تبلیغات

تبلیغات

انتخاب بهترین سرویس خواب نوزاد

nozad-khab

امروزه اکثر افراد برای خرید سرویس خواب نوزاد، دچار تردید می‌شوند؛ زیرا انواع سبک‌ها و مدل‌های متنوع از سرویس خواب تولید شده‌اند که انتخاب را سخت‌تر می‌کند. اتاق کودکان باید یک محیط امن باشد و هیچ‌گونه خطری برای آنها ایجاد نکند؛ به همین دلیل قبل از اقدام برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودک، باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. اگر شما هم قصد انتخاب بهترین سرویس خواب را برای کودک خود دارید ولی هنوز گزینه‌ای مناسب را پیدا نکرده‌اید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

خصوصیات بهترین سرویس خواب مناسب برای نوزاد

تمام والدین باید توجه داشته باشند که چه نوع سرویس خوابی برای کودکان مناسب است. همچنین باید دقت کنند که محیط موردنظر آنها، چه اندازه‌ای دارد و مناسب برای چه مدل سرویس خوابی است. برخی از ویژگی‌های مهم سرویس خواب نوزاد عبارت است از:

  • اندازه استاندارد: مهم‌ترین معیار برای انتخاب سرویس خواب با اندازه‌ای مناسب، این است که به قد و وزن کودک توجه داشته باشید. اما امروزه انواع سرویس خواب‌های چندمنظوره تولید شده‌اند که والدین می‌توانند آنها را برای کودک خود از سن نوزادی تا نوجوانی خریداری کنند. لبه‌های این مدل تخت‌ها را می‌توان کوتاه‌تر یا بلندتر کرد، پس با بالارفتن سن کودک می‌توان لبه‌ها را تنظیم نمود.
  • رنگ سرویس خواب: انتخاب یک نوع رنگ مناسب برای سرویس تخت و خواب نوزاد، به سلیقه والدین بستگی دارد. هر فردی باتوجه‌به سلیقه خود و دکوراسیون داخلی، می‌تواند بهترین رنگ را برای سرویس خواب در نظر بگیرد. افراد می‌توانند برای ایجاد فضایی دنج و بزرگ‌تر، از رنگ‌هایی مانند سفید، کرمی، استخوانی و … استفاده کنند.
  • ارتفاع مناسب: معمولاً سرویس خواب‌های نوزاد باید لبه‌هایی بلندتر داشته باشند. معمولاً برای نوزادان اندازه لبه از زمین را ۲۰ تا ۳۰ سانتی‌متر در نظر بگیرید. با بالارفتن سن کودک می‌توانید ارتفاع لبه را کمتر کنید. تاحدامکان برای خرید سرویس خواب نوزاد گزینه‌ای را انتخاب کنید که ارتفاع آن از سطح زمین نه خیلی کم و نه خیلی زیاد باشد.
  • مدل سرویس خواب: سرویس خواب‌هایی که دارای مدل‌های ساده هستند، همیشه زیبایی و جذابیت خود را حفظ می‌کنند. پس اگر قصد دارید سرویس خوابی را خریداری کنید که تا چند سال از آن استفاده نمایید، مدل‌های ساده بهترین گزینه محسوب می‌شوند. توصیه می‌شود که از سرویس خواب‌هایی استفاده کنید که امنیت بالایی دارند.
  • جنس سرویس خواب: تخت چوب، MDF و نئوپان، بهترین گزینه برای ساخت سرویس خواب هستند.

سرویس خواب نوزاد

انواع سرویس خواب کودک

امروزه اکثر افراد قبل از خرید سرویس خواب نوزاد، انواع مدل‌ها را بررسی می‌کنند که زیباترین و جذاب‌ترین طرح را انتخاب نمایند. با پیشرفت امکانات در دسترس مردم، امروزه انواع تختخواب‌ها را در مدل‌های متنوع طراحی می‌کنند که هر فردی باتوجه‌به سلیقه خود می‌تواند بهترین مدل را انتخاب نماید. برخی از مدل‌های سرویس خواب کودک عبارت است از:

  • سرویس خواب کلاسیک: این تختخواب، جز رایج‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که دارای طرح ساده و در ابعاد مستطیل شکل ساخته می‌شود. لبه‌های این سرویس خواب متحرک است و برای جابه‌جایی کودک گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.
  • سرویس خواب قابل تبدیل: این مدل تختخواب جز محبوب‌ترین طرح‌ها در بین مردم است؛ زیرا با بزرگ‌تر شدن کودک می‌توان ابعاد آن را تغییر داد. با خرید این سرویس خواب برای کودک خود، می‌توانید تا سن نوجوانی از آن استفاده نمایید.
  • سرویس خواب Mini: این نوع تختخواب ابعادی بسیار کوچک دارد و وزن آن بسیار سبک است. اگر خانه کوچکی دارید، خرید سرویس خواب نوزاد Mini، گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.
  • سرویس خواب چرخ‌دار: این سرویس خواب‌ها شبیه به گهواره هستند که به‌راحتی می‌توان آنها را جابه‌جا نمود.
همچنین بخوانید  آموزش دی اکتیو اینستاگرام به صورت موقت

نکات ایمنی در مورد سرویس خواب نوزاد

بدن نوزاد نسبت به بدن سایر افراد بسیار حساس است؛ بنابراین قبل از خرید سرویس خواب نوزاد مناسب، باید نکات ایمنی زیادی را رعایت کرد. برخی از این نکات عبارت است از:

  • سعی کنید که یک نوع تشک سفت و استاندارد را برای تخت و خواب نوزاد انتخاب نمایید تا کودک شما هنگام استراحت اذیت نشود.
  • انواع اسباب‌بازی و بالش‌های اضافی را در داخل تختخواب قرار ندهید چون ممکن است خطراتی را برای کودک به همراه داشته باشد.
  • تاحدامکان از رختخواب به‌جای پتو استفاده کنید. در صورتی هم که از پتو استفاده می‌کنید، آن را در لبه‌های تختخواب محکم کنید.
  • سعی کنید که یک مدل تختخواب را برای نوزاد خود انتخاب کنید که هیچ‌گونه خطری برای کودک نداشته باشد و تاحدامکان مدل ساده‌ای داشته باشد.
  • لبه‌های تختخواب را بلند انتخاب کنید، تا کودک شما هنگام خواب دچار حادثه نشود.

سرویس خواب نوزاد

راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد

امروزه باتوجه‌به امکانات زیادی که در دسترس مردم وجود دارد، انواع سرویس خواب نوزاد در طرح و جنس‌های متنوع ساخته شده‌اند. هر فردی باتوجه‌به شرایط محل زندگی و شرایط کودک خود، می‌تواند بهترین مدل سرویس خواب کودک را خریداری کند. امروزه اکثر تولیدی‌ها و فروشگاه‌های تخت و خواب، محصولات خود را در صفحات مجازی در دسترس قرار می‌دهند. با استفاده از این روش، والدین می‌توانند به سایت‌های زیادی مراجعه کنند و بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را خریداری نمایند.

مجموعه ایران پیو، تولیدکننده انواع سرویس خواب‌های باکیفیت و جذاب است که امروزه جدیدترین سرویس خواب‌ها را عرضه می‌کند. فرقی ندارد در کجای ایران ساکن هستید، درصورتی‌که سرویس خواب موردنظر خود را در این مجموعه سفارش دهید، محصول شما در کمترین زمان ممکن آماده تحویل است. تمام سرویس خواب‌هایی که در این مجموعه تولید می‌شوند، با استفاده از مواد باکیفیت طراحی شده‌اند.

قیمت انواع سرویس خواب مناسب برای نوزادان

امروزه از انواع مواد متنوع مانند ام دی اف، چوب، فلز، نئوپان و … برای ساخت سرویس خواب‌های زیبا و جذاب استفاده می‌کنند. باتوجه‌به اینکه سرویس خواب موردنظر شما با استفاده از چه نوع موادی ساخته شده است، قیمت متفاوت نسبت به محصولات دیگر دارد. همچنین انواع تولیدی‌های سراسر کشور، قیمت‌های متفاوت را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند، پس قبل از خرید محصول موردنظر از تولیدی و فروشگاه اطمینان کامل داشته باشید.

 باتوجه‌به اینکه قیمت محصولات، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بین مردم است، پس مجموعه ایران پیو تمام محصولات خود را همراه با قیمت در سایت خود به نمایش می‌گذارد. تمام سرویس خواب‌هایی که توسط مجموعه ایران پیو تولید می‌شوند، دارای قیمت‌های مناسب‌تری هستند و افراد به‌راحتی می‌توانند سرویس خواب موردنظر خود را خریداری کنند. تمام والدین و فروشگاه‌های سراسر ایران برای خرید سرویس خواب نوزاد، می‌توانند به سایت ایران پیو مراجعه کنند و تمامی محصولات را مشاهده نمایند.

همچنین بخوانید  چگونه در متاورس دیسنترالند زمین و ملک مجازی بخریم؟

سخن پایانی

امروزه اکثر والدین برای خرید سرویس خواب نوزاد، دچار تردید می‌شوند و به‌سختی می‌توانند سرویس خواب مناسب را انتخاب نمایند. به‌تمامی والدین توصیه می‌شود که قبل از اقدام برای خرید سرویس خواب، تمام نکات موردنیاز را در نظر داشته باشند تا بهترین محصولات را خریداری کنند. هنگام خرید یک نوع سرویس خواب مناسب امنیت کودک خود را در نظر داشته باشید، تا دچار هیچ‌گونه حادثه‌ای نشوند. برای ثبت سفارش خود در مجموعه ایران پیو، با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *