تبلیغات

تبلیغات

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید از مقدماتی تا پیشرفته

How to Learn English

حتما تا بحال بفکر یادگیری یک زبان خارجی در کنار زبان فارسی هستید و می خواهید از این طریق با افراد و کاربران دیگر در وبسایت ها و شبکه های مجازی مختلفی صحبت کنید. یکی از زبان های خارجی بین المللی و پرکاربرد که می توانیم از آن در اکثر نقاط جهان و در کلیه نرم افزارهای ارتباطی استفاده کنیم، زبان انگلیسی است. حتما تابحال وقتی به فکر آموزش زبان انگلیسی می افتید یاد کلاس های طولانی با ترم های تحصیلی مدت دار خواهید افتاد که زمان زیادی را صرف حضور در کلاس های درسی خواهید کرد. ولی راه های جایگزین جدیدی ایجاد شده اند که کار شما را برای فراگیری زبان انگلیسی راحتتر کرده است. یکی از این راه ها استفاده اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید می باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با مجموعه ای از اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی مناسب اندروید آشنا کنیم، پس همراه ما باشید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

وقتی می خواهیم با دنیای اطرافمان صحبت کنیم ابتدا باید با افرادی که در آنجا هستند ارتباط برقرار کنیم. شیوه ارتباط با افراد در هر صورتی استفاده از یک زبان مشترک است که به ما کمک می کند تا تمامی منظور و مفاهیم مورد نیازمان را انتقال دهیم. ولی وقتی این زبان مشترک از سمت ما وجود نداشته باشد دچار ضعف در برقراری ارتباط خواهیم شد. مخصوصا اگر در کشوری بجز کشور خودمان زندگی کنیم. در اینصورت باید با یک زبان بین المللی با مردم آن کشور صحبت کنیم و زبان انگلیسی یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه است.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

از مهمترین راه های صحبت با انگلیسی زبانان در جهان، یادگیری زبان انگلیسی با متدهای نوین است که با استفاده از فیلم های آموزشی فرادرس می توانیم در قالب یک دوره جامع و هدفمند شیوه های کسب مهارت مورد نیاز برای فراگیری زبان انگلیسی را یاد بگیریم.

بر این اساس ما می خواهیم با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید شروع به یادگیری این زبان مهم و پرکاربرد کنیم.

چرا آموزش زبان انگلیسی طرفدار بیشتری دارد؟

زبان انگلیسی بعنوان یک زبان زنده دنیا با اعتبار بالایی می تواند به ما کمک کند تا با قشر زیادی از افراد در کشورهای مختلف همصحبت شویم. در کنار صحبت با افراد امروزه مشاهده می کنیم که اکثر وبسایت های اینترنتی و اپلیکیشن های تلفن های هوشمند با زبان انگلیسی معرفی و منتشر شده اند، پس لزوم توجه به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بیش از پیش برایمان مشخص خواهد شد.

دانشجویان برای اینکه بتوانند در دانشگاه ها و مدارس سایر کشورها تحصیل کنند برای اینکه بتوانند با سایر دانشجویان و محصلین صحبت کنند باید به زبان انگلیسی مسلط باشند تا یادگیری کلیه علوم دانشگاهی برایشان سخت نباشد. به تمامی کشورهای دنیا که می خواهیم سفر کنیم نیاز داریم از یک زبان بین المللی و مورد قبول مردم آن کشور استفاده کنیم و زبان انگلیسی بعلت استفاده و مقبولیت بیشتر نسبت به زبان های دیگر اولویت بیشتری برای ارتباط برقرار کردن دارد.

اگر دقت کرده باشید وقتی هر وسیله و ابزاری را تهیه می کنیم همراه با آن دفترچه راهنمایی قرار دارد تا بتوانیم روش کار با آن وسیله را یاد بگیریم. معمولا این دفترچه ها به چند زبان توضیحات خود را نوشته اند و پای ثابت تمامی آنها زبان انگلیسی است که با آموزش آن می توانیم تمامی توضیحات و آموزش های راهنمای محصولات را بخوانیم. کتابهای مرجع و دایره المعارف در هر زمینه ای که بخواهیم به آن مراجعه کنیم در سراسر جهان به زبان انگلیسی می باشد و دانشجویان و محققین باید به این زبان آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند مفاهیم و محتوای آنها را براحتی درک کنند.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

آزمون های تخصصی و بین المللی متعددی وجود دارند که اگر بخواهیم در آنها شرکت کنیم باید با زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشیم و بدون یادگیری این زبان امکان انجام این نوع آزمون ها میسر نیست.

برتری روش های نوین آموزش انگلیسی نسبت به روش های سنتی

برای اینکه بتوانید یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنید میتوانید از روش های مختلفی مانند کلاس های آکادمیک، کلاس خصوصی و دانشگاه ها استفاده کنید که هرکدام از آنها فواید و شرایط خاص خود را دارند.

معمولا برای اینکه به صورت سنتی بخواهیم به سراغ آموزش زبان انگلیسی برویم می توانیم در کلاس های حضوری و آموزشگاه های زبان شرکت کنیم و در دوره های ترمی زبان انگلیسی شروع به تحصیل کنیم. این دوره ها معمولا به صورت یکماهه یا بیشتر هستند و حتما باید در سر کلاس حاضر شوید و همراه با سایر شرکت کنندگان در کلاس به مطالبی که به صورت درس به درس توسط استاد تدریس می شوید گوش دهید. در این روش باید هزینه های هر ترم آموزش را به آموزشگاه پرداخت کنیم.

اگر بخواهیم بصورت غیرحضوری در کلاسی شرکت کنیم معمولا محدودیت های خاص خود را خواهد داشت و باید شاید زیرساخت های آموزش از راه دور کلاسی فراهم نباشد. و اگر بخواهیم در یک کلاس در منزل یا آموزشگاه بصورت خصوصی شرکت کنیم هزینه های هر ساعت آموزش برای ما سنگین تر خواهد شد و شاید توان پرداخت آن را نداشته باشیم. روش دیگر اینکه خودمان به صورت خودخوان با استفاده از کتاب ها و فیلم های آموزشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنیم که البته باید با برنامه ریزی دقیق آموزشی اینکار را انجام دهیم تا بصورت هدفمند و با برنامه آموزش زبان را شروع کنیم و در میانه راه دلسرد نشویم.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

ولی روش جدید و نوینی که در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید که می تواند هم از لحاظ هزینه و هم زمان کار یادگیری این زبان را برای ما راحتتر و بصرفه تر کند. اینگونه برنامه ها که تحت سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید هستند می توانند در قالب یک آموزش هدفمند و در اکثر موارد هم بصورت رایگان راه یادگیری راحتتر زبان انگلیسی را برای ما باز کنند.

معرفی برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی اندروید

در این بخش می خواهیم به بررسی انواع نرم افزار و اپلیکیشن های مناسب برای پلتفرم اندروید بپردازیم و با امکانات و ویژگی های هرکدام و روش های آموزشی که هر برنامه دارد آشنا شویم. البته برخی از کاملترین و بهترین نرم افزارهایی که در ادامه معرفی می کنیم بعلت کامل و جامع بودن توسط اساتید و مدرسان زبان بعنوان یکی از راه های کمکی و سودمند در جهت تکمیل روند آموزش زبان انگلیسی بکار گرفته می شوند. در ادامه به معرفی مهمترین و برترین انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید می پردازیم.

اپلیکیشن Sentence Master Pro

این اپلیکیشن توانسته است با استفاده از روشی جدید و بازی محور شیوه یادگیری زبان انگلیسی را برای دانشجویان و دانش آموزان راحتتر کند. این برنامه بیشتر بر ساخت جملات متمرکز است و کاربران را اجبار می کند تا بتوانند چالش های مختلفی را برای جمله سازی انجام دهند. در Sentence Master Pro می بایست بتوانید کلماتی که بصورت پراکنده و نامنظم هستند را در یک ساختار کامل جملات زبان انگلیسی قرار دهید و در انتها یک جمله بامعنی را درست کنید این روش به شما کمک می کند که هنگام جمله سازی برای مهارت های خواندن و صحبت کردن بتوانید توانایی های خود را در این زمینه ارتقا دهید.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

با استفاده از بازی های جذاب و گرافیکی که در این نرم افزار قرار داده شده است می توانید در زمان تعیین شده کلمات را در کنار هم قرار داده و به ترتیب فاعل فعل مفعول اسم زمان اسم مکان و… قرار داده و جملات بامعنی بسازید. از مزیت های این اپلیکیشن این است که در کنار بازی و سرگرمی که دارد و کاربر هنگام کار با آن خسته نمی شود می توان به سادگی و آسانی کار کردن با آن اشاره کرد. همنچنین اپلیکیشن Sentence Master Pro برای تمامی رده های سنی و افرادی که توانایی های کمی از زبان انگلیسی دارند و می خواهند این مهارت ها را افزایش دهند مناسب است. از مزیت های مهم این برنامه رایگان بودن آن است که در هیچ بخشی نیاز به پرداخت هزینه نیست و در قالب سیستم عامل های اندروید و iOS می توانید نسخه مناسب را دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از اپلیکیشن هایی که در زمینه انواع آموزش های زبان انگلیسی و همچنین سایر زبان های زنده دنیا مانند زبان آلمانی، فرانسوی و… بسیار جامع و کامل می باشد، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

با استفاده از اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می توانیم به مجموعه ای عظیم از درس ها و مهارت های مرتبط با آموزش زبان انگلیسی شامل دستور زبان و گرامر، صحبت کردن، درک مطلب و خواندن جملات انگلیسی دست یابیم. این اپلیکیشن توانسته است با جامعه کاربری بزرگ خود در کشورمان آموزش های متنوعی را برای یادگیری علاقمندان به مباحث علمی و دانشگاهی توسط اساتید خبره و باتجربه مهیا کند تا افراد بتوانند با استفاده از آنها به بازار کار و مشاغل مختلفی ورود کنند. هم اکنون می توانید نسخه اندرویدی اپلیکیشن فرادرس را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن Word Game

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید با نام Word Game شناخته می شود. همانطور که از نام این برنامه مشخص است اپلیکیشن word game برای بازی با کلمات است و هدف از ساخت و طراحی این برنامه تقویت مهارت های کلمات زبان انگلیسی است تا با یکی از مهمترین بخش های یادگیری انگلیسی یعنی کلمات و لغات آشنا شوید. باید بدانیم که هرچه بیشتر دایره لغات خود را افزایش دهیم مهارت های شناختی و درک مطلب بهتری از نوشته های انگلیسی خواهیم داشت. در اپلیکیشن word game می توانیم با استفاده از محیط گرافیکی و جذاب آن و در قالب بازی های جالبی که تعبیه شده با روش های مختلفی یادگیری کلمات انگلیسی را شروع کنیم و با تمرین و تکرار این لغات بتوانیم آنها را حفظ کنیم. با این روش می توانیم کلماتی که قبلا یاد گرفته ایم از یادمان نرود و همچنین کلمات جدیدی را که نمی دانستیم هم بتوانیم براحتی فرا بگیریم.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

با استفاده از روش های متنوع و جالبی که در بازی کلمات قرار داده شده است می توانیم در قالب سوالات چند گزینه ای تعبیه شده مواردی که برای جمله بندی مناسب است را انتخاب کنیم و درک مطلب بهتری را با استفاده از لغات مختلف در یک جمله داشته باشیم. در کنار نسخه رایگان اپلیکیشن word game نسخه حرفه ای تر آن قرار منتشر شده است که می توانیم لغات تخصصی و خاص را به دایره لغات خود بیافزاییم. هم اکنون می توانید برنامه بازی کلمات را در نسخه های اندرویدی و iOS دانلود و استفاده کنید.

اپلیکیشن Babbel

یکی دیگر از انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید، برنامه Babbel نام دارد. اپلیکیشن Babbel در نوع خود بسیار کاربردی است و می توانیم مهارت های مکالمه به زبان انگلیسی را با استفاده از این برنامه یاد بگیریم. با بهره بردن از روش تکمیل عبارات و جملاتی که به صورت جای خالی و ناقص هستند می توانیم لغات مناسب هر جمله را تعیین کنیم و به فهم و درک بهتری درباره جمله بندی در زبان انگلیسی برسیم. مطمئنا اینکار به ما کمک خواهد کرد یادگیری خود را بر روی درک مطلب و خواندن این زبان متمرکز کنیم. هم اکنون اپلیکیشن Babbel تحت پلتفرم های اندروید و iOS برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان در دسترس می باشد.

اپلیکیشن Rosetta Stone

در کنار برنامه های آموزشی که برای رده های سنی بزرگسالان مناسب هستند اپلیکیشن رزتا استون توانسته است با بیانی شیوا و ساده روش های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی رده سنی کودکان و نوجوانان را تهیه کند تا از سنین کم نوآموزان بتوانند براحتی با زبان انگلیسی آشنا شوند.

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

با تمرین های خوبی که برای آموزش کلمات انگلیسی در این برنامه قرار داده شده است کارآموزان می توانند تمامی کلمات و واژگان انگلیسی را از پایه به روش صحیح و کامل یاد بگیرند. اگر بدنبال روشی اصولی و با برنامه ریزی برای یادگیری زبان انگلیسی هستید اپلیکیشن Rosetta Stone یکی از بهترین موارد است تا طرز نگارش جملات انگلیسی را با لغات و واژگان مناسب فرا بگیرید. از جمله ویژگی های مهم نرم افزار رزتا استون تعیین و تشخیص صحبت کردن و گفتار درست است که به این برنامه اضافه شده است. با استفاده از این امکان می توانیم طرز صحیح تلفظ کلمات را به صورت کامل و درست ادا کنیم. این ویژگی باعث می شود تا درک صحیحی از لهجه و گویش های بریتانیایی و آمریکایی که دو مورد از مهمترین گویش های زبان انگلیسی هست، داشته باشیم. اپلیکیشن رزتا استون به صورت رایگان و تحت سیستم عامل های اندروید و iOS در دسترس کاربران و علاقمندان قرار گرفته است.

جمع بندی درباره اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید

در این مطلب سعی کردیم با اهمیت زبان های خارجی و لزوم توجه به زبان انگلیسی بیشتر آشنا شویم و در ادامه درباره روش های آموزش این زبان از گذشته تاکنون صحبت کردیم و با انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی اندروید آشنا شدیم. اگر می خواهیم اصولی ترین شیوه یادگیری زبان انگلیسی را فرا بگیریم می توانیم با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن آموزشی فرادرس شروع به کسب اطلاعات لازم جهت تسلط کامل بر این زبان بین المللی کنیم.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *