تبلیغات

تبلیغات

سرور dl380

hp-server1

سرور های اچ پی ای از بهترین برنده های موجود در بازار ایران هستند می توان گفت که سرویس ilo این سرور ها ومدیریت راه دور انها یکی امتیاز قابل توجهی هست که می توان در مورد ان با هر سرور دیگه ای مقایسه کرد و گفت یک امتیاز عالی هست.

فروش سرور اچ پی در داخل کشور چند سالی هست بسیار رونق پیدا کرده هست و و بسیاری از کارفرمایان و صاحیان کسب و کار ها به دنبال انلاین کردن کار های خود و بیزینس خود به سمت خرید سرور می ایند.سرورها در دیتا سنتر در دو نوعTower وRackmount یا ایستاده و قابلیت نصب در رک می باشند. استفاده از این سرورها و ایجاد یک زیر ساخت قوی با قابلیت انعطاف پذیری بالا، موجب افزایش کارایی شده و دنیای جدید را به زیر ساخت های شما خواهد داد. هم چنین زمینه استفاده از فناوری های جدید در آینده را نیز فراهم خواهد کرد و شما می توانید با یک انتخاب مناسب سروری برای چندین سال آینده خود تامین کنید.

در مورد سرور dl380 می توان گفت که این سرور یکی از بهترین و پرفروش ترین سرور های موجود در بازار ایران هست و با توجه به انیکه مقدار رم و هارد قبل توجهی را پشتیبانی میکند یک سرور بسیار پرفروش در بازار ایران میباشد

سرور اچ پی

فروش سرور های اچ پی ای در ایران با توجه به حرکت به سمت انلاین شدن تمام بیزینس های بسیار پر طرفدا هست و خریدهای کلانی برای این انلاین شدن در حال انجام شدن هست.

با توجه به شروع کرونا ویروس درخواست برای خرید سرور به یک نیاز اساسی تبدیل شد و همه به دنبال خرید سرور های خوب و ارزان قیمت هستند.این کمپانی دارای محصولاتی نظیر سرور، سوئیچ، روتر، رک و استوریج می باشد. اما همواره سرورهای HP جزء پرفروش ترین محصولات می باشد. این سرورها به همراه مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای مدیریت، ذخیره سازی اطلاعات و تجهیزات جانبی، قابلیت ارائه سرویس های مورد نیاز برای سازمان ها و محیط های کاری با کیفیت فوق را دارا می باشند.

ما در اینجا به دنبال ایجاد یک بستر مناسب برای اموزش سرور اچ پی هستیم.سرورهای HP به چهار خانواده تقسیم می شوند که البته لازم به ذکر است دلیل این تنوع برآورده کردن نیازهای مشتریان می باشد که شامل :

1ـ خانواده HP ProLiant BL:

سرورهای (BL (Blade برای همه‌ی شرکت، در مقیاس بزرگ، متوسط و کوچک مناسب هستند. این سرورها به صورت تیغه ای قرار می گیرند. قرار گرفتن آنها به صورت تیغه ای سبب شده است که تعداد سرور بیشتری درون رک جای گیرد. از طرفی سادگی مدیریت، قابلیت انعطاف بالا و ساختار متفاوت، موجب کاهش هزینه های دیتا سنترها و بالا رفتن کیفیت سرویس دهی شده است. قرار گیری سرورها درون تیغه ها بین 8 تا 16 عدد می باشد.بیشتر برای سازمان های بزرگ مناسب هستند و کارایی در پروزه های کشور ی دارا هستند و برای مصارف کوچک زیاد به درد نمی خورند.

همچنین بخوانید  بهترین خودرو را با کمترین ضرر مالی در بازار پررسیک خریداری کنید

 

2ـ خانواده HP ProLiant DL:

پرفروش ترین سرور های موجود در بازار ایران هستند و بسیار عالی هستند در زیر سه مدل پرفروش برای شما لینک داده شده هست .سرورهای HP ProLiant DL به عنوان پر فروش ترین سرورها در ایران به شمار رفته و جهت استفاده درون رک قرار می گیرند. از قابلیت های این سرورها قابلیت انعطاف و مدیریت پذیری بالا می باشد. از جمله سرورهای سری DL می توان به مدلهای سری DL700 ، DL500 ، DL300 ، DL100 و DL900 اشاره نمود. لازم به ذکر است که سری DL360 و DL 380 به عنوان پر فروش ترین سرورها در ایران می باشند . دی ال 380 یک انتخاب بسیار عالی میباشد و میتوانید در تمام سولشن های خود از این سرور فوق العاده استفاده کنید.

خرید سرور اچ پی

هر کدام از سری های سرورهای DL دارای ویژگی های خاصی هستند که در زیر به برخی از آنان اشاره خواهیم کرد:

ـ سری HP ProLiant DL100 : محاسبات با کارایی بالا در طراحی مقرون به صرفه و متراکم

ـ سری HP ProLiant DL300P : سرور رک استاندارد با عملکرد و تطابق پذیری بالا

ـ سری HP ProLiant DL300E : سرور رک و دارای کاربردی آسان

ـ سری HP ProLiant DL500: سرورهایی در مقیاس بزرگ و محاسبات فشرده

برای مثال از جمله سرورهای پرفروش در ایران می توان به سرورهای سرور اچ پی مدلDL380p Gen8 ،DL380 G10 ، DL360 Gen7، DL360 G9، DL360p G8، DL380 G7 و DL380 Gen9 اشاره کرد.

سرور اچ پی مدل DL380P Generation 8

سرور اچ پی مدل ProLiant DL360 Gen7

سرور اچ‌پی مدل ProLiant DL380 Gen9

 

3ـ خانواده HP ProLiant ML:

برای فروشگاه ها یا افیس های کوچک بسیار مناسب هستند.سرورهای HP ProLiant ML انعطاف پذیر و قابل ارتقاء می باشد و برای دفاتری که دارای شعب مختلف هستند مناسب می باشند. این سرورها به صورت قفسه ای هستند. بعبارتی قابلیت این سرورها در مقایسه با سرورهای سری DL هیچ کم و کاستی ندارند و علاوه برآن مزیت های بیشتری نیز مانند عدم وابستگی آنها به رک را دارا می باشند. البته اگر تمایل داشته باشید می توانید آن را در رک جای دهید. از جمله این سرورها می توان به سری ML100 و ML300 اشاره کرد. سرور ml310 این نسل پرفروش ترین سرور موجود در بازار هست و می توان گفت یک انتخاب فوق العاده می باشد.

 

 

4ـ خانواده HP ProLiant SL:

این سرور ها زیاد در بازار ایران طرفدا ندارد و فروش انچنانی هم ندارد  و شرکت های خاصی با توجه به درخواست های مشتری ها اقدام بع وارد ات این سرور های می کنند.سرورهای HP ProLiant SL برای محیط هایی در مقیاس بزرگ طراحی شده اند. این مدل از سرورها برای میزبانی وب، خدمات ابری و برای شرکت هایی با محاسبات بالا مناسب می باشد. خانواده سرورهای SL امکان استقرار و پردازش سریع و هزینه عملیاتی پایین تر را فراهم می آورد.

همچنین بخوانید  آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران

همانطور که در بالا ذکر شد سرورهای HP به چهار خانواده تقسیم می شوند که هر کدام نیز به سری های مختلفی تقسیم بندی شده اند

قیمت سرور اچ پی

سه مدل سرور زیر پرفروش ترین سرور اچ پی میباشد  ما در سه لینک زیر برای شما سه سرور پرفروش را که بسیار خوش فروش و معروف هستند رو کامل با قطعات توضیج داده ایم می توانید با وروذ به هر کدام از این محصولات پرفروش اچ پی ای در مورد انهابیشتر بدانید.

سرور DL380 G8 HP

سرور DL380 G9 HP

سرور DL380 G10 HP

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *