معمولی بگذارد. ولی، در سیستم های گیمینگ قوی، این مشکل به طور کامل حل شده است. شما خیلی راحت می توانید چند کار را همزمان انجام دهید.

 

خرید سیستم گیمینگ برای استریم :

خرید کامپیوتر گیمینگ برای استریم کردن، یک امر مهم به حساب می آید. اگر شما هم به سرویس های استریم علاقه زیادی دارید، حتما باید از بهترین سیستم ها هم استفاده کنید. بهتر است که بر روی سرعت هارد، رم و نوع سی پی یو و پردازنده تمرکز داشته باشید. کارت گرافیک هم برای اجرای بازی اهمیت زیادی دارد ولی، مهم ترین عامل موثر بر روی استریم شما سرعت و قدرت سی پی یو می باشد. 

اگر سرعت و قدرت سی پی یو شما مناسب باشد، دیگر نباید نگران چیزی باشید. خیلی راحت می توانید از سیستم استریم خود در موقعیت های مختلف استفاده کنید. البته، جالب است بدانید که جدا از سیستم، عوامل دیگری هم بر روی استریم شما تاثیر گذار می باشد. از جمله این عوامل می توان به سرعت آپلود هم اشاره کرد. شما همزمان که در حال بازی کردن هستید، باید بازی خود را آپلود هم بکنید. در نتیجه، بهتر است که با شرکت ارائه کننده سرویس اینترنت خود صحبت کنید و مطمئن شوید که سرعت آپلود شما در حالت خوب و مناسبی قرار گرفته است. شما باید به پینگ نهایی هم توجه داشته باشید.

همچنین بخوانید  همه چیز ارز دیجیتال کاردانو

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *