تبلیغات

تبلیغات

آیا لازم است برای رشته شینیون مو مدرک فنی حرفه ای بگیریم؟

shinion

یکی از حوزه‌هایی که طرفداران زیادی در بین رشته‌های آموزش آرایشگری دارد، شینیون مو است. شینیون مو به‌عنوان یکی از رشته‌های تخصصی و حرفه‌ای شناخته می‌شود که در میکاپ آرتیست عروس هم نقش مهمی دارد. علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در دوره‌های شینیون مو، با اصول و نکات پایه این رشته همراه شده و آماده حضور در سالن‌های کاری شوند. هنرجویانی که اقدام به حضور در دوره شینیون مو می‌کنند، می‌توانند یک سری سرفصل‌های مهم و مطابق با سازمان فنی و حرفه‌ای را یاد گرفته و در کار خود حرفه‌ای شوند. فراموش نکنید که کلاس‌های برگزار شده و همراه با دستگاه‌های حرفه‌ای خواهد بود.

در دوره آموزش شینیون رز سرخ می‌توانید ابتدا با آماده سازی مو قبل از رسیدن به مرحله آرایش آشنا شده و سپس مراحل مربوط به سشوار و براشینگ را شروع کنید. این موارد حتما باید قبل از شینیون انجام شود و نکات لازم را از مدرس حرفه‌ای دریافت می‌کنید. در ادامه با فرم‌های مختلف صورت آشنا شده و می‌توانید تکنیک‌هایی را هم در زمینه سنجاق و محکم کردن مو داشته باشید. این تکنیک‌ها بر اساس مد روز دنیا هستند و بیشتر از همیشه مهارت‌های شما در راستای خواست و علاقه مشتریان خواهد بود. در این دوره آموزشی با شینیون‌های باز و بسته هم آشنا خواهید شد. حال به نظر شما کسب مدرک حرفه‌ای سازمان فنی و حرفه‌ای چه تاثیری در آینده کاری‌تان دارد؟

 

رشته شینیون

امکان مهاجرت

مدرک فنی و حرفه‌ای یکی از بحث‌هایی است که همواره در هنگام یادگیری آرایشگری مورد توجه قرار می‌گیرد. بهتر است بدانید که شما برای کار در آرایشگاه‌های مختلف، نیازی به داشتن مدرک فنی و حرفه‌ای ندارید. اما داشتن آن به شما کمک می‌کند که به چند مزایای مهم دسترسی داشته باشید. اگر قصد تاسیس آرایشگاه داشته باشید، برای دریافت پروانه کسب به این مدرک نیاز دارید. همچنین یکی از زمینه‌های شغلی هم حضور برای تدریس در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای است و این مدرک در این زمینه هم به شما کمک خواهد کرد.

یک نکته مهم دیگر، امکان مهاجرت است. خیلی از هنرجویان به امید مهاجرت به سراغ رشته‌های مختلف آرایشگری رفته و کسب مهارت می‌کنند. اگر مدرک فنی و حرفه‌ای داشته باشید، امکان جایگزینی آن با مدارک دانشگاهی را داشته و می‌توانید برای مهاجرت اقدام کنید. حتی امکان ترجمه این مدرک برای دریافت ویزای کاری هم وجود دارد و کاملا می‌توانید روی این مدرک برای مهاجرت حساب باز کنید. می‌توانید کارت مربی‌گری دریافت کرده و امکان فعالیت بیشتری را در زمینه‌های تخصصی آرایشگری کسب کنید. با مدرک فنی و حرفه‌ای در بازار کار خارج از کشور هم می‌توانید سریع‌تر جذب شوید و این مدرک می‌تواند نشانی از مهارت بالای شما باشد.

همچنین بخوانید  گل مصنوعی یا طبیعی؟ انتخاب شما کدام است؟

فعالیت مطمئن‌تر و اعتماد بیشتر

امروزه مشتریان هم بیشتر به افرادی اعتماد می‌کنند که صاحب مدرک حرفه‌ای بوده و یک نوع اطمینان خاطر می‌توانید برای مشتریان خود داشته باشید که دوره‌های تخصصی را گذرانده و برای این کار وقت گذاشته‌اید. می‌توانید حتی وام خود اشتغالی را هم با کمک مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید. با مدرک فنی و حرفه‌ای شما امکان اخذ دیپلم را هم در صورت نرفتن به دبیرستان خواهید داشت. کافی است که آموزش شینیون یا هر رشته دیگری را در مجموعه آموزشگاه آرایشگری رز سرخ گذرانده و پس از اتمام دوره، امکان شرکت در آزمون سازمان فنی و حرفه‌ای و دریافت مدرک را داشته باشید.

 

رشته شینیون

در نظر داشته باشید که به دلیل حضور سازمان فنی و حرفه‌ای در بین سازمان جهانی کار، مدرک ارائه شده توسط این سازمان در بیش از ۱۸۵ کشور اعتبار دارد و آن‌ها این مدرک را به رسمیت می‌شناسند. همین سبب می‌شود که از کدهای رجیستری بین‌المللی این مدرک بتوانید استفاده کرده و فعالیت در خارج از کشور را در همین رشته مورد علاقه خود ادامه دهید. با داشتن امکان مهاجرت، در کشورهایی مانند کانادا، آلمان، ارمنستان و خیلی از کشورهای دیگر، با همین مدرک می‌توانید در سالن‌های آرایشگاهی مختلف کار کرده و کسب درامد داشته باشید.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با ارائه مدرک حرفه‌ای

علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های آموزشی رز سرخ شرکت کرده و مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای را دریافت کنند. دوره‌های آموزشی متنوعی مانند آموزش کاشت مژه ، آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ و ….در این مرکز ارائه می‌شود و دوره‌های متنوع دیگری هم وجود دارد که در سطح مقدماتی و پیشرفته توسط اساتید مجرب برگزار می شوند. می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کرده و به مهارت بالایی در کار خود دست پیدا کنید. از مزایای دوره‌های رز سرخ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان حضور در کلاس در روزهای تعطیل برای هنرجویان شهرستانی
  • امکان استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای به‌روز و حرفه‌ای در دوره‌ها
  • متدهای به‌روز و سرفصل‌های مرتبط با سازمان فنی و حرفه‌ای
  • ارائه مدرک معتبر

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام در دوره‌ها به سایت rosesorkh.com مراجعه کرده و برای کسب مشاوره و مطرح کردن سوال‌های خود با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ تماس حاصل کنند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *