تبلیغات

سرویس ارتباط یکپارچه ابری برای کسب و کارها UCaaS

ucaas

ارتباطات یکپارچه یا  UCaaS  در میان سازمانهایی که دست به تحول دیجیتالی مدلهای تجاری خود زده اند ، به یک واژه معروف تبدیل شده است  و سرویسی است که، با سرعت برق در دنیای تجارت در حال رشد است.

شرکت دانش بنیان ” شبکه گستران آریا سامانه ” از سال 1380 فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه‌ی خدمات اینترنت و تلفن بین الملل آغاز نمود و در سال 1393 با توجه به توانمندیهای فنی و اجرایی خود و نیاز بازار، سوپر اپلیکیشن مالتی پلتفرم “شبکه هوشمند نوا” را در دستور کار خود قرار داد و از سال 1397 مطالعه و توسعه نخستین سرویس ارتباط یکپارچه ابری برای کسب و کارها را با برند “نواتل” در ایران آغاز نمود. این سرویس در دیماه سال1399  به عنوان تنها بازیگر حوزه UCaaS بر بستر نوا وارد بازار گردید و مورد استقبال کسب و کارها قرار گرفت .

نواتل نخستین UCaaS (سرویس ارتباط یکپارچه ابری برای کسب و کارها) در ایران است.

UCaaS چیست؟

 UCaaS مخفف کلمه Unified Communications as a Service است. این عبارت از دو جزء کلیدی تشکیل شده است: ارتباطات یکپارچه ( UC) و ارائه خدمات (as a Service). 

UCaaS  چگونه کار می کند؟

سیستم های نرم افزاری UCaaS راه حل‌های مبتنی بر بسترابری هستند که توسط ارائه دهندگان خدمات مانند نواتل میزبانی و مدیریت می شوند. این بدان معناست که شما نیازی به نصب، پیکربندی یا نگهداری سخت افزار داخلی پیچیده مانند سرورهای VoIP یا خطوط تلفن ندارید.

خیلی ساده می‌توان گفت یوکس وقتی معنی پیدا میکند که مسئولیت و هزینه های اولیه برای ایجاد بسترها و زیرساخت لازم برای یوسی به جای داخل سازمان توسط یک سرویس دهنده انجام شود و بصورت خدمات ابری یا . . . . به سازمان ارائه گردد. 

ارائه‌دهندگان UCaaS از VoIP و Cloud PBX استفاده می‌کنند تا کسب‌وکارها قادر به دریافت تماس و برقراری تماس خروجی از طریق اینترنت باشند.

 

چرا داشتن مسیر ارتباطی  UCaaS برای کسب و کارها مهم است؟

یکی از مهمترین عناصر در پیشرفت کسب وکارها ، روش ارتباطاتی است که آن سازمان برای ارتباط با همکاران و مشتریان خود  استفاده می کند. امروزه این ارتباط به شکل ها و روشهای متعددی چون تماس تلفنی، تماس تصویری ، ارسال فایل ، ویدیو کنفرانس ، پیامک  و . . . می باشد. در زمان نه چندان دور برای هر کدام از این روش های ارتباطی باید نرم افزار و سخت افزار مخصوص آن را مهیا می کردیم و این موضوع تعدد هزینه ها و مشکلاتی را به کسب و کار تحمیل می کرد . با پیشرفت تکنولوژی سیستم UCaaS  برای ارتباطات یکپارچه به کسب و کارها معرفی شد.

همچنین بخوانید  تعمیرات موبایل

در سیستم UCaaS   تمام آن مسیرهای ارتباطی به علاوه مزایا و خدمات بیشتر و بهتر در یک پلتفرم تجمیع شدند و مشکل هماهنگی داده ها و مکالمات از طریق چندین کانال ارتباطی برای همکاران و مشتریان، با استفاده از پلتفرم ارتباطات یکپارچه کاهش  یافت و یا برطرف شد.

 کسب و کارها UCaaS

خدمات UCaaS

به طور معمول، راه حل‌های UCaaS طیف وسیعی از خدمات را پشتیبانی می‌کنند، که این موارد شامل:

  • انتقال و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها
  • پیام رسانی
  • ویدئو کنفرانس
  • فکس آنلاین
  • تعریف صف تماس و موسیقی انتظار
  • نظارت و کنترل تماس‌ها
  • انتقال تماس ها
  • سیستم گزارش‌دهی
  • سازگاری با iOS و Android و ادغام آسان با سیستم عامل‌های دیگر
  • ضبط تماس
  • صندوق صوتی
  • تلفن گویا یا IVR
  • اتصال به CRM
  • و . . .

مزایای UCaaS

مهمترین مزیت UCaaS   ، انعطاف پذیری و قابل جابجایی بودن آن است . مزایای زیر علاوه بر قابلیت هایی که سرویس دارد،  استفاده از UCaaS  را برای کسب و کارها جذاب و به صرفه کرده است.

  • با خط تلفن اینترنتی از هرجایی که به اینترنت متصل باشید به داشبورد مدیریتی خود دسترسی دارید
  • بدون محدودیت مکانی و وابستگی به مکان
  • ادغام نرم افزارهای مختلف
  • بدون نیاز به کابل کشی و . . .
  • استفاده ساده و اسان
  • قیمت پایین

ارائه‌ دهندگان UCaaS همه زیرساخت‌های احتمالی، از جمله مراکز داده، شبکه‌ها و رک‌ها را در اختیار داشته و آن‌ها را اداره نگهداری می‌کنند. ارائه‌دهنده خدمات، UC را با هزینه اشتراک مکرر (معمولاً ماهانه) ارائه و مجوز می‌دهند و این ارائه‌دهنده است که در نهایت مسئول کیفیت عملکرد و حصول اطمینان است.

به همین دلیل بسیار مهم است که یک ارائه دهنده خدمات معتبر UCaaS مانند نواتل پیدا کنید که بتواند:

  • کیفیت تماس را تضمین کند
  • راه حل‌های ارتباطی را به صورت کامل ارائه دهد
  • پشتیبانی 24 ساعته و متعهد داشته باشد.

نواتل تنها سیستم UCaaS  ایران است که با کیفیت بالا طراحی و با خدمات و پشتیبانی  کامل و پاسخگو به بازار ارائه  شده است.

 کلیه کسب و کارهای کوچک تا بزرگ از جمله شرکت ها، استارتاپ ها، کسب و کارهای آنلاین و اینستاگرامی، اصناف، مغازه دارها و حتی سازمانهای دولتی  که از سیستم تلفن ثابت قدیمی ، سانترال ها ، سوییچ های ویپ و نرم افزار های ارتباطی رایگان برای ارتباط مجموعه خود استفاده می کنند  می توانند از نواتل برای ارائه شیوه های نوین ارتباطی در بستر اینترنت استفاده نمایند.

 استفاده از مرکز تلفن ابری نواتل در کاهش هزینه های مجموعه ها و افزایش فروش کسب و کارها موثر خواهد بود.

 

اگر ایده ای برای ایجاد کسب و کار در سر دارید، حتما از خدمات نواتل استفاده کنید تا در زمان کوتاه و هزینه اندک، کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

همچنین بخوانید  چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code