تبلیغات

تبلیغات

چند ایده فوق‌العاده برای افزایش فروش از طریق واتس اپ

whatsapp-all

در راستای بازاریابی و برندسازی اینترنتی، نباید از جایگاه واتس اپ  به عنوان یک شبکه اجتماعی برتر در بین مردم غافل شوید. کافی است چند ایده فوق العاده برای افزایش فروش در واتس اپ  در اختیار داشته باشید تا بتوانید از این برنامه به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و در نتیجه مخاطبان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا راهکارهایی برای افزایش فروش از طریق واتس اپ  را مورد بررسی قرار دهیم.

چند راهکار فوق العاده برای افزایش فروش از طریق واتس اپ  

همانگونه که می دانید مردم در انتخاب شبکه های مجازی، حتماً به قابلیت‌ها و میزان امنیت آن توجه می کنند. از آنجایی که واتس اپ  از امنیت بسیار برخوردار است، به همین دلیل به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در بین مردم شناخته شده است. بنابراین شما به عنوان بازاریاب اینترنتی می‌توانید از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود و افزایش فروش، استفاده کنید. در ادامه، چند ایده برای افزایش فروش از طریق واتس اپ را بیان خواهیم کرد:

–        کمپین های متنوع برگزار کنید.

 همانگونه که می دانید، در واتس اپ  تنها زمانی می ‌توانید با مخاطبان در ارتباط باشید که شماره آن ها را داشته باشید. یکی از ترفندها برای به دست آوردن شماره تلفن های مخاطبان جدید این است که کمپین هایی را برگزار کنید و از مخاطبان بخواهید که وارد کمپین شوند. برای این منظور باید به اکانت واتس اپ  شما پیام دهند. بنابراین کاربران به صورت ناخواسته شماره خود را در اختیار شما قرار داده اند.

        از استاتوس یا وضعیت واتس اپ استفاده کنید.

 همانطور که استوری در اینستاگرام نقش بسیار مهمی را در افزایش تعامل با کاربران ایفا می کند، استاتوس در واتس اپ  نیز به همین صورت بوده و اگر شما متن های تبلیغاتی یا متن های مربوط به معرفی خدمات جدید خود را در داخل استاتوس بگذارید، به احتمال بیشتری توانسته اید مخاطبان زیادی را به سمت حرفه‌ خود جذب کنید چون تقریباً تمام کسانی که شماره شما را داشته باشند، با فعال شدن قسمت استاتوس شما، از روی کنجکاوی به سراغ شما می آیند.

بیشتر بخوانید» همه چیز درباره واتساپ

افزایش فروش از طریق واتس اپ

        خدمات مشاوره با کاربران را در نظر بگیرید.

مسلما زمانی که شما از بیزینس واتس اپ  استفاده می کنید، باید به بحث خدمات و مشاوره برای کاربران نیز توجه داشته باشید. به هر حال وقتی شما یک محصول جدیدی را ارائه می‌ کنید، مردم می ‌خواهند اطلاعات بیشتری در مورد آن داشته باشند. بنابراین لازم است کارشناسان با حوصله به آن ها پاسخ دهند. بنابراین در واتس اپ  خود قسمتی را برای خدمات مشاوره در نظر بگیرید تا هر زمان کاربران می خواهند، بتوانند با کارشناسان شما ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را به دست بیاورند. در چنین شرایطی یک قدم به افزایش فروش در واتس اپ  نزدیک شده اید.

همچنین بخوانید  بهترین سایت ایرانی دانلود عکس پروفایل با انواع موضوعات

–        تبلیغات در واتس اپ  را فراموش نکنید.

 یکی از مهمترین راهکارها برای افزایش فروش در واتس اپ این است که تبلیغات اینترنتی را انجام دهید. برای این منظور می توانید از تیم‌ های تخصصی همانند فالوکمپ کمک بگیرید. این مسئله بسیار مهم است که تبلیغات چگونه و در چه زمانی در داخل واتس اپ  انجام شود. متن تبلیغاتی شما تاثیر بسیار زیادی بر روی جلب اعتماد کاربران دارد. از فالوکمپ بخواهید که در این زمینه شما را راهنمایی کند.

 کارشناسان فالوکمپ متن های تبلیغاتی بسیار عالی را در اختیار شما قرار می‌ دهند که شما با استفاده از این متن ها می توانید نظر کاربران را به خود جلب کرده و در نتیجه با برقراری تعامل بیشتر با آن ها، شانس بیشتری برای جذب مشتریان وفادار به دست بیاورید.

        از گروه های واتس اپ غافل نشوید.

حضور شما در گروه های واتس اپ در کنار کاربران، به معنی تقویت تعامل شما با آن ها خواهد بود. می توانید در گروه، با کاربران در مورد خدمات خود صحبت کنید؛ از نظرات آن ها برای بهبود امور کاری خود استفاده کنید و حتی با برگزاری مسابقات، تعداد کاربران بیشتری را جذب گروه خود کنید.

افزایش فروش از طریق واتس اپ

سخن پایانی

ما در این مطلب چند ایده فوق العاده برای افزایش فروش در واتس اپ  را بیان کردیم تبلیغات در واتس اپ نقش بسیار موثری در این زمینه دارد. شما می ‌توانید برای تبلیغات در واتس اپ،  با گروه فالوکمپ تماس گرفته و از کارشناسان این گروه بخواهید در این مسیر به شما کمک کند.

 ما نیز از شما همراهان عزیز می خواهیم نظرات و انتقادات خود در مورد این مطلب را برای ما بیان کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *