تبلیغات

تبلیغات

دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپ کاملاً رایگان!

3-faradars-app

حتماً شما نیز به این فکر کرده‌اید که از کجا می‌توان لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های زبان انگلیسی پیدا کرد و رایگان در خانه نشست و انگلیسی آموزش دید. خدمتتان عرض کنم که بله! با دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌توان این کار را انجام داد. از جمله ویژگی‌هایی که یک اپلیکیشن آموزش زبان می‌تواند شما را به سمت دانلود کردن آن سوق دهد رایگان بودن آن است! پیشنهاد می‌کنم به عنوان فردی که تلفن همراهش عضو جدا نشدنی اوست، حتماً سعی کنید حداقل یک اپلیکیشن رایگان زبان انگلیسی نصب و استفاده کنید، باور بفرمایید بعد از مدت‌ها استفاده متوجه خواهید شد که چقدر در زبان انگلیسی پیشرفت کرده‌اید. پس شمایی که این پست را می‌خوانید با من همراه باشید تا با راه دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آشنایتان کنم.

مقدمه درباره اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

اگر فکر می‌کنید وقت آن است که به جای هدر دادن وقت و چرخیدن در فضای مجازی باید دست به کار شوید و از تایم خود استفاده مفید کنید جای خوبی آمده‌اید. لطفاً این مورد را در نظر بگیرید که بسیاری از افراد در تلاش هستند از زمان خود بهترین استفاده را بکنند حتی با اینکه سرشان شلوغ است، اما اگر شما نیز تقریباً تایم خالی بیشتری دارید باید تلاش کنید از زمان استفاده مناسب کنید؛ زیرا از دست دادن زمان برابر است با از دست دادن فرصت‌ها.

برخی افراد فکر می‌کنند، همین که آهنگ زبان اصلی گوش دهند یا فیلم زبان اصلی ببینند خیلی راحت می‌توانند عین بلبل انگلیسی را حرف بزنند. یا عده‌ای به فکر مهاجرت هستند و فکر می‌کنند اگر در محیط قرار بگیرند کافی است. با عرض پوزش باید عرض کنم این طرز تفکر کاملاً اشتباه است! فردی که بخواهد زبان انگلیسی یاد بگیرد باید آموزش ببیند! متأسفانه در همین ایران خودمان منابع آموزشی که واقعاً به درد بخور باشند خیلی کم پیدا می‌شود. بنابراین اگر با محتوای خارجی در این پست روبرو شدید بسیار از شما معذرت می‌خواهم اما چاره‌ای نیست.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

در مورد محتواهای آموزشی بنده به عنوان یک هنرجوی زبان بهترین نتایج را از فیلم‌های آموزشی گرفتم. شاید باورتان نشود ولی نتیجه‌ای که دوره آموزشی ویدیویی می‌تواند داشته باشد اصلاً با کلاس حضوری قابل مقایسه نیست. شاید در کلاس حضوری آنقدر تایم و اعتماد به نفس تمرین نداشته باشید، اما در خانه شما هستید و کاراکترهای خیالی‌تان! یا حتی خواهر و برادر می‌توانند پارتنر شما در هنگام تمرین باشند و این عالی است.

اگر منبع خوب برای دوره‌های آموزشی می‌خواهید من فقط می‌توانم یک پیشنهاد به شما کنم چون موضوع اصلی این مطلب دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. انتخاب سختی است ولی پس از کلی بررسی از بین منابع آموزشی، مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را به شما پیشنهاد می‌دهم که در زمینه تهیه ویدیوهای آموزشی بهترین است! برای دریافت ویدیوهای آموزشی این مجموعه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

اگر از من دلایل قانع کننده برای یادگیری زبان انگلیسی می‌پرسید، باید بگویم مدرن بودن خود یک دلیل بسیار مهم در این حوزه است. نمی‌دانم در چه حدی در فضاهای مجازی فعالیت دارید، اما اگر در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک تاک و توییتر فعالیت داشته باشید متوجه شده‌اید که بیشتر کاربران این پلتفرم‌ها به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند. برای اینکه بتوانید زبان این کاربران را متوجه بشوید، قطعاً نیاز دارید که زبان انگلیسی را یاد بگیرید؛ این کار با استفاده کردن از اپلیکیشن‌ها و شرکت کردن در دوره‌ها انجام پذیر است.

دومین دلیل برای یادگیری زبان انگلیسی و تشویق شما به دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مهاجرت است! بله، بسیاری از افراد نیز دوست دارند که در آینده به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند. بنابراین باید بتوانند با مردم آن کشور ارتباط برقرار کنند. پس باید زبان انگلیسی یاد بگیرید.

دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

در این بخش از مطلب قصد دارم چند اپلیکیشن رایگان به شما معرفی کنم که با استفاده کردن از آن‌ها به معنای واقعی عین بلبل می‌توانید زبان انگلیسی را صحبت کنید! البته که کل زبان انگلیسی در صحبت کردن خلاصه نمی‌شود. باید گرامر یاد بگیرید، لغت بدانید، بتوانید گوش دهید و متوجه شوید و آن‌قدری راه دراز در پیش دارید که البته نباید بترسید. اگر از همان ابتدا بتوانید افسار کار را در دست بگیرید کافی است. پس با من همراه باشید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی دولینگو

جای هیچ اغراقی نیست! Duolingo بهترین است. یک اپلیکیشن 100 درصد رایگان که تنها با عضویت از طریق ایمیل می‌توانید به تمامی دروس این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید. شاید شما هم اسم این اپلیکیشن را شنیده‌اید اما تا به حال از آن استفاده نکرده‌اید. شما می‌توانید با استفاده از روشی نوین و به صورت کاملاً رایگان زبان انگلیسی را با این اپ یاد بگیرید. دولینگو از جمله اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند برای خیلی از افراد مفید واقع شود. اگر قصد مهاجرت دارید، حتی می‌توانید مدرک دولینگو را دریافت کنید که آزمون این مدرک هم به صورت حضوری و هم آنلاین قابل انجام است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

به طور کلی اگر به دنبال اپلیکیشنی کامل می‌گردید، دولینگو می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ این اپلیکیشن به صورت آنلاین کار می‌کند و از گوگل پلی و اپ استور قابل نصب بر روی گوشی‌های اندروید و آی او اس می‌باشد. علاوه بر آن، این اپلیکیشن دارای نسخه وب نیز می‌باشد و می‌توانید با لاگین کردن به حساب کاربری خود در مرورگر، از دروس استفاده نمایید. از آنجایی که این اپ نیازی به تعریف ندارد، توضیح در مورد دولینگو را همین‌جا به اتمام رسانده و به توضیح دومین بخش از مطلب دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی می‌پردازم.

اپلیکیشن یادگیری زبان مِمرایز

اپلیکیشن Memrise به آموزش رایگان و داشتن دایره لغات خود معروف است! با استفاده از اپلیکیشن ممرایز زبان انگلیسی را می‌توانید سرگرم کننده یاد بگیرید. این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا همه چیز را به سادگی آب خوردن به ذهن خود بسپارید! این اپلیکیشن به گونه‌ای طراحی شده است که در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید لغات بیشتری یاد بگیرید. سیستم آموزشی این اپلیکیشن فوق‌العاده است و به شما کمک می‌کند تا در هر ساعت تمرین و استفاده از اپلیکیشن، حدود 40 کلمه جدید یاد بگیرید!

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، این اپلیکیشن تمرین‌هایی مناسب آزمون‌های تافل و آیلتس در خود جای داده است که یادگیری آن‌ها می‌تواند به شما در یادگیری کمک به سزایی کند. اگر قصد دارید در زمان کم بیشترین نتیجه را از یک اپلیکیشن آموزش زبان دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنم حتماً این اپ را تست نمایید. این اپلیکیشن از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل نصب بر روی انواع گوشی‌ها می‌باشد.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

سومین اپلیکیشنی که قصد دارم برای یادگیری زبان انگلیسی به شما معرفی کنم اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. اگر خاطرتان باشد در ابتدای پست از دوره‌های آموزشی این مجموعه صحبت شد. مجموعه فرادرس اپلیکیشن خود را در جهت دسترسی هرچه راحت‌تر کاربرانش برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است. اگر می‌خواهید با استفاده از ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی یاد بگیرید، فرادرس در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های ایرانی در رتبه اول قرار دارد.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

این اپلیکیشن دارای تمامی مجموعه‌های آموزشی فرادرس از جمله آموزش زبان انگلیسی است که تنها با سرچ کردن ساده می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم ویدیوها را دانلود کرده و استفاده نمایید. ویدیوهای آموزش زبان انگلیسی فرادرس توسط اساتید مجرب ایران تدریس شده‌اند؛ پس می‌توانید با خیال راحت این آموزش‌ها را دریافت نمایید. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای سیستم عامل اندروید در دسترس است؛ می‌توانید آن را از گوگل پلی یا صفحه زیر دریافت نمایید.

اپلیکیشن هِلو تاک

مگر می‌شود در مورد دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی صحبت شود و نام اپلیکیشن HelloTalk آورده نشود؟ این اپلیکیشن بسیار قدرتمند در زمینه آموزش زبان انگلیسی به صورت مکالمه فعالیت دارد و کاربران واقعی می‌توانند در این اپلیکیشن با یکدیگر صحبت کرده و زبان انگلیسی یاد بگیرند. علاوه بر زبان انگلیسی، می‌توانید چندین زبان زنده دنیا را در این اپلیکیشن یاد بگیرید. هیچ محدودیتی در استفاده کردن از این اپلیکیشن وجود ندارد و تنها با یک ثبت نام می‌توانید از آن استفاده نمایید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

روش استفاده از این اپلیکیشن به گونه‌ای است که می‌توانید در این اپلیکیشن ثبت نام نمایید و زبان مادری خود را تعیین کنید؛ سپس زبانی که قصد یادگیری آن را دارید انتخاب کنید و درنهایت در بین جمعی از زبان آموزان که زبان مادری‌شان انگلیسی است و قصد دارند فارسی یاد بگیرند دوست پیدا کنید. شما می‌توانید با دوستانتان صحبت کنید، مکالمه تمرین کنید و اشکالات یکدیگر را رفع نمایید. مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن در این است که با استفاده از آن می‌توانید هم زبان انگلیسی یاد بگیرید و هم در محیطی قرار بگیرید که مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. فرق این با دنیای واقعی این است که در دنیای واقعی کسی اشکال شما را رفع نمی‌کند، اصطلاحات واقعی که در زندگی روزمره و یا محیط کار استفاده می‌شود به شما نمی‌آموزند و یا شما را در جهت بهتر شدن تلفظ تشویق نمی‌کنند. به همین دلیل است که این اپلیکیشن از اهمیت و توجه بالایی برخوردار است و میلیون‌ها کاربر فعال دارد.

اپلیکیشن لرن انگلیش دیلی

اپلیکیشن Learn English Daily یک اپلیکیشن آموزش زبان است که بر روی آموزش روزانه تمرکز دارد. پس برای این که بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید، می‌بایست هر روز با استفاده از این اپلیکیشن زبان یاد بگیرید. در این اپلیکیشن فوکوس بر روی لهجه بریتیش است و برای کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی با لهجه بریتیش را دارند بهترین گزینه است.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

این اپلیکیشن برخلاف دیگر اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم بیشتر می‌خواهد Listening و Speaking زبان آموز تقویت شود. برای این کار تمرین‌هایی وجود دارند که در برخی از آن‌ها باید به ویسی که پخش می‌شود دقت کنید، سپس گزینه درست را انتخاب نمایید. در برخی موارد نیز می‌بایست شما متنی که داده شده بخوانید و درصورتی‌که تلفظ شما درست باشد نتیجه درست ثبت خواهد شد. به طور کلی این اپلیکیشن بر پایه صوت یا ویس فعالیت دارد و برای کسانی که در دو مهارت گوش دادن و صحبت کردن مشکل دارند بهترین گزینه است. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و می‌توانید آن را از گوگل پلی بر روی گوشی اندرویدی خود نصب و استفاده نمایید.

اپلیکیشن فان ایزی لرن

مگر می‌شود در بحث دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی یادی از کودکان نشود! البته که اپلیکیشن Fun Easy Learn تنها برای یادگیری زبان کودکان نیست.این اپلیکیشن به دلیل اینکه زبان انگلیسی را به وسیله بازی و سرگرمی آموزش می‌دهد بیشتر توسط کودکان استفاده می‌شود. این اپلیکیشن بر پایه تمرین و تکرار مکرر لغات فعالیت دارد و در هر درس، لغات جدید با روش‌های مختلف به زبان آموز یاد داده می‌شود. زبان آموز به دلیل اینکه یک لغت را چندین بار می‌خواند و تکرار می‌کند خیلی راحت آن را می‌آموزد و به زودی نیز فراموشش نمی‌کند.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

 

این اپلیکیشن دارای تصاویر جذاب و فتوکارت‌هایی است که هر فردی را جذب خودش می‌کند. هر درس این اپلیکیشن از بخش‌های مختلفی نظیر تمرین لغت، بازی، آزمون کوتاه، مکالمه و موارد دیگر تشکیل یافته است و برای رفتن به درس‌های بعدی ابتدا باید درس فعلی را به پایان برسانید تا اجازه رفتن به درس بعدی را داشته باشید. علاوه بر آن، پس از پایان هر درس می‌بایست امتیاز کافی کسب کرده باشید تا بتوانید درس‌هایی که قفل هستند را با امتیاز خود باز کنید. این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های اندروید و آی او اس قابل نصب است و برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید.

کدام اپلیکیشن آموزش زبان بهترین است؟

اگر بخواهم یکی از اپلیکیشن‌های بالا را که معرفی کردم، به عنوان بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی معرفی کنم، قطعاً کار سختی خواهد بود. هر کدام از اپلیکیشن‌های بالا در جایگاه خود بهترین هستند. اگر به دنبال اپلیکیشن صوتی هستید Learn English Daily می‌تواند بهترین گزینه باشد. اگر به دنبال آموزش‌های ویدیویی هستید فرادرس بهترین است! پس تصمیم با شماست.

سخن آخر درمورد دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

در این مطلب در مورد چند اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی صحبت شد و چند اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن‌هایی رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی معرفی کردم که امیدوارم مورد استفاده دوستان عزیز واقع شده باشد! اگر هنوز سردرگم هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، یکی از اپلیکیشن‌ها را دانلود نصب کنید؛ به دلیل اینکه این اپلیکیشن‌ها رایگان هستند هزینه‌ای برایتان نخواهند داشت. امیدوارم که این مقاله مفید واقع شده باشد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *