تبلیغات

تبلیغات

اندروید باکس بهتراست یا تلوزیون هوشمند ؟

اندروید-باکس-یا-تلوزیون-هوشمند

اگر به دنبال هوشمند سازی تلوزیون خود هستید و در انتخاب و خرید بین تلوزیون هوشمند یا اندروید باکس مردد هستید تا انتهای این گزارش ، ما را همراهی کنید که ویژگی ها و تفاوت های آن ها را بررسی کنیم تا با دید باز و آگاهی کامل تصمیم خود را از انتخاب بین خرید اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند نهایی کنید .

اندروید باکس چیست ؟

اندروید باکس ها دستگاه های مکمل برای تلوزیون ها در ابعاد و اندازه کف یک دست می باشند که به راحتی از طریق کابل HDMI به هر نوعی از تلوزیون ها متصل و آن را به یک تلوزیون هوشمند تبدیل می کند . این دستگاه ها همانطور که از نام آن معلوم است به سیستم عامل اندروید اصلی یا همان اندروید موبایل مجهز می باشد و امکاناتی نظیر امکان نصب و اجرای تمامی نرم افزار ها و بازی های اندرویدی و امکان اجرای اپلیکیشن سرویس های نمایش خانگی نظیر فیلیمو و نماوا و … و هزاران کاربرد دیگر که تنها با تهیه و خرید اندروید باکس به آن دسترسی خواهید داشت .

تلوزیون هوشمند چیست ؟

تلوزیون های هوشمند نسخه پیشرفته تر تلوزیون های معمولی هستند که غول های فناوری مانند سامسونگ یا ال جی و یا .. با توجه به وابستگی روز افزون جوامع بشری به تلوزیون ها به دنیای دیجیتال معرفی کردند . این تلوزیون ها دارای سیستم عامل مخصوص به خود یا اندروید تی وی مجهز شده اند که امکانات و کاربرد هایی مثل نصب اپلیکیشن و بازی های مخصوص سیستم عامل خود و امکان اتصال به اینترنت و وبگردی و … را برای کاربرانشان فراهم می آورد .

کدام بهتر است ؟ اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند

پیش از آنکه تصمیم نهایی خود را بین خرید اندروید باکس یا خرید تلوزیون هوشمند نهایی کنید پیشنهاد می کنیم تا با تفاوت های اندروید باکس با تلوزین آشنا شوید . اولین و عمده ترین تفاوت اندروید باکس و تلوزیون هوشمند در نوع سیستم عامل آن ها می باشد . تلوزیون های هوشمند معمولا دارای سیستم عامل های مخصوص به خود می باشند که اکثرا هیچ گونه محبوبیتی از نظر تعدد نرم افزار ها و بازی های مخصوص به خود ندارند . و در بهترین حالت نیز تلوزیون های هوشمند با اندروید تی وی به بازار عرضه می گردند که در این نسخه از سیستم عامل نیز محدودیت هایی در گوگل پلی و … وجود دارد .

اما این گجت های هوشمند ساز تلویزیون همانطور که از نام آن معلوم است دارای سیستم عامل اندروید اصلی یا همان اندروید موبایل می باشد . در این دستگاه ها ظاهر سیستم عامل به تلفن های همراه شباهتی ندارد اما در عوض عملکرد آن ها از نظر نداشتن محدودیت در نصب و اجرای برنامه ها و عملکرد بسیار شبیه به تلفن های هوشمند اندرویدی می باشد .

تفاوت عمده دیگر که می تواند نظر شما را بین خرید اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند نهایی کند مقایسه کانفیگ سخت افزاری بین آن هاست . معمولا تولید کنندگان تلوزیون های هوشمند  محصولات خود را در کانفیگ سخت افزاری ضعیف تری نسبت به اندروید باکس ها تولید می کنند در حالی که انواع مدل های اندروید باکس حرفه ای تر می باشند و کانفیگ سخت افزاری آن ها از نظر قدرت پردازش در پردازنده مرکزی و حافظه رام و رم بالاتر و اصلا با تلوزیون های هوشمند قابل مقایسه نیست .

اصلی ترین و مهم ترین تفاوت بین اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند که صد درصد شما را از انتخاب تلوزیون هوشمند منصرف می کند قیمت بالای آن است در سال های اخیر با توجه به افزایش سرسام آور قیمت تلوزیون های هوشمند در ایران دیگر خرید آن مقرون به صرفه نبوده و در انتخاب بین این دو گزینه، نظرات بیشتر کاربران را به طرف این گجت های هوشمند ساز تلوزیون معطوف می کند . همچنین اشاره به این نقطه خالی از لطف نیست که بهترین اندروید باکس ها با بالا ترین کانفیگ های سخت افزاری معمولا قیمت کمتری را نسبت به مابع التفاوت یک تلوزیون معمولی با هوشمند دارند .

اندروید باکس بخریم یا تلوزیون هوشمند

در صورت اینکه تلوزیون هوشمند داشته باشیم نیازی به تهیه اندروید باکس است ؟

بسیاری از کاربران و خریداران تلوزیون های هوشمند بعد از خرید این نوع تلوزیون ها به دلیل محدودیت هایی مثل عدم محبوبیت سیستم عامل و عدم وجود امکان نصب و اجرای اپلیکیشن ها و بازی های محبوب که طرفداران زیادی دارند و مسائل دیگری که در بالا گفته شد به خرید اندروید باکس روی می آورند . از طرفی دیگر این گجت ها قادر به اتصال به هر نوعی از تلوزیون ها و نمایشگر ها را دارند .

قابلیت پرتابل در اندروید باکس

اگر در بین خرید اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند مردد هستید باید بدانید که اندروید باکس ها قابلیت پرتابل دارند و به انواع نمایشگر ها نظیر مانیتور و پروژوکتور نیز متصل می گردند . فرض کنید شما به دنبال ایجاد روم استدیو در منزلتان هستید که بتوانید با ایجاد فضا و اتاقی مجزا امکانات تلوزیون هوشمند را از قبیل تماشای فیلم و اجرای بازی و استفاده از سرویس های نمایشی آنلاین و … را در پروژوکتور داشته باشید این بار نیز اندروید باکس به راحتی از طریق کابل hdmi به پروژوکتور متصل می گردد و می توانید با آن یک سینما تمام عیار را در منزل خود داشته باشید .

اندروید باکس سامسونگ از شایعه تا واقعیت !!!

با توجه به موارد گفته شده و در نظر گرفتن تمامی نکات مثبت و معایب هر دو وسیله به این نتیجه می رسیم که از بین این دو گزینه ، اندروید باکس ها گزینه بهتری برای هوشمند سازی تلوزیون های شما هستند . اما در بررسی میزان جستجو بیشتر کاربران تمایل به خرید از برند های مطرحی همچون سامسونگ یا ال جی یا … دارند . باید بگوییم که برند هایی همچون سامسونگ و یا ال جی و سونی و … چون تلوزیون های هوشمند را تولید می کنند و به دلیل اینکه تولید و عرضه اندروید باکس بازار تلوزیون های هوشمند آن ها را می تواند به نابودی بکشاند هیچ گاه به تولید و فروش این نوع گجت های هوشمند روی نمی آورند .

اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند، کدام یک می تواند پاسخگوی نیاز های من باشد ؟

پیش از تصمیم گیری برای خرید، توصیه می کنیم ابتدا نیاز های خود را بررسی کنید سپس اقدام به خریداری نمایید . با توجه به موارد گفته شده اندروید باکس ها بسیار حرفه ای تر از تلوزیون های هوشمند می باشند و با انتخاب بهترین اندروید باکس با توجه به کاربری مد نظر شما مطمئنا هیچگاه شما را از تصمیم گیری تان پشیمان نخواهد کرد اما لازم است بدانید که این گجت هانیز در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند که سخت افزار های مختلف کاربری های متنوع تری را از خود به نمایش می گذارد . به عنوان مثال کاربرانی که اندروید باکس را با اولویت گیمینگ انتخاب می کنند می بایست مدل هایی با سخت افزار مناسب را برای این منظور انتخاب نمایند .

بهترین اندروید باکس

اندروید باکس را از کجا بخریم

با توجه به موارد گفته شده و در جمع بندی بین خرید اندروید باکس یا تلوزیون هوشمند می توان این نتیجه را گرفت که اندروید باکس میتواند گزینه بهتری برای خرید باشد . اما با توجه به اینکه این کالا ها به نوعی کالای تخصصی می باشند به احتمال زیاد اگر کاربرانی که تجربه کاری با آن ها را نداشته باشند با سوالاتی در هنگام راه اندازی و استفاده روبرو شوند . همچنین اگر فروشنده قادر به پاسخگویی به سوالات خریداران خود نباشد ممکن است نارضایتی را برای خریداران کالا های خود به دنبال داشته باشد .

فروشگاه اینترنتی تکنومال  اولین و بهترین فروشگاه تخصصی اندروید باکس در ایران با بهره گیری از یک دهه تجربه در زمینه واردات و عرضه انواع مدل های اندروید باکس ، آمادگی خدمت رسانی در زمینه خرید اندروید باکس و مسائل مربوط به راه اندازی و استفاده آن را برای هموطنان عزیز دارد.

در ادامه، تلفن تماس و ادرس پیج اینستاگرام تکنومال را قرار دادیم تا در صورت نیاز به مشاوره خرید یا راهنمایی برای انتخاب بین انواع اندروید باکس ها از آن ها استفاده کنید:

آدرس اینستاگرام : technomall.shop@
تلفن تماس : 02141256449

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *